zmiana zegaró w golfie II z silnikiem NZ, 1990 r.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zmiana zegaró w golfie II z silnikiem NZ, 1990 r.
Czy komukolwiek udało sie zmienić zegary w golfie II, rok 1990, z silnikiem 1,3i (NZ) z seryjnych wyposażonych w zegarek 9 zindeksem 935), na odpowiednik posiadający obrotomierz ? Czy w ogóle mozna coś takiego znaleźć ?
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
po pierwsze powinien ci każdy zegar z obrotkiem do 7000 podejśc, oczywiscie jeszcze rodzaj ile kostek, ale pewnie masz 1 jak nie kąbinowane bo po 89 juz takie były. co do samego predkosciomierza nic prostszegto jak go podmienić z tym od zegarów które kupisz z obrotkiem!
a tak pozatym to był cały GIGANTYCZNY wątek o zegarach z obrotomierzem i polecam opcje szukaj i lekture forum
a tak pozatym to był cały GIGANTYCZNY wątek o zegarach z obrotomierzem i polecam opcje szukaj i lekture forum
Mk3 GTI 16V ABF
Krótko i na temat:
Przy wymianie licznika z zegarkiem na obrotomierz bierzemy pod uwagę:
- indeks prędkości: 935, 950, 1050
- wyskalowanie prędkościomierza: 200, 220, 260
- ilość wtyczek: do 89 - jedna, po 89 - dwie
Jeżeli wszystko się zgadza, wymontowujemy stary i wmontowujemy nowy.
Przy wymianie licznika z zegarkiem na obrotomierz bierzemy pod uwagę:
- indeks prędkości: 935, 950, 1050
- wyskalowanie prędkościomierza: 200, 220, 260
- ilość wtyczek: do 89 - jedna, po 89 - dwie
Jeżeli wszystko się zgadza, wymontowujemy stary i wmontowujemy nowy.
Volskwagen - Das Auto.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości