Ciężko pali z rana i po dłuższym postoju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marinowo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 22:45
Lokalizacja: Siedlce

Ciężko pali z rana i po dłuższym postoju

Post autor: marinowo » pn lut 11, 2008 22:20

Witam jestem posiadaczem Golfika III 1.6 101KM AFT . Już od dłuższego czasu (ok pół roku) mam problemy z porannym zapaleniem czy też po dłuższym postoju. Oczywiście przewody, świece kopułka i palec wymienione.... dodatkowo wyczytałem na forum że mogłaby być też to wina czujnika temperatury wody tak więc i to wymieniłem jednak nadal żadnej poprawy. Wracając do porannego palenia, silnik zaskakuje dopiero za ok 6 kręceniem. Podejrzewałem że to może pompka ale też była sprawdzana i OK. Może ktoś miał podobny przypadek ?? Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pn lut 11, 2008 22:36

a czujnik temperatyry jest sprawny ?


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Re: Ciężko pali z rana i po dłuższym postoju

Post autor: paulox » pn lut 11, 2008 22:48

marinowo pisze:Witam jestem posiadaczem Golfika III 1.6 101KM AFT . Już od dłuższego czasu (ok pół roku) mam problemy z porannym zapaleniem czy też po dłuższym postoju. Oczywiście przewody, świece kopułka i palec wymienione.... dodatkowo wyczytałem na forum że mogłaby być też to wina czujnika temperatury wody tak więc i to wymieniłem jednak nadal żadnej poprawy. Wracając do porannego palenia, silnik zaskakuje dopiero za ok 6 kręceniem. Podejrzewałem że to może pompka ale też była sprawdzana i OK. Może ktoś miał podobny przypadek ?? Proszę o pomoc.
Obejrzyj świece i zmierz kompresje. A jeśli pompka sprawna to może regulator ciśnienia paliwa też można zmierzyć.
Ostatnio zmieniony pn lut 11, 2008 22:49 przez paulox, łącznie zmieniany 1 raz.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn lut 11, 2008 22:51

jakies bledy sterownik posiada


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 308 gości