1.3 NZ biały dym z wydechu na ciepłym silniku.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomekZRW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 15:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

1.3 NZ biały dym z wydechu na ciepłym silniku.

Post autor: tomekZRW » pt lut 15, 2008 15:04

Witajcie dlugo czytałem forum aż wkoncu postanowiłem sie odezwac i załozyć temat. Przeleciałem kilkadziesiąt tematów z szukajki i doszedłem do wniosku że moja padaka cierpi. Biały dym leci cały czas- chyba uszczelka pod głowicą, wężę są napuchniete- zmieniłem korek, teraz chociaż syczy i odprowadza nadmiar ciśnienia, na poprzednim weżę były tak kamienne i nie szło go odkręcić bez utraty litra płynu z obiegu. Nagrzewnice wymieniłem jednak nie grzeje. Dlaczego? Zapowietrza się poprzez uszczelke , czy możę jest jakiś babol w układzie chlodzenia? Dodam ze na wolnych obrotach faluje, co wskazuje ewidentnie na uszczelke. Pod korkiem jest mazia(korkiem od oleju) i pod obudową termostatu się poci na bloku, chociaż termostat i obudowa są sprawne. Nie ma wycieku a on otiwera się prawidłowo. Dodam, że nieraz poleci cieple powietrze do kabiny jak dobrze da sie w pedał już po otwarciu drugiego obiegu. Pomóżcie :(
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 20:39 przez tomekZRW, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://baner.e-palarnia.pl/stat/1112][img]http://baner.e-palarnia.pl/baner.1112.3.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt lut 15, 2008 16:19

Kolego tylko wymiana uszczelki pod głowicą, miałem dokładnie te same objawy co Ty. Jak zdejmiesz już głowicę, to daj ją do splanowania, aby zlikwidować wszelkie wżery od płynu. Zaopatrz się także w nowe szpilki do głowicy (śruby, które trzymają głowicę). Ja nie zmieniłem, dałem te same no i 3 sztuki mi się troch "przekręciły podczas dociągania głowicy, ale - odpukać - przejechałem już 27 tys. km i jest wszystko wporządku
tomekZRW pisze:wężę są napuchniete- zmieniłem korek, teraz chociaż syczy i odprowadza nadmiar ciśnienia
w układ chłodzenia idą spaliny poprzez uszkodzoną uszczlkę pod głowicą, dostają się do kanałów wodnych.
Przy okazji wymiany uszczelki możesz wymienić pasek rozrządu i zimering na wałku rozrządu, sprawdź też, czy pompa wodna nie ma luzy, jeżeli jest luz to radzę wymienić na nową - pompa jest jako napinacz paska, powinno się ją wymieniać co 2 zmianę paska rozrządu.
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 16:21 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
tomekZRW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 15:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: tomekZRW » pt lut 15, 2008 16:53

Dziekuje serdecznie Prezesso, tak jak myślałem potwierdziłeś moje objawy ehh:( Nie orientujesz się ile kosztuje taka wymiana uszczelki, albo czy sam bym sobie poradził. Planować na pewno ją zaniosę. Pompę wody potrafiłbym wymienić pasek rozrządu również.


[url=http://baner.e-palarnia.pl/stat/1112][img]http://baner.e-palarnia.pl/baner.1112.3.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt lut 15, 2008 16:58

koszt to około 500 zł jak byś chciał mam taniego zaufanego mechanika , samemu też możnaale tam są specyficzne śruby na głowicy torx czy jakoś tak


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt lut 15, 2008 17:01

grandilodz pisze:samemu też możnaale tam są specyficzne śruby na głowicy torx czy jakoś tak
no ja wymieniałem u siebie sam, mam takie klucze, tylko klucz dynamometryczny pożyczałem od sąsiada.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
tomekZRW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 15:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: tomekZRW » pt lut 15, 2008 17:02

grandilodz pisze:koszt to około 500 zł
O ja pier**** ale kwota. Aż tyle za głupią uszczele O_O to mi się wydaje że sam to zorganizuje włacznie z dynamometrem i koncówkami torx...


[url=http://baner.e-palarnia.pl/stat/1112][img]http://baner.e-palarnia.pl/baner.1112.3.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt lut 15, 2008 17:05

Jak będziesz robił uszczelkę proponuje uszczelnicze zmienić


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tomekZRW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 15:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: tomekZRW » pt lut 15, 2008 17:06

a ten mechanik to gdzie go masz, bo ja też mam jednego i musze go zapytac ile chce.


[url=http://baner.e-palarnia.pl/stat/1112][img]http://baner.e-palarnia.pl/baner.1112.3.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt lut 15, 2008 17:09

Podeśle Ci nr na priv jak znajdę ale dogadasz się z nim co do ceny , stacionuje przy zdrowiu , mi za uszczelniacze na skrzyni przegub zrobił za 120 zl na cacy na następny dzień odebrałem autko ale części jak kupiłem inni wołali 150 zł i też musiałem czekać .


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt lut 15, 2008 17:10

grandilodz pisze:Jak będziesz robił uszczelkę proponuje uszczelnicze zmienić
no to dodatkowo więcej pracy, trzeba mieć docisk sprężyny zaworu, aby zdjąć zabezpieczenia i raczej do tego potrzebne są dwie osoby, aby jedna dociskała zawór, a druga wyciągała, a potem wkładała zamki na zawór. - ale spoko można to zrobić, ja nie robiłem


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
tomekZRW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 15:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: tomekZRW » wt lut 26, 2008 14:54

witam po przerwie. Właśnie wróciłem od mechanika, jak komuś leci biały dym na ciepłym silniku i jak ma węże napuchniete jak kamień od układu chlodzenia to na 100% bedzie to uszczelka pod glowicą koszt wymiany bynajmniej u mnie w łodzi u magika 250zł planowanie 60zł uszczelka 50 zł. Temat można zamknąć, problem rozwiązany, dzięki za sugestie i pozdraVWiam. :pub: :pub: :pub: :pub: :pub:


[url=http://baner.e-palarnia.pl/stat/1112][img]http://baner.e-palarnia.pl/baner.1112.3.gif[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 376 gości