Strona 1 z 1

Co to może stukać???

: pn lut 11, 2008 09:50
autor: pelsonpnk
Witam wszystkich

Mam takie pytanie-dla mnie dość nie typowe i nie mam pojęcia co to może być dlatego założyłem nowy temat...
Chodzi o to, że podczas jazdy czasami słychać jakieś stuki, z początku myślałem, że to wydech ale nie i pieniądze poszły w błoto...
Teraz bardziej wydaje mi się, że stukot wydobywa się z przedniego lewego koła.Podniosłem z kumplem samochód z tej strony i puściłem bieg żeby to koło chodziło, stuka wtedy kiedy przyciskam hamulec.
Z drugiej strony podniosłem koło ale takiego stukotu nie ma. Myślę, że to może przegub ale to chyba nie powinno być takie zachowanie...Pomocy!!

: pn lut 11, 2008 10:04
autor: bettek
pelsonpnk pisze:Myślę, że to może przegub
Przegub raczej odpada - najpierw musiałby stukać przy skrętach... a już naprawdę w złym stanie pykał by na prostej drodze.

Sprawdź tarczę hamulcową... może jest gdzieś jakaś skaza...?spradź też, czy masz dobrze dokręconą półośkę... :bigok:

: pn lut 11, 2008 10:08
autor: danioo
Lub czy Ci klocki hamulcowe nie latają, bo one też mogą się tłuc jak najęte.

: pn lut 11, 2008 10:15
autor: pelsonpnk
Sprawdziłem i wszystko wygląda na podokręcane, na klockach jest mały luz aly chyba tak musi być.

: pn lut 11, 2008 15:38
autor: paja
kolego ja też miałem podobnie. U mnie stuk był taki jakby to był przegub, ale miał miejsce gdy no nie przyspieszałem, albo jechałem na luzie itp. Okazało że stukały mi tak łączniki stabilizatora. Po ich wymianie i gum mocujących cisza.

: pn lut 11, 2008 15:55
autor: pelsonpnk
to się dzieje kiedy jade na biegu - jak dodaje gazu albo puszczam...najciekawsze jest to, że nie zawsze stuka, czasami jadę i nie stuka, a czasami stuka non stop.wydaje mi się, że pod wpłyewem ciepła, jak już się zagrzeje to wtedy zaczyna stukać.

: pn lut 11, 2008 16:18
autor: pablo2303
Sprawdź tuleje wahacza i sworznie. U mnie były wybite i właśnie takie były objawy.

: wt mar 04, 2008 10:25
autor: pelsonpnk
Tak na przyszłość dla wszystkich...
Okazało się, że to przegub ale wewnętrzny (sam mechanik nie był pewien), po naprawie wszystko ok.