Strona 1 z 2

Parownik

: wt lut 12, 2008 22:56
autor: Grzebaluch
Mam pytanko co do parownkow. W moim mk2 mam parownik firmy BRC i chyba jest juz zuzyty zalatwilem sobie prawie nowke Levato. Czy moge zastapic nim BRC?? Wszystko sie zgadza parametry czy okablowanie. A ma ktos moze jaas fachowa literature o instalacjach gazowych?? I jeszcze jedno pytanko bo niektore parowniki w samochodach z gaznikiem sterowane sa podcisnieniem a parowniki z wtryskiem czym sa sterowane bo zaden przewod do nich nie idzie?? I jak sie odbywa te sterowanie na jakiej zasadzie co sie tam dzieje w parowniku??Przepraszam za moja ciekawosc ale jak macie ochote i jakies wiadomosci to mi podpowiedzcie.Dzieki

: wt lut 12, 2008 23:02
autor: zodiak
Jeśli jest to LOVATO i pasuje to polecam, sam miałem Lovato w mk2 i przez wiele lat spisywał się dzielnie. To dobry wyrób i ma trwałe (jeśli oryginalne) membrany.

: wt lut 12, 2008 23:04
autor: marek2907
po pierwsze nie ten dział
po drugie źle opisałeś temat
a po trzecie
parownik mozesz zmienic bez problemu jeśli pasują węże od wody i gazu
natomiast zaworki będą pasować stare
pamiętaj tylko że parownik musi być odpowiednio dobrany do mocy silnika i do miksera
nie mozna tego robić tak na "pałe"
bo taki zestaw będzie poprostu źle działał

: wt lut 12, 2008 23:18
autor: Grzebaluch
obiecuje poprawe. A ktora jest lepsza firna BRC czy Levato??? A da sie jakos sprawdzic parownik nie wkladajac go do auta??

: śr lut 13, 2008 00:25
autor: grandi
obiecuje poprawe. A ktora jest lepsza firna BRC czy Levato??? A da sie jakos sprawdzic parownik nie wkladajac go do auta??
_________________
Jeśli jest to LOVATO i pasuje to polecam, sam miałem Lovato w mk2 i przez wiele lat spisywał się dzielnie. To dobry wyrób i ma trwałe (jeśli oryginalne) membrany.

Chyba kolega Ci napisał , najważniejsza jest mębrana

: śr lut 13, 2008 01:09
autor: marek2907
zdecydowanie Lovato
mają eleganckie oryginalne membrany i spokojnie śmigają po 100 tyś km przebiegu
ja sam już w trzecim autku mam zamontowany parownik Lovato

: śr lut 13, 2008 21:42
autor: Grzebaluch
Dobrze to juz wiem ze LOVATO to jednak pozadniejsza firma w porownaniu do BRC :jezor: Ale jak sie w nim reguluje wolne obroty bo sa 3 srobki do czego one sa????
Obrazek

: śr lut 13, 2008 21:45
autor: Itor
Grzebaluch pisze:Dobrze to juz wiem ze LOVATO to jednak pozadniejsza firma w porownaniu do BRC :jezor: Ale jak sie w nim reguluje wolne obroty bo sa 3 srobki do czego one sa???? [url=http://images24.fotosik.pl/158/784c2ace689b079fm.jpg]Obrazek[/URL]
niestety jesli chodzi o parowniki to Lovato ustepuja trwaloscia BRC, moje typy:

1.BRC
2.ZAVOLI
3.LOVATO

: śr lut 13, 2008 21:51
autor: sle
1 - ustalasz minimalną ilość gazu, która zawsze będzie płynąć, tzw wolne obroty, obejście... jak zwał tak zwał
2 - regulacja napięcia membrany, mieszanka bogata/uboga
3 - śrubka od spuszczania syfu z parownika. W Twoim przypadku raczej tam nic nie ma ;)

Jak już ktoś zauważył to... dział LPG jest zaraz za rogiem :grin:. Tam zapraszamy.
Itor pisze:Grzebaluch napisał/a:
Dobrze to juz wiem ze LOVATO to jednak pozadniejsza firma w porownaniu do BRC :jezor: Ale jak sie w nim reguluje wolne obroty bo sa 3 srobki do czego one sa???? [url=http://images24.foto...9fm.jpg]Obrazek[/url]


niestety jesli chodzi o parowniki to Lovato ustepuja trwaloscia BRC, moje typy:

1.BRC
2.ZAVOLI
3.LOVATO
Mniejsza o to... na każdym da się pojeździć zważywszy, że on ma nówkę.

: śr lut 13, 2008 21:57
autor: Grzebaluch
sle pisze:1 - ustalasz minimalną ilość gazu, która zawsze będzie płynąć, tzw wolne obroty, obejście... jak zwał tak zwał
2 - regulacja napięcia membrany, mieszanka bogata/uboga
3 - śrubka od spuszczania syfu z parownika. W Twoim przypadku raczej tam nic nie ma ;)

Jak już ktoś zauważył to... dział LPG jest zaraz za rogiem :grin:. Tam zapraszamy.
Jak napisales regulacja napiecia membramy to czyli co sie tym reguluje napinac ja czy nie napinac??? Bo jak 1 wyreguluje niskie obroty to co 2 nie ruszac???

: śr lut 13, 2008 22:01
autor: sle
Jak napisales regulacja napiecia membramy to czyli co sie tym reguluje napinac ja czy nie napinac??? Bo jak 1 wyreguluje niskie obroty to co 2 nie ruszac???
ruszać, ruszać... jak najbardziej :grin: .Na razie to masz najpewniej tak jak Ci fabryka ustawiła.

Polecam użyć /szukaj/ lub przejść do działu LPG i poczytać parę ostatnich postów. :bigok:

...a jaką Ty w ogóle masz elektronikę? Czy może raczej masz pierwszą generację. To byłaby przydatna wiadomość dla tych co mają Ci pomóc. :hmm:

: śr lut 13, 2008 22:46
autor: zodiak
Itor pisze: Lovato ustepuja trwaloscia BRC
A to dowcip dnia :D

: śr lut 13, 2008 23:04
autor: Itor
zodiak pisze:
Itor pisze: Lovato ustepuja trwaloscia BRC
A to dowcip dnia :D
nie wydaje mi sie zeby to byl dowcip

: śr lut 13, 2008 23:11
autor: zodiak
Atam, mi Lovato wytrzymał prawie 10 lat, brat w tym czasie miał dwa BRC i trzeci już kupił "niebrc" a.......Lovato.
Zresztą to nie tylko moja opinia, na forach w większości wypowiedzi przeważa opinia o duzej trwałości lovato, a brc............