Strona 1 z 1

ciężko odpala na ciepło / ma małego muła / rozrzad / czujnik

: pn lut 04, 2008 21:03
autor: Fenomen89
witam! :bigok:
troche sie tego nazbieralo, wiec postanowilem napisac new watek.
golf mk4 TDI AHF 110 koni

number 1. ciezko odpala jak jest silnik rozgrzany. jak jest zimny, pali na dotyk. jak cieply trzeba troche przytrzymac na rozruszniku, czasami dodac gazu. rozrusznik wymienialem (sam padl :/) akumulatora nie. nie podejrzewam ze to aku, bo jest 72A, takze powinien byc ok. co to moze byc?

number 2. mam male wrazenie ze silnik sie muli, nie wiem dlaczego, ale mialem 1Z w mk3 i troche lepiej ciagnal od 2000obr. mam takie male uszkodzenie (pekniecie) przy zaworze EGR (podobno to sie tak nazywa) moze to byc przyczyna mulenia? jak to naprawic? podobno mozna cos tam czyscic, czy jakos tak?
Obrazek

number 3. ile mozna kosztowac wymiana rozrzadu w silniku AHF? bylem u dwoch mechanikow, jeden mi powiedzial ok. 600 drugi ok. 900. ten za 600 pracuje w ASO VW/Skody i raczej nie zdziera (naprawil zamek za 40 zeta zamiast wymieniac caly za 290)

number 4. jak wykrecic czujnik stopu ? (ten nad pedalem hamulca)

number 5. slysze lekkie chrabotanie przy wsiadaniu/wysiadaniu do samochodu po lewej stronie w przodzie i w tyle (jakby w zawieszeniu) tam sa jakies gumy, tak? moze to byc ich wina?

number 6. przy dojezdzaniu do jakiegos wjazdu, skrzyzowania i checi ruszenia z biegu 2 silnik potrafi zgasnac (samochod sie prawie zatrzymuje, czasami lekko toczy). to sie robi powoli denerwujace jak i niebezpieczne, kiedys mi zgasl na srodku skrzyzowania;/ w mk3 mi tak nigdy nie robil, mozna nawet bylo z stojacego ruszyc z 2 bez dodawania gazu, a ten takie numery sypie ;/

hmm narazie tyle co pamietam, jak cos mi sie przypomni to dodam.
staram sie doprowadzic go do stanu idealnego, w koncu wiosna sie zbliza :bigok:
z gory dziex za odpowiedzi.
pozdro Marcin

: pn lut 04, 2008 22:50
autor: roboform550
bazz89 pisze:number 1. ciezko odpala jak jest silnik rozgrzany. jak jest zimny, pali na dotyk. jak cieply trzeba troche przytrzymac na rozruszniku, czasami dodac gazu. rozrusznik wymienialem (sam padl :/) akumulatora nie. nie podejrzewam ze to aku, bo jest 72A, takze powinien byc ok. co to moze byc?
Tutaj chodzi o ile dobrze pamiętam to widziałem to na forum o kąt wtrysku było to bardzo dobrze opisane luknij w dział TDI

: czw mar 06, 2008 20:00
autor: Fenomen89
zapomnialem w ogole o tym temacie, a teraz chcialbym go zamknac.
problemy rozwiazane :)

1. po wykasowaniu bledow VAGiem, problem ustapil.
2. jak wyzej
3. wymieniony, zaplacilem 750 zeta.
4. wymieniony.
5. do wymiany gumy w tylnej belce
6. patrz punkt 1 i 2.