Strona 1 z 1

Pekla obudowa skrzyni biegow w 2E

: ndz lut 03, 2008 16:49
autor: Bartez2E
witam

kiedyś pisałem o hałasującej skrzyni.....

jeżdziłem z tym hałasem(przy puszczeniu gazu- niewielki szum)
wczoraj jak jechałem to sprawa sie wjaśniła sama :dol:

no i stało się....
coś walnęło w skrzyni- olej poszedł na glebe a razem z nim jakieś tryby i tulejka- koniec jazdy. musze dodać ze przed zgubieniem kół zębatych skrzynia nie hałasowała strasznie- a nawet ucichła....

jeszcze nie patrzyłem co sie stało ale jak obudowa pękła to raczej nową- inną skrzynie bede musiał poszukać

teraz pytanie do gti 2,0 z silnikiem 2E skrzynia musi być tylko od tego silnika?? nie podpasuje np od 1,8?

wedłóg serwisówki: typ skrzyni 020,ale oznaczenie odmiany do silnika 2E to AMC-pewnie inne skrzynie różnią sie mocowaniem(łączeniem) z silnikiem??

: ndz lut 03, 2008 17:32
autor: kiler_444
mam podobny problem ze skrzynią co TY, jak na razie halasuje ,tylko że u mnie z tego co zauważyłem są rowki na kole zębaytym od mechanizmu różnicowego (powstało chyba od jakiegoś detalu ktory musiał wpasc i zniszczył koło zębate) i raratuje mnie albo zakup nowej skrzyni albo wymiana mechanizmu róznicowego.
Silnik tez mam 2E i poprzedni właściciel twierdził ze skrzynia jest wymieniona i sprzęgło tez zostało zmienione na nowe.Sprawdziłem to i okazało sie za mam skrzynię od 1.8.
Mocowanie skrzyni jest takie samo w 2.0 i 1.8 więc jedyna różnica jest w tarczy sprzęgla i oczywiście w cenie.
Za skrzynię do 1.8 trzeba zapłacić około 500 PLN a
za skrzynię do 2.0 około 700 PLN
(dane ze szrotu)
A mechanizm różnicowy jest w całości ???

: ndz lut 03, 2008 18:49
autor: Bartez2E
oki dzieki jutro bede szukał skrzyni- bo do 2,0 troche cięzko......, ale w/g serwisówki troche sie przełożenia różnią- ale niewie także bedzie pewnie ok

nawet nie zaglądałem jeszcze(ajak mi sie to stało to była noc)- boje sie :blush: ale wydaje mi sie ze własnie mechanizm różnicowy wysiadł.

jutro zobacze dokładnie co i jak i dam znak

[ Dodano: 04 Lut 2008 14:23 ]
kiler_444 pisze:mam podobny problem ze skrzynią co TY, jak na razie halasuje ,tylko że u mnie z tego co zauważyłem są rowki na kole zębaytym od mechanizmu różnicowego (powstało chyba od jakiegoś detalu ktory musiał wpasc i zniszczył koło zębate) i raratuje mnie albo zakup nowej skrzyni albo wymiana mechanizmu róznicowego.
Silnik tez mam 2E i poprzedni właściciel twierdził ze skrzynia jest wymieniona i sprzęgło tez zostało zmienione na nowe.Sprawdziłem to i okazało sie za mam skrzynię od 1.8.
Mocowanie skrzyni jest takie samo w 2.0 i 1.8 więc jedyna różnica jest w tarczy sprzęgla i oczywiście w cenie.
Za skrzynię do 1.8 trzeba zapłacić około 500 PLN a
za skrzynię do 2.0 około 700 PLN
(dane ze szrotu)
A mechanizm różnicowy jest w całości ???


właśnie dziś zobaczyłem ze to własnie mechanizm jest rozwalony....

moge kupic np skrzynie od 1,8 i przełożyć mechanizmy różnicowe te od 1,8 do skrzyni co ja mam?
musze odkręcić i pojeździć ze skrzynią po szrotach