Strona 1 z 2

Pierburg 2e2 rozmontowałem :-(

: wt lut 12, 2008 10:12
autor: kogan77
Czy zaworek iglicowy, którym steruje pływak jest elementem wymiennym ??
Mam za wysoki stan paliwa. Zalewa mi w taki sposób, że zaraz po odpaleniu paliwo wytryskuje gdzie może - zalewa mi po brzegi ta druga gardziel przepustnicy !!!!



Czy ktos z Was może umieścic tu fotkę gaźnika z osprzętem ??? Obawiam się, że pomyliłem coś w podczas wymiany przewodów podciśnieniowych po prawej stronie gaźnika (takie zaworki na przewodach)


Please

: wt lut 12, 2008 10:25
autor: miś fazi
zaworek , jest jako część wymienna , fotki Ci dam potem , jak sie baterie naładują w aparacie

: wt lut 12, 2008 10:35
autor: Mis
podobno nie ma regulacji na plywaku, czyli poziom paliwa w komorze jest jeden. Jednak moze byc nieszczelny ten zaworek lub plywak. Zaworej jak i plywak sa wymienne.

: wt lut 12, 2008 10:39
autor: jhosef
Mi też przelewało gaźnik. Pomogła wymiana iglicy zaworka. Jednak nie udało mi się jej kupić nowej. Wyciągnąłem z innego gaźnika.

: wt lut 12, 2008 10:41
autor: kogan77
"jhosef" - gratuluje tysięcznego posta :-) :grin:

[ Dodano: 12 Lut 2008 09:42 ]
Czy pływak wyciąga się poprzez wybicie oski, na które sie on utrzymuje?? Jesli tak, to podejrzewam, że ośka wychodzi tylko w jedna stronę - czy to prawda?

: wt lut 12, 2008 10:43
autor: jhosef
kogan77 pisze:"jhosef" - gratuluje tysięcznego posta :-) :grin:
MIałem 1200 ale mi zniknęły ostatyni, nie wiem czemu. Dzięli :grin:
W ETCE iglica i pływak sa jako jedna część w komplecie numer części 025 129 391 A

[ Dodano: 12 Lut 2008 09:44 ]
kogan77 pisze:Czy pływak wyciąga się poprzez wybicie oski, na które sie on utrzymuje??
Tak trzeba ja wybić
kogan77 pisze:podejrzewam, że ośka wychodzi tylko w jedna stronę - czy to prawda?
Bardzo możliwe, nie pamiętam dokładnie. Obudowa z jednej stronie może przeszkadzać

Re: Pierburg 2e2 rozmontowałem :-(

: wt lut 12, 2008 11:02
autor: ppoll27
kogan77 pisze:Czy zaworek iglicowy, którym steruje pływak jest elementem wymiennym ??
Mam za wysoki stan paliwa. Zalewa mi w taki sposób, że zaraz po odpaleniu paliwo wytryskuje gdzie może - zalewa mi po brzegi ta druga gardziel przepustnicy !!!!



Czy ktos z Was może umieścic tu fotkę gaźnika z osprzętem ??? Obawiam się, że pomyliłem coś w podczas wymiany przewodów podciśnieniowych po prawej stronie gaźnika (takie zaworki na przewodach)


Please
zajrzyj tu:

http://www.eter-mot.com/default.asp?kat=-3&pro=271722
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=285071

wogóle chłopaki mają szpejów jak mało kto ... :food:

: wt lut 12, 2008 11:24
autor: Mis
jhosef pisze:W ETCE iglica i pływak sa jako jedna część w komplecie numer części 025 129 391 A
ale i tak mozna kupic to osobno. Za plywak zaplacilem 60 zl natomiast zawor iglicowy kupilem w zestawie naprawczym do gaznika, razem ze wszelkimi uszczelkami. Tylko kogan77, pamietaj z jakiego rocznika masz gaznik, bo ja sadzilem ze wzzystkie 2e2 byly takie same, a prawda okazala sie inna. Nowsze 2e2 posiadaja inne zaworu i plywaki niz te starsze.

: wt lut 12, 2008 13:55
autor: kogan77
"ppol27" dzięki za linki.
Chyba sie skuszę na ten zestaw naprawczy. Ciekawe, co to jest ten cycek na środku zdjęcia zestawu naprawczego w linku nr 1 :grin: Czy to może byc zaworek iglicowy ??
Mój golfik pochodzi z 89 roku. Co do gaźnika to nigdy pewnosci miec nie moge, że ktos czegos nie zmieniał kiedyś.

: wt lut 12, 2008 14:19
autor: jhosef
kogan77 pisze:ój golfik pochodzi z 89 roku. Co do gaźnika to nigdy pewnosci miec nie moge, że ktos czegos nie zmieniał kiedyś.
Odczytaj numer części z gaźnika to będzi e można sprawdzić w ETCE

W tym zestawie jest coś co wygląda za zawór pływaka ale ja miałem inny. Przynajmiej tak mi się wydaje patrząc na te zdjęcie.

: wt lut 12, 2008 15:03
autor: kogan77
Własnie dostałem odpowiedź z tej firmy. Tak - to jest zawór iglicowy i znajduje sie on we wszystkich duzych zestawach naprawczych Pierburg 2e2

: wt lut 12, 2008 17:15
autor: Paweł Marek
kogan77, zanim kupisz: pamiętaj sprawdzić membrany w zaworze zubożania mieszanki ( pod romboidalną pokrywką, znajdziesz szukajką co i zacz). Piszę żebyś miał pewność co się zepsuło i nie kupił niepotrzebnych cześci. Bo objawy pęknięcia tych membran czyli przelewanie sa takie same.

: śr lut 13, 2008 12:25
autor: kogan77
Przeryłem net wzdłuż i wszerz za tymi membrankami do 2e2 i jakos znaleźć nie mogę :crazy: miejsca, gdzie mógłbym zakupić.

Na dodatek odkryłem jeszcze coś. Jakiś MŁOT (poprzednik mój) skrócił śrubkę regulacji CO o około 1.5 cm i tak ją wkręcił. Ciekawe, co ja miałem ta regulacja sobie polepszyć, skoro szczelinka przy jakimkolwiek ustawieniu śruby była zawsze otwarta ???!!! Dorobiłem sobie nową, ale ogólnie nic to nie dało.

Gdyby ktos z Was szanowni miał gdzieś upatrzony sklep z membrankami do 2e2, to poprosze o info

: śr lut 13, 2008 16:44
autor: ppoll27
szukałeś w dziale "gaźnik części" ? tam jest troche pojedynczych szpejów m.in. membrany(przepony) zaworki itp
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... r_str=5&r=

:chytry: