Zimne/Ciepłe powietrze !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zimne/Ciepłe powietrze !!!
Dręczy mnie pewne zjawisko które odkryłem przy wymianie filtra powietrza w Mk3. Otórz w obudowie filtra powietrza jak wiemy umieszone jest urządzonko które powinno otwierac i zamykac dopływ ciepłego i zimnewgo powietrza.Ciepłe w trakcie rozgrzewania silnika,a zimne po zagrzaniu.
Do rzeczy- po zagrzaniu silnika i zdjęciu pokrywy filtra widze jak przy gorącym silniku nadal przegrudka z ciepłym powietrzem jest otwarta (?)
Silnik ciągnie ciepłe powietrze.
Gdzie jest błąd?
A moze to działa przy zamknietej pokrywie filtra ?
Do rzeczy- po zagrzaniu silnika i zdjęciu pokrywy filtra widze jak przy gorącym silniku nadal przegrudka z ciepłym powietrzem jest otwarta (?)
Silnik ciągnie ciepłe powietrze.
Gdzie jest błąd?
A moze to działa przy zamknietej pokrywie filtra ?
Podczas pracy silnika w wężyku występuje zasysanie co powoduje zamkniecie dolotu zimnego powietrza -to zasysanie jest wytworzone w obudowie wtrysku.Zasysa nawet na gorącym silniku i wyglada mi na to ze powinno przestać zasysać by mógł sie otworzyć dolot zimnego.
Chyba chodzi o to powietrze , hmmm lub wada tego urządzonka w obudowie...
Wężyk jest szczelny
Chyba chodzi o to powietrze , hmmm lub wada tego urządzonka w obudowie...
Wężyk jest szczelny
i chyba powoli doszedłem do prawdy.Po przejechanym odcinku i zagrzaniu silnika zatrzymałem sie ,nie wyłanczając motoru szybko zajrzałem pod filtr powietrza -okazało sie ze zimne powietrze było otwarte,ale zaraz się zamkneło.
Więc to działa przy zamkniętej obudowie filtra.
Ale i tak wbiłem klina ,tak by zamknąć ciepłe na stałe
Więc to działa przy zamkniętej obudowie filtra.
Ale i tak wbiłem klina ,tak by zamknąć ciepłe na stałe

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 76 gości