Strona 1 z 1

zawieszenie, zmiękczenie

: wt lut 12, 2008 22:25
autor: piotrekrkk
Panowie co musze zrobic aby zmiękczyć zawieszenie , sprężyny mam seryjne amortyzatory maja ok. roku i napewno były tanie. Na {oko} czy to wina spręzyn ze to zawieszenie sie zachowuje jak było by obniżone o 60mm czy amortyzatorów <nie siedzi, jest wysoko>. Czy ktos z was próbował zmiękczyć swoją zawiechę ? Co mam zrobić zeby nie czuć sie na polskiej drodze jak na off-road ?

Jeśli tu chodzi nie o spręzyny a o amory to prosze o radę jakie kupić zeby było miekko i zeby nie padły po 10tkm.

: wt lut 12, 2008 22:29
autor: patutek
witam POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moze mi ktos tu zdradzic sekret?
Jakich modyfikacji potrzeba aby założyć silnik z golfa 3 do golfa 2

: wt lut 12, 2008 22:33
autor: piotrekrkk
patutek pisze:witam POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moze mi ktos tu zdradzic sekret?
Jakich modyfikacji potrzeba aby założyć silnik z golfa 3 do golfa 2
:) a po co?i jaki zamiast jakiego?
napisz cos wiecej na ten temat może Ci pomoge bo tez jestem z kraka

Re: zawieszenie, zmiękczenie

: wt lut 12, 2008 22:45
autor: robgr85
piotrekrkk pisze: Co mam zrobić zeby nie czuć sie na polskiej drodze jak na off-road ?
kupić jeepa?

Re: zawieszenie, zmiękczenie

: wt lut 12, 2008 22:55
autor: piotrekrkk
robgr85 pisze:
piotrekrkk pisze: Co mam zrobić zeby nie czuć sie na polskiej drodze jak na off-road ?
kupić jeepa?
i co mi to da jak kupie jeep`a? jeździłeś choć raz samochodem przygotowanym do jazdy w terenie?
nie pisz głupot jak nie masz nic do napisania

: wt lut 12, 2008 23:09
autor: krzycho1702
witam Moim zdaniem twardosc po czesci zalezy od amorow i od sprezyn Jezeli sa sportowe amory to napewno sa twardsze Natomiast w przypadku sprezyn jest tak samo Tutaj kolor wskazuje twardosc czerwone sa chyba najtwardsze jak sie nie myle potem zolte i zielone mniej Aha jeszcze jedna sprawa Silnik i przekladka to chyba nie zawieszenie wiec lepiej napisac we wlasciwym poscie Pozdro

: wt lut 12, 2008 23:19
autor: piotrekrkk
krzycho1702 pisze:witam Moim zdaniem twardosc po czesci zalezy od amorow i od sprezyn Jezeli sa sportowe amory to napewno sa twardsze Natomiast w przypadku sprezyn jest tak samo Tutaj kolor wskazuje twardosc czerwone sa chyba najtwardsze jak sie nie myle potem zolte i zielone mniej Aha jeszcze jedna sprawa Silnik i przekladka to chyba nie zawieszenie wiec lepiej napisac we wlasciwym poscie Pozdro
haha kolego , pisłem ze mam fabryczne sprężyny . Bardziej mi tutaj chodzi o ich trwałość jest to stary samochód bo z 91r i podejrzewam ze springi nie były zmieniane i czy jest mozliwe ze przez stare spręzyny zawieszenie jest takie twarde.Chodzi mi tylko i wyłacznie o miekkie springi i amory z zachowaniem bezpieczenstwa oczywiscie bo to cos sie musi trzymac drogi.

: śr lut 13, 2008 00:17
autor: patutek
piotrekrkk pisze:
patutek pisze:witam POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moze mi ktos tu zdradzic sekret?
Jakich modyfikacji potrzeba aby założyć silnik z golfa 3 do golfa 2
:) a po co?i jaki zamiast jakiego?
napisz cos wiecej na ten temat może Ci pomoge bo tez jestem z kraka
mam 1,3 chce zamienić również na 1,3 lub 1,4
ten co mam jest na gaźniku i nawala bezprzerwy pozatym niezawsze chce odpalić i mam zepsuty siłownik małych obrotów
wiec chce cos na wtrysku
Dużych przeróbek trzeba dokonać?

: śr lut 13, 2008 10:00
autor: artur14/
jeżeli chodzi o zawieszenie to tak jest w golfach :grin: mam już któregoś i wszystkie takie były i takie są :jezor: ja jak kiedyś kupiłem sprężyny na tył do mk2 ale nasze rzemieślnicze to momentalnie tył znowu siadł bo były kiepskiej jakości ale to nie ma sensu zeby sie w takie coś bawić

: śr lut 13, 2008 12:28
autor: ...OSA...
piotrekrkk, obejrzyj dobrze sprezyny, jesli sa cale czarne i ci twardo to nic nie zrobisz, a jezeli masz jakies oznakowanoe (kolorowe kropki) przy dolnej czesci sprezyny to jest nadzieja dostac same czarne i powiiny byc miekksze.
a jezeli chodzi o amory to mozesz miec wsadzone jakies zle. np z wiekszej pojemnosci silnika i tez bedzie twardziej. pozdrawiam