"Montaż HID"
: wt lut 05, 2008 01:16
Wiem, że temat został zamknięty ale nie mogłem nie odpowiedzieć na stek bzdur wypisywanych przez kolegę UcHO.
forum.VWGolf.pl Strona Główna » VWGolf.pl FORUM » Techniczne » Montaż HID
Uprzejmie proszę moderatora o ewentualne wklejenie mojej odpowiedzi do powyższego tematu.
UcHO seee wziął i see napisał:
ad. 1
Noo ja także uwielbiam takich ludzi, tooo, żee wsadzają sobie XENONY w fabryczną lampę świadczy o tym, żee są ROZTROPNI tzn. nie chcą inwestować w soczewki które no-tabene nigdy nie będą LEGALNE i homologowane.
tzn. przedkładają ekonomię (czy potrzeby własnej rodziny, wolą np., kobicie buty kupić) ponad chęć wizualnego upiększenia samochodu.
potem to:
Nic bardziej błędnego !!!
Lampa seryjna nie była produkowana z przeznaczeniem do konkretnego typu zestawu xenonowego, tak jak i nie jest produkowana pod konkretnego typu żarówkę halogenową.
Jest pewien standard który producenci żarówek halogenowych powinni spełniać (mowa tu o ogniskowaniu, skupieniu, natężeniu itd…) aby wyprodukowana żarówka żarnikowa czyli halogenowa sprawdzała się w konkretnego typu obudowie.
Idąc twoim tokiem rozumowania należało by założyć, żee jeżeli auto wyprodukowana zostało w Niemczech jak VW używać należy jedynie żarówek żarnikowych OSRAM ponieważ takie montowane były fabrycznie.
Problemem producenta jest takie zogniskowanie żarówki aby świeciła ona dobrze w każdym typie obudowy reflektora.
W przypadku świateł XENOWNOWYCH dochodzi nam problem powierzchni lustra które po zastosowaniu XENONÓW staje się powierzchnią użytkową lampy, będąc powierzchnią martwą w przypadku żarówek halogenowych czy żarowych jak kto woli.
To z powodu tej martwej powierzchni (która po zastosowaniu xenonu robi się aktywna) bywają czasem problemy ze skupieniem świtała w przypadku dużych obudów np. TIR-ów ale to jest temat na kolejny wykład a i ta będzie Ci ciężko to zrozumieć.
nooo too powaliło mnie na kolana:
i jeszcze to:
Przeznaczona jest do lamp przede wszystkim dużych, Ciężarowych gdzie ta miska odbłyśnika jak bym dookreślił jest wikasza niż w samochodach osobowych.
W przypadku Golfa odbłyśnik jest tak mały że stosowanie H7R nie jest konieczne, aczkolwiek pewnie nie zaszkodzi.
Prawie wszystkie „HID”-y doskonale się spisują w standardowych, oryginalnych lampach GOLFA IV.
Mało tego światło ma większe natężenia niż w lampie soczewkowej (która zawsze ogranicza strumień).
Ja mam zestaw 55W czyli wzmocniony H7 – Bez R-ki, a w standardzie jest 35W i przegląd przeszedłem bez najmniejszego problemu (a sprawdzano mi światła).
Granicę światłocienia także posiadam i to wyraźną , daję Ci głowę, że bardziej wyczuwalną niż ty na swoich soczewkach (jeszcze nigdy nikt nie mignął mi światłami).
Więc kolejna wpadka kolego.
Powiem Ci kolego na temat produkcji XENON-ów przez producentów fabrycznych i ich celowego działania marketingowego wypowiedziałem się tutaj:
forum.VWGolf.pl Strona Główna » Modyfikacje » Style » Xenon w MK3 - jaki zestaw polecacie
potem to:
Coo do oślepiania wszystko napisałem w wypowiedzi do której linka wkleiłem powyżej.
Generalnie bardziej oślepiają żle ustawione światła halogenowe niż Xenonowe „HOD”-y wsadzone do osobówki.
Poczytaj może się czegoś nauczysz.
Ty wsadzasz NIE homologowane soczewki tylko po to by błyszczeć przed kolegami !!!
I tak zewsze będizesz miał tylko falsyfikat fabrycznych lamp AUDI lub BMW.
PODSUMOWANIE:
Gdybyś napisał, żee soczewki bardziej skupiają świtało - przyznał bym Cu rację, gdybyś napisał, że auto wygląda bardziej profesjonalnie - również, gdybyś napisał, że mniej podpada w przypadku kontroli - też, ale zwyczjnie wygłupiłeś się swoją bezzasadną agresją i brakiem argumentów !!!
Rozumiem potrzebę regulacji tego problemu, jak pisałem w poście którego link został tu wklejony mamy dziurę w Polskim prawie w tym zakresie.
Ale głosy takie jak Twój nie pomagają w rozważnym podejściu do problemu a nakręcają jedynie pieniaczy którzy najchętniej zakazali by wszystkiego czego sami nie akceptują (w tym przypadku montują we własnym samochodzie).
forum.VWGolf.pl Strona Główna » VWGolf.pl FORUM » Techniczne » Montaż HID
Uprzejmie proszę moderatora o ewentualne wklejenie mojej odpowiedzi do powyższego tematu.
UcHO seee wziął i see napisał:
Noo to lećmy po kolei UcHO:1. to wiesz co CI odpowiem, z pelnym szacunkiem ale uwielbiam ludzi co kupuja HID'ow ksenony i wsadzaja je do seryjnej lampy,
nie ma to jak sobie wstawic bajer za 300 zł, ciut wyzej jak niebieskie swiecace spryskiwacze
ad. 1
Noo ja także uwielbiam takich ludzi, tooo, żee wsadzają sobie XENONY w fabryczną lampę świadczy o tym, żee są ROZTROPNI tzn. nie chcą inwestować w soczewki które no-tabene nigdy nie będą LEGALNE i homologowane.
tzn. przedkładają ekonomię (czy potrzeby własnej rodziny, wolą np., kobicie buty kupić) ponad chęć wizualnego upiększenia samochodu.
potem to:
ad. 2.2. lampa seryjna jest zupelnie nie przystosowana do tego swiata,
Nic bardziej błędnego !!!
Lampa seryjna nie była produkowana z przeznaczeniem do konkretnego typu zestawu xenonowego, tak jak i nie jest produkowana pod konkretnego typu żarówkę halogenową.
Jest pewien standard który producenci żarówek halogenowych powinni spełniać (mowa tu o ogniskowaniu, skupieniu, natężeniu itd…) aby wyprodukowana żarówka żarnikowa czyli halogenowa sprawdzała się w konkretnego typu obudowie.
Idąc twoim tokiem rozumowania należało by założyć, żee jeżeli auto wyprodukowana zostało w Niemczech jak VW używać należy jedynie żarówek żarnikowych OSRAM ponieważ takie montowane były fabrycznie.
Problemem producenta jest takie zogniskowanie żarówki aby świeciła ona dobrze w każdym typie obudowy reflektora.
W przypadku świateł XENOWNOWYCH dochodzi nam problem powierzchni lustra które po zastosowaniu XENONÓW staje się powierzchnią użytkową lampy, będąc powierzchnią martwą w przypadku żarówek halogenowych czy żarowych jak kto woli.
To z powodu tej martwej powierzchni (która po zastosowaniu xenonu robi się aktywna) bywają czasem problemy ze skupieniem świtała w przypadku dużych obudów np. TIR-ów ale to jest temat na kolejny wykład a i ta będzie Ci ciężko to zrozumieć.
nooo too powaliło mnie na kolana:
ad.3 Czy ty czytałeś co napisałeś kolego – to Cię kompromituje i pokazuje jak mierną wiedzę i wyczucie masz w temacie oświetlenia )3. zadaniem odblysnika jest rospraszanie swiatla, co w wypadku xenonow jest efektem odwrotnym swiatlo ma bys skupione
i jeszcze to:
ad. 4 Odpowiednikiem lampy D2R jest w „HID”-zie żarówka H7R która ma zastosowaną przysłonę o której wspominasz w swoim poście. Można ją kupić także na Allegro.4. ale zaraz napiszesz mi ze przeciez mercedes, volvo i inne autka w pewnym okresie stosowaly xenon w lampie bezsoczewkowej, TAK, ale tam byla specjalna konstrukcja odblysnika i zarnik D2R ktory inaczej swieci bo ma przesłone, na swojej lampie nie bedziesz mial granicy swiatlo/cien tylko bedziesz walil swiatlem gdzie popadnie
Przeznaczona jest do lamp przede wszystkim dużych, Ciężarowych gdzie ta miska odbłyśnika jak bym dookreślił jest wikasza niż w samochodach osobowych.
W przypadku Golfa odbłyśnik jest tak mały że stosowanie H7R nie jest konieczne, aczkolwiek pewnie nie zaszkodzi.
Prawie wszystkie „HID”-y doskonale się spisują w standardowych, oryginalnych lampach GOLFA IV.
Mało tego światło ma większe natężenia niż w lampie soczewkowej (która zawsze ogranicza strumień).
Ja mam zestaw 55W czyli wzmocniony H7 – Bez R-ki, a w standardzie jest 35W i przegląd przeszedłem bez najmniejszego problemu (a sprawdzano mi światła).
Granicę światłocienia także posiadam i to wyraźną , daję Ci głowę, że bardziej wyczuwalną niż ty na swoich soczewkach (jeszcze nigdy nikt nie mignął mi światłami).
Więc kolejna wpadka kolego.
Powiem Ci kolego na temat produkcji XENON-ów przez producentów fabrycznych i ich celowego działania marketingowego wypowiedziałem się tutaj:
forum.VWGolf.pl Strona Główna » Modyfikacje » Style » Xenon w MK3 - jaki zestaw polecacie
potem to:
ad.5 Noo faktycznie unosisz się jak szczeniak, a zarzucasz koledze młody wiek (gdzie konsekwencja ??)5. sorki ze sie unosze ale mam dosc jazdy miasto/trasa widzac jak ludzie wkladaja HID'y za 300 pln i ciesza sie ze maja jasno przed maska, a reszta jadac przed nimi musi mruzyc badz nawet zamykac oczy
genialny pomysl aby pokazac ze sie ma xenon, nic prostszego jak wejsc na allegro i kupic
jezeli ktos kiedykolwiek oslepil Cie jadac w trasie i wiedziales jak to wnerwia, to sobie spotenguj to 3 krotnie i mam nadzieje ze zrozumiesz i nie wlozysz tego w seryjna lampe
Coo do oślepiania wszystko napisałem w wypowiedzi do której linka wkleiłem powyżej.
Generalnie bardziej oślepiają żle ustawione światła halogenowe niż Xenonowe „HOD”-y wsadzone do osobówki.
Poczytaj może się czegoś nauczysz.
ad. 6 A co ma wiek do tego ??6. chociaz sadzac po Twoim wieku wlozysz to aby pokazac ze i ja mam xenon
tyle ode mnie eot
Ty wsadzasz NIE homologowane soczewki tylko po to by błyszczeć przed kolegami !!!
I tak zewsze będizesz miał tylko falsyfikat fabrycznych lamp AUDI lub BMW.
ad.7 A ja mam nadzieję, że nasi ustawodawczy podejdą do problemu poważniej niż ty „Młody Gniewny” z chęciami ale bez wiedzy.7. p.s.
widzialem nie jednego i nie dwa mkIV w wawie na pseudo xenonie i mam nadzieje ze nie spotkam ich wiecej na swojej drodze jadacych z przeciwka
PODSUMOWANIE:
Gdybyś napisał, żee soczewki bardziej skupiają świtało - przyznał bym Cu rację, gdybyś napisał, że auto wygląda bardziej profesjonalnie - również, gdybyś napisał, że mniej podpada w przypadku kontroli - też, ale zwyczjnie wygłupiłeś się swoją bezzasadną agresją i brakiem argumentów !!!
Rozumiem potrzebę regulacji tego problemu, jak pisałem w poście którego link został tu wklejony mamy dziurę w Polskim prawie w tym zakresie.
Ale głosy takie jak Twój nie pomagają w rozważnym podejściu do problemu a nakręcają jedynie pieniaczy którzy najchętniej zakazali by wszystkiego czego sami nie akceptują (w tym przypadku montują we własnym samochodzie).