Strona 1 z 1
					
				
				: śr lut 13, 2008 15:29
				autor: Mis
				sprawdz najpierw czy sie styki w klaksonie nie uszkodzily.
Syrena jest na przednim pasie, na samym dole. Czarna w ksztalcie trabki
			 
			
					
				
				: śr lut 13, 2008 15:29
				autor: To_mas
				kyniuwlkp,  zawieszona pod pasem przednim po lewej stronie przed chłodnicą 

zegnij sie i zobaczysz kalkson przez zeberka w grilu 

 
			 
			
					
				
				: śr lut 13, 2008 16:51
				autor: prezesik25
				poszukaj po przewodach, wiązka powinna iść gdzieś w stronę chłodnicy, gdzieś pod przedni pas.
			 
			
					
				
				: śr lut 13, 2008 18:12
				autor: To_mas
				to niech ktoś naciska a ty podnieś maske i słuchaj gdzie pyka 

 
			 
			
					
				
				: śr lut 13, 2008 18:18
				autor: prezesik25
				To_mas pisze:to niech ktoś naciska a ty podnieś maske i słuchaj gdzie pyka  
u mnie przekaźnik przykręcony jest wkrętami do plastykowej obudowy chłodnicy - chyba ktoś sam to zakładał, a może jest to fabrycznie - nie wiem
 
			 
			
					
				
				: pn mar 31, 2008 16:21
				autor: Maćkooo
				Siema  
 
Są 2 bezpieczniki związane z klaksonem :
1 golfy do 7/89 
nr 16(ton łagodny)
nr18 (podwójny ton)
2 golfy od 8/89
nr 13
Przkaźniki : 
1 golf do 7/89
nr 6 podwójny ton
2 golf od 8/89
10 podwójny ton
To tyle na ten temat  
 
Aha polecam nie podłączać podwójnego - jest głośny i niemiły.  
 
pozdro
 
			 
			
					
				
				: pn mar 31, 2008 16:28
				autor: blukotek
				Ale skoro przekaźnik cyka czyli wszystko do przekaźnika jest ok.. sprawdź kable wtórne przekaźnika - jeden powinien iść do akumulatora a drugi do trąby - no i pamiętaj że trąba musi mieć masę na konektorze - one się chyba nie masują na obudowie...
Pozdro
			 
			
					
				
				: wt kwie 01, 2008 12:23
				autor: Lipek81
				kyniuwlkp, Ty masz wersję GT, więc bogatszą - w związku z tym powinieneś mieć dwa klaksony - nisko i wysoko tonowy. Swiadczy o tym także posiadanie przekaźnika (te pykanie), który był tylko w wersjach z dwoma klaksonami. Z przyciskiem w kierownicy wszystko jest ok, skoro przekaźnik pyka. Między akumulatorem, a reflektorem, na wewnętrznej części błotnika masz przyczepioną złączkę od klaksonu - rozłącz ją i sprawdź, czy jest tam napięcie. Klakson sterowany jest masą, więc powinno być tak, że +12V pojawia się tam po przekręceniu kluczyka, a masa po wciśnięciu klaksonu. Z tej złączki powinna wychodzić wiązka, która rozdziela się na dwa klaksony - jeden umieszczony powinien być przed chłodnicą, za grillem, drugi w błotniku przy akumulatorze, jakby pod spodem, między blachami - tak mniej więcej na wysokości kierunkowskazu w zderzaku. 
[ Dodano: Wto Kwi 01, 2008 12:25 ]
A jeszcze - przekręć zapłon, bo w golfach klakson działa tylko po przekręcieniu kluczyka 
