Rozerwalo przewod doprowadzajacy do parownika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ogi6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw lis 29, 2007 14:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Rozerwalo przewod doprowadzajacy do parownika

Post autor: ogi6 » pn lut 04, 2008 20:38

Panowie pomocy odpowietrzałęm tak jak mi napisaliscie ale nic to nie dał po zakreceniu korka od zbiorniczka rozerwało mi przewód doprowadzający płyn do parownika od gazu... jaka moze byc tego przyczyna??? moze termostat si eni otwiera ??? ale czy od tego moze sie wytworzyc takie cisnienie ze rozerwie przewód??? przed dokreceniem korka płyn napełanił sie do konca zbiorniczk az sie wylewało na chwile opadłą i znowu to samo a jak dokreciłęm to stało sie co sie stało masakra;/
Ostatnio zmieniony pn lut 04, 2008 20:47 przez ogi6, łącznie zmieniany 1 raz.



seco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 21:34
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: seco » pn lut 04, 2008 20:50

Sprawdź ile płynu zmieściłeś w zbiorniczku, jak zostało Ci około 2l. to:

sprawdź sobie przewód odpowetrzający (górny) zborniczka wyrównawczego czy jest drożny na całej długości :zbiorniczek, przewód i połączenie z krućcem w głowicy lub głównym przewodem chłodniczm

Najczęściej w tym ostatnim miejscu jest zapchane i nieodpowietrzysz



ogi6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw lis 29, 2007 14:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: ogi6 » pn lut 04, 2008 20:54

ale mogło to doprowadzic az do takeigo wytworzenia sie cisnienie ze przewód rozerwało doprowdzajacy płyn do parownika?? a moze cos w parowniku przytkało??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 04, 2008 21:10

ogi6 pisze:ale mogło to doprowadzic az do takeigo wytworzenia sie cisnienie ze przewód rozerwało
nie jeśli byłby sprawny korek, konkretnie zaworek ciśnieniowy w korku. Z tym że nie wiem jakiej jakości masz przewody do grzania reduktora, to co się u nas montuje to tak na 4 lata, potem nawet się nie tykać bo się złamie, badziewna guma.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ogi6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw lis 29, 2007 14:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: ogi6 » pn lut 04, 2008 21:15

no korek mam nowy dzisiaj kupiłem a przewody to sa raczej stary auto mam od pól roku ale gaz mam juz chyba z 5 lat ale on by sie zapchaly?? sa dosyc szerokie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 04, 2008 21:24

nie zapchały a skruszały od starości. Mnie jeden się ostatnio złamał (4 lata) jak nim lekko przekrzywiłem. Wymienłem błyskawicznie oba na wszelki wypadek.
A co do twojego tematu: takie podnoszenie płynu w zbiorniczku to norma póki sie nie odpowietrzy układ. A bez zakręconego korka sie nie odpowietrzy swobodnie, więc póki co nie wiesz czy przyczyną pęknięcia było nadmierne ciśnienie czy kruchy wąż.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ogi6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw lis 29, 2007 14:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: ogi6 » pn lut 04, 2008 22:01

nie nie raczej to nie od tego węza bo najpierw słąbo grzał i to juz chyba oznaka ze cos sie dzieje gdzies musi chyba nie przepoływac płyn



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości