Strona 1 z 1

Jak wymienić pasek od wspomagania?

: wt lut 05, 2008 19:46
autor: KarQ
Witam.

Mam taki problem, pewnego dnia, kiedy wsiadłem do samochodu skręciłem kołami na postoju zblokowało mi kierownicę, ale po chwili puściło. Problem zniknął, lecz teraz jest notoryczną sprawą. Kiedy skręcę do oporu, pasek drze ryja jak wściekły. Powiedzcie mi czy można go jakoś naciągnąć, albo jak go wymienić. Nie mam kanału, nie leżałem pod autem, nie wiem jak to wygląda.

Auto z 1994r 1.8 (ABS+automat) Variant

: wt lut 05, 2008 19:51
autor: 1 6 D
Potrzebujesz do tego klucz 13. Tu masz też rysunek pompy:
Obrazek

: wt lut 05, 2008 20:02
autor: KarQ
Z tego co widzę to muszę odkręcić śrubę nr 16 i spróbować przesunąc w prawą stronę koło, dobrze to rozumiuje? :chytry:

Mam na myśli naciągnięcie paska.

: wt lut 05, 2008 20:34
autor: jaszczur

: wt lut 05, 2008 22:11
autor: KarQ
Dzięki koledzy. Z kartkami w ręku i pod samochodem będzie mi łatwiej niż przed monitorem :bajer:

Pozdrawiam

PS. Dopiero teraz znalazłem to:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82490

Jeśli możecie to podrzuccie mi jeszcze jaki model paska podejdzie do mnie.

1.8 (ABS automat) 1994r ale jeszcze nie jest to model 95r. Variant, klimy brak.

: śr lut 06, 2008 00:20
autor: jaszczur
KarQ, conitech 11,5X685

: czw lut 14, 2008 19:02
autor: wojtas.l
cześć
a skąd wiadomo jak powinien być naciągnięty pasek?
czy trzeba go naciągnąć na maksa? czy jest jakaś "miara naciągu"?

Pozdrawiam

: czw lut 14, 2008 19:15
autor: Paweł Marek
ugięcie paska pod naciskiem palca 1 cm, jak każdego innego paska klinowego. A jeśli jesteś bardzo pedantyczny - to sa do tego specjalne przyrządy w lepszych serwisach.

: czw lut 14, 2008 19:20
autor: wojtas.l
ok ten palec mi już coś mówi -