Strona 1 z 1

zmiana zegaró w golfie II z silnikiem NZ, 1990 r.

: pn maja 23, 2005 20:47
autor: grześ1
Czy komukolwiek udało sie zmienić zegary w golfie II, rok 1990, z silnikiem 1,3i (NZ) z seryjnych wyposażonych w zegarek 9 zindeksem 935), na odpowiednik posiadający obrotomierz ? Czy w ogóle mozna coś takiego znaleźć ?

: pn maja 23, 2005 23:57
autor: HaiFisch
nie wiem czy na forum, ale napewno widziałem takie zegary z licznikem do 200 W=935 i obrotomierzem do 7000

: wt maja 24, 2005 07:42
autor: Tom2
ZEGARY do mk2 dwie kostki 83 -88 zegary nowsze 88-91 jedna kostka kidyś miałem MK2 NZ i też miałem licznik z kukułką ale zmieniłem z obrotomierzem i wszystko działało .dosyć nie dawno sprzedałem takie za 50 z obrotką.

: wt maja 24, 2005 14:26
autor: guli
Dość rzadko mozna je spotkać na Alegro i sa raczej drogie ale na pewno występują. Obrotek w NZ był chyba montowany jako opcja, dlatego nie ma ich wiele.

: wt maja 24, 2005 16:00
autor: igor002
po pierwsze powinien ci każdy zegar z obrotkiem do 7000 podejśc, oczywiscie jeszcze rodzaj ile kostek, ale pewnie masz 1 jak nie kąbinowane bo po 89 juz takie były. co do samego predkosciomierza nic prostszegto jak go podmienić z tym od zegarów które kupisz z obrotkiem!

a tak pozatym to był cały GIGANTYCZNY wątek o zegarach z obrotomierzem i polecam opcje szukaj i lekture forum

: czw maja 26, 2005 18:35
autor: Orzeł
Witam.
Podepnę się pod wątek.... Też chętnie wymieniłbym moje zegarki;-)
Szukam wszelkich na ten temat informacji... Jak dokopałbyś się do wspominanego megaobszernego wątku o zegarach z obrotkiem daj cynk;)
U mnie terkocze prędkościomierz...

: pt maja 27, 2005 11:07
autor: mr_simon
Orzeł pisze:U mnie terkocze prędkościomierz...
Chyba miałeś cofnięty licznik.

zegary

: pt maja 27, 2005 18:49
autor: brajan
ja zmieniłem i wszystko grało.a za zegarki dałem 110 zika na giełdzie w olsztynie.

: pt maja 27, 2005 19:08
autor: mr_simon
Krótko i na temat:
Przy wymianie licznika z zegarkiem na obrotomierz bierzemy pod uwagę:
- indeks prędkości: 935, 950, 1050
- wyskalowanie prędkościomierza: 200, 220, 260
- ilość wtyczek: do 89 - jedna, po 89 - dwie
Jeżeli wszystko się zgadza, wymontowujemy stary i wmontowujemy nowy.