Strona 1 z 1

za dużo pali i jest słaby 1.4

: ndz lut 03, 2008 02:06
autor: felga12
zbyt duże spalanie silnika około 10,5 lit.silnik 1.4 w golfie lll dotego czasem mam wrażenie że słabnie i braknie mu mocy

: ndz lut 03, 2008 02:16
autor: norek111
nie wiem co mam podziwiac kobitke czy autko ale wracajac do tematu sprawdz czujnik temp. silnika i sonde :pub:

: ndz lut 03, 2008 02:30
autor: felga12
norek111 pisze:nie wiem co mam podziwiac kobitke czy autko ale wracajac do tematu sprawdz czujnik temp. silnika i sonde :pub:
sonda wymieniona i nadal tosamo

: ndz lut 03, 2008 02:32
autor: norek111
to wymien czujnik temp. silnika maly koszt a rezultaty nieraz kolosalne

: ndz lut 03, 2008 03:23
autor: felga12
norek111 pisze:to wymien czujnik temp. silnika maly koszt a rezultaty nieraz kolosalne
:bajer: a gdzie on jest wstaw mi foto :bajer: :bajer: :bajer: :bajer: :bajer:

: ndz lut 03, 2008 05:05
autor: Sztomel
Zanim zaczniesz wymieniać kolejne części (koszt może być niemały) zdiagnozuj autko VAGiem (sam - jeśli masz albo w warsztacie) i zobaczysz jakie błedy Ci pokaże.
Jeżeli, tak jak w postach powyżej, będzie to czujnik temperatury płynu chłodzącego to najpierw sprawdź w jakim stanie są styki i przewody doprowadzone do niego a jak będą ok. to wtedy wymień sam czujnik.

: ndz lut 03, 2008 10:52
autor: marek2907
kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie :grin:
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony :?:

: ndz lut 03, 2008 16:54
autor: felga12
marek2907 pisze:kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie :grin:
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony :?:
TEMP-90 stopni po rozgrzaniu obroty spadają do 8 tys sa wydaje mi sie za niskie bo na razy czuć wibracje co do temperatury to napada go to na niekiedy na 20 kilom a niekiedy na krótko
a w tedy robi sie tak słabiudki ze niema siły pod górkę wjechać nawet jak mam pedał w podłodze obroty bardzo powoli wzrastają ,Vagiem - nie dam rady zrobic diagnozy bo nie mam do niego dostempu

[ Dodano: 03 Lut 2008 22:41 ]
marek2907 pisze:kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie :grin:
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony :?:
nie mam pojęcia gdzie jest błąd

[ Dodano: 03 Lut 2008 22:46 ]
marek2907 pisze:kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie :grin:
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony :?:


[ Dodano: 06 Lut 2008 16:09 ]
CZY JEST KTOś W STANIE MI TO WYJASNIC?????