Strona 1 z 1

Golf II 1.8 silnik RP-> padła uszczelka pod głowicą!!

: pn maja 23, 2005 18:39
autor: Davidoff
Witam!! Padla mi uszczelka pod i robie remont :( :( Czy coś jeszcze moge zrobić oprocz tego co tu wymienie?? I czy nie zadrogo mnie wyszly części??
1. Planowanie glowicy(szlif, uszczelniacze i nowe prowadnice zaworo) głowica cała na gotowo 260zł
2. reszta częśći (wszystkie uszczelki, do tego musialem kupic gume z boku silnika(orginal 35zł) i rurke metalowa w ktorej idzie woda 79zł), pasek rozrzadu+ napinacz)wszystko łacznie kosztowalo 410zł
3. Okazalo sie ze kolektor wydechowy jest pękniety:( 80zł
4. Jeszcze mi zostala do dokupienia osłona rozrzadu nowa 119, nigdzie niemoge dostac uzywki(stara miala uchwyty polamane i pasek tarl o plastik)
5. silnik jest pomalowany na czerwono a reszta czesci jest pokryta chromem
6. robocizna to 200zł
Co o tym sądzicie?? Zapomnialem oczymś??

: pn maja 23, 2005 19:52
autor: Davidoff
Jak wszystko bedzie gotowe i pomalowane to zamieszcze foty :) bo narazie niejest wszystko zrobione:)

: pn maja 23, 2005 20:28
autor: MaLiBU
luzik, pierwszy raz w zyciu widze rpka tak odpicowanego:)

Jak chromowales i ktore czesci masz na mysli? ile to kosztowalo - chromowanie? skrzynie jaka farba malowales?

: pn maja 23, 2005 22:36
autor: Davidoff
A kosztowalo chyba 40 zł za spreay :) Silnik i glowica pomalowana lakieram zaroodpornym a wszystkie stawki chromem w spreay :) PPostanowilem wszystko odmalowac i zakonserwowac bo bylo w oplakanym stanie. Jeszcze wszystkie węze musze zabezpieczyc jakims srodkiem do gumy i oczywiscie pociagnac jakims czernidłem. Zamieszcze foty jak juz wszystko bedzie gotowe!!Pozdro

: wt maja 24, 2005 00:46
autor: Krzylu
widac zdaleka ze to srebrzanka a nie chromowanie

jak ci padla uszczelka to nie koniecznie musisz robic caly remont silnika
wystarczy go dobrze zdiagnozowac i okreslic w jakim stanie sa podzespoly np pierscienie
wtedy mozna szlif silnika robic

ale jak robisz calosciowy to i tak sie nie zmarnuje
w sumie to moze i lepiej odrazu takie cos zrobic
ale z drugiej skoro silnik wymagal tylko uszczelki do wymiany bo w golfach to chleb powszedni

pozdro i powodzenia w dalszych planach

: wt maja 24, 2005 01:34
autor: Davidoff
W tym wypadku planowanie bylo potrzebne!! Prowadnice byly zurzyte i uszczelniacze zpruchniale. Wolalem odrazu zrobic pozadek i miec potem swiety spokoj. A lakierowane bylo czyms takim"LAKIER CHROM" i to co jest na fotach niejest wpelni gotowe:) Wolalem wszystko dokladnie wymyc i pomalować bo wczesniej to bylo w opłakanym stanie!! Pozdro!!