Dołożenie pilota do oryginalnego centralnego zamka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Dołożenie pilota do oryginalnego centralnego zamka
Witam
Mam u siebie oryginalny pneumatyczny (powietrzny) centralny zamek. Chciałbym dołożyć sterownik wraz z pilotami. I teraz nie wiem czy muszę wsadzać w drzwi kierowcy siłownik czy juz tam jest?
Najgorsze jest to że mam wygłuszone drzwi i nie mam dostępu do wnętrza drzwi .
To jak najpewniej moge sprawdzić czy w drzwiach kierowcy mam siłownik czy przekaźnik?
Jeżeli okaże się ze mam siłownik to wystarczy podłaczyć centralke pod kabelki instalacji centralnego i nie musze miec dostepu do wnetrza drzwi? Jeżeli zaś będe miał przekaźnik to musze wsadzic tam siłownik?
Zdarzyło się już komuś z was ze miał oryginalnie w drzwiach kierowcy siłownik ??
Mam u siebie oryginalny pneumatyczny (powietrzny) centralny zamek. Chciałbym dołożyć sterownik wraz z pilotami. I teraz nie wiem czy muszę wsadzać w drzwi kierowcy siłownik czy juz tam jest?
Najgorsze jest to że mam wygłuszone drzwi i nie mam dostępu do wnętrza drzwi .
To jak najpewniej moge sprawdzić czy w drzwiach kierowcy mam siłownik czy przekaźnik?
Jeżeli okaże się ze mam siłownik to wystarczy podłaczyć centralke pod kabelki instalacji centralnego i nie musze miec dostepu do wnetrza drzwi? Jeżeli zaś będe miał przekaźnik to musze wsadzic tam siłownik?
Zdarzyło się już komuś z was ze miał oryginalnie w drzwiach kierowcy siłownik ??
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Tylko trzeba miec zamek w drzwiach kierowcy . Ze sodka zamykałem drzwi pasażera rygielkiem, ale tylko zamykały sie drzwi pasażera, ale na forum wyczytałem ze jak cos to tylko w drzwiach kierowcy montuje sie siłownik master, a w pozostałych slave i dlatego tak czy siak nie zamknie sie wszystkich drzwi przy zamykaniu drzwi pasażera.
Na szczęście robiłem zdjecia jak wygłuszałem drzwi. I na zdjeciach widac ze w drzwiach kierowcy jest oryginalny siłownik VDO taki sam jak w drzwiach pasażera. Idą też jakieś rurki. Chyba że to nie jest siłownik master i on jest tylko tak sobie?
To jest najwazniejsze dla mnie pytanie: Jeżeli okaże się ze mam siłownik to wystarczy podłaczyć centralke pod kabelki instalacji centralnego i nie musze miec dostepu do wnetrza drzwi?
drzwi kierowcy:
drzwi pasażera:
Na szczęście robiłem zdjecia jak wygłuszałem drzwi. I na zdjeciach widac ze w drzwiach kierowcy jest oryginalny siłownik VDO taki sam jak w drzwiach pasażera. Idą też jakieś rurki. Chyba że to nie jest siłownik master i on jest tylko tak sobie?
To jest najwazniejsze dla mnie pytanie: Jeżeli okaże się ze mam siłownik to wystarczy podłaczyć centralke pod kabelki instalacji centralnego i nie musze miec dostepu do wnetrza drzwi?
drzwi kierowcy:
drzwi pasażera:
Ostatnio zmieniony śr lut 06, 2008 16:17 przez skwaros, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- Mlody_ndm
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
Ja mam oryginalny pneumatyczny centralny z dołożonym otwieraniem z pilota.
Niestety ale w drzwiach kierowcy nie ma oryginalnie siłownika.
Dopiero w mk.III jest.
Trzeba założyć siłownik elektryczny "master" i już, nie ma z tym problemu, uniwersalne a allegro dobrze pasują.
Działą to tak że jak się wciśnie pilota to siłownik elektryczny podnosi rygielek (ten w środku) i otwiera drzwi, a pozostałem otwierają się pneumatycznie jak przy otwieraniu kluczykiem, zamykanie to samo.
A jak nie masz dostępu do wnętrza drzwi - to masz problem , możesz sobie conajwyżej podpiać centralkę do oryginalnej instalacji od centralnego i z pilota będą się otwierały wszystkie drzwi, bagażnik i klapka wlewu, ale nie drzwi kierowcy
Niestety ale w drzwiach kierowcy nie ma oryginalnie siłownika.
Dopiero w mk.III jest.
Trzeba założyć siłownik elektryczny "master" i już, nie ma z tym problemu, uniwersalne a allegro dobrze pasują.
Działą to tak że jak się wciśnie pilota to siłownik elektryczny podnosi rygielek (ten w środku) i otwiera drzwi, a pozostałem otwierają się pneumatycznie jak przy otwieraniu kluczykiem, zamykanie to samo.
A jak nie masz dostępu do wnętrza drzwi - to masz problem , możesz sobie conajwyżej podpiać centralkę do oryginalnej instalacji od centralnego i z pilota będą się otwierały wszystkie drzwi, bagażnik i klapka wlewu, ale nie drzwi kierowcy
Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
- andrzej9876
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 14:26
- Lokalizacja: Białystok
a wlasnie ze jest bardzo prosty sposob na sprawdzenie co masz za silownik, wystarczy zdjac przelotke w drzwiach i zobaczyc czy idzie wezyk do pneumatyki, jesli nie ma to musisz sobie rozdzielic stary gdzies w okolicach slupka na podlodze, ja u siebie montowalem i jak widze na zdjeciach to nie masz silownika tylko masz stycznik, taki silownik latwo dorawac ze starego audi itp, tam byly montowane, zamykanie od strony pasazera i sprawdzanie ktory sie zamknie a ktory nie to w przypadku mk2 pomylka, bo zamknie sie tylko dzrzwi pasazera bo nie ma tam stycznika, jednym slowem i w skrocie, idz na szrot albo znajdz na allegro i se wstaw, pasuje bez zadnych przerobek, potem zdejmij plastik ze slupka, rozetnik wezyk, wstaw trojnik i ciagnij wezyk przy progu az do przelotki i w dzrzwi do silownika, jak bedziesz mial okazje to wyrwij tez jakis dluzszy przewod do pneumatyki i trojnik ze starego grata jakiegos a jak nie to zrob tak jak ja (ja wstawilem wezyk taki jak idzie w spryskiwaczach, wazne aby byl nierozciagliwy) kupujesz sterownik zamka centralnego sterowany dwoma plusami, podlaczasz i po sprawie
Koledzy a powiedzcie mi czy jak zalatwilem sobie silowniki z MK II jeden z 3 kablami( chyba master0 a 2 bez kabli to czy jak kupie sobie samam pompke i podlacze to bedzie trybic czy musze miec jakis sterwonik do tego bo nie wiem co i jak?? Bo z tego co wiem to przy pompce tez sa 3 kable?? A moze sie mysle.Dodam ze mam teraz elektryczne silowniki ale co chile cos siada wiec wole pneumata.Doradzcie mi co i jak :)
Ostatnio zmieniony wt mar 04, 2008 16:45 przez mcgiwerr, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrzej9876
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 14:26
- Lokalizacja: Białystok
silowniki wyrwij na jakims szrocie najlepiej z audi bo tam jest master pneumatynczy, pompka ma na srodku mase a na boczne podajesz plusa poprzez stycznik w tym masterze ktory podaje plusa na jeden lub na drugi kabel ktore sa podlaczone do pompki, a w tym styczniku masz na srodku podlaczonego plusa a na bokach te kable co ida do pompki i wszystko bedzie dzialac, jak chcesz na pilota to sterownik musi byc sterowany dwoma plusami, wszystko podlaczasz jak wyzej opisalem tylko na kable miedzy stycznikiem a pompka wpinasz na te 2 kable co ida do pompki plusy i po sprawie
quote="andrzej9876"]silowniki wyrwij na jakims szrocie najlepiej z audi bo tam jest master pneumatynczy, pompka ma na srodku mase a na boczne podajesz plusa poprzez stycznik w tym masterze ktory podaje plusa na jeden lub na drugi kabel ktore sa podlaczone do pompki, a w tym styczniku masz na srodku podlaczonego plusa a na bokach te kable co ida do pompki i wszystko bedzie dzialac, jak chcesz na pilota to sterownik musi byc sterowany dwoma plusami, wszystko podlaczasz jak wyzej opisalem tylko na kable miedzy stycznikiem a pompka wpinasz na te 2 kable co ida do pompki plusy i po sprawie[/quote]
Nie mam siłownika z Audi ,ale podłączyłem w dzwiach kierowcy siłownik z tylnej klapy (i tak mi się zepsuło jej otwieranie) . Podłączyłem sterownik centralnego zamka "Zamster" tak że podaje plus na jeden lub drugi kabelek w zależności czy otwiera/zamyka. Wszystko działa prawie dobrze ,niestety jest jeden problem mianowicie jak kliknę otwórz to nic się nie dzieje dopiero muszę kliknąć zamknij i znowu otwórz wtedy pompka zaczyna działać, jak szybko otwieram/zamykam to pompka działa dobrze.
Sądze że jest tak gdyż oryginalny stycznik daje ciągle napięcie do pompki a sterownik daje tylko 3 sekundy. Sądze że jak pompka nie ma napięcia to głupieje i dlatego trzeba pare razy klikać.
Nie wiem czy to u mnie jest taki problem i mam coś zepsutego albo źle coś robię czy do zamka pneumatycznego w mk2 nie da się tak podłączyć sterownika.
Nie wiem jak działa ten master z Audi , może jest w nim jakaś sprytna sztuczka że wszystko działa dobrze, wiem tylko że jak podłącze na stałe plus do kabla do otwierania/ zamykania to pompka pompuje w dwie strony i dopiero się zatrzymuje.
Nie mam siłownika z Audi ,ale podłączyłem w dzwiach kierowcy siłownik z tylnej klapy (i tak mi się zepsuło jej otwieranie) . Podłączyłem sterownik centralnego zamka "Zamster" tak że podaje plus na jeden lub drugi kabelek w zależności czy otwiera/zamyka. Wszystko działa prawie dobrze ,niestety jest jeden problem mianowicie jak kliknę otwórz to nic się nie dzieje dopiero muszę kliknąć zamknij i znowu otwórz wtedy pompka zaczyna działać, jak szybko otwieram/zamykam to pompka działa dobrze.
Sądze że jest tak gdyż oryginalny stycznik daje ciągle napięcie do pompki a sterownik daje tylko 3 sekundy. Sądze że jak pompka nie ma napięcia to głupieje i dlatego trzeba pare razy klikać.
Nie wiem czy to u mnie jest taki problem i mam coś zepsutego albo źle coś robię czy do zamka pneumatycznego w mk2 nie da się tak podłączyć sterownika.
Nie wiem jak działa ten master z Audi , może jest w nim jakaś sprytna sztuczka że wszystko działa dobrze, wiem tylko że jak podłącze na stałe plus do kabla do otwierania/ zamykania to pompka pompuje w dwie strony i dopiero się zatrzymuje.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
sluchajcie mam taki problem....kupilem uniwerslany centralny zamek z pilota i wsztsyko ładnie,tylko zamykanie odbywa sie na takiej zasadzie ze musze wciskac zamknij az calkowqiecie napompuje sie pomka, tak samo z otwieraniem, strerownik wysyla tylko 1 sec implus a w ciagu tego czasu nie zdązy pompka napompowac powietrza.... co zrobic zeby ten implus trwal wiecej albo caly czas był "+" a po wcisnieciu znikal.....?????
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
tak zrobiłem to teraz nic nie chodzi :/TAZ pisze:Wystarczy przepiąć zwore na 3 sekundowy impuls w centralce alarmu.
[ Dodano: 08 Lip 2008 19:51 ]
zrobiłem.... zastosowałem przekazniki i chodzi i jest fajnie..... ale nie zawsze otwieta i nie zawsze zamyka:( zego to moze byc wina?? przekaznik popsuty??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości