Strona 1 z 1

C.zamek pneumatyczny i elektryczny, jak i co Pomocy

: pt lut 01, 2008 01:40
autor: mrKAPON
Witam wszystkich, mam pewną sprawę i potrzebuje kilku porad, nie jestem orłem z elektroniki a sprawa tyczy się raczej tego :panna: .
Otóż jestem posiadaczem Mk3 z 1997r. z silnikiem 1,9 sdi, w którym jak domniewam został zainstalowany fabrycznie centralny zamek pneumatyczny,( który po woli się sypie) :goof: . Zamek ten zamyka z kluczyka 4 drzwi + klapę bagażnika + wlew paliwa i chciałem założyć alarm przy okazji zmieniając c.zamek z pneumatycznego na elektryczny.
Kupiłem alarm Dragon z c.zamkiem w zestawie, Który ma 4 siłowniki( 1+3), więc na 4 drzwi pozostaje sprawa klapy bagażnika i wlewu paliwa, co zrobić żebym nie musiał dokupować żadnego siłownika dodatkowo :crazy: . Czy da się wykorzystać obecne pneumatyczne zamknięcie klapy bagażnika i wlewu paliwa i wymienić tylko zamykanie drzwi?? Czy miał ktoś z was już do czynienia z czymś takim, Krótko mówiąc, czy można mieć w samochodzie zamek pneumatyczny i elektryczny sterowany z tego samego pilota?? Jak to zrobić??
Będę wdzięczny :pub: za każdą podpowiedz i dokładne szczegółowe informacje, a może i inni skorzystają z tego tematu :D POZDRAWIAM
Jeśli będzie trzeba, dysponuje schematem alarmu i c.zamka jaki kupiłem.

: pt lut 01, 2008 06:56
autor: flatron316
To zalezy jak ci sie sypie pneumat.
Jak ci pompa pada to i tak nie wykorzystasz zadnego silownika pneumatycznego

: pt lut 01, 2008 09:17
autor: Maciuś01
To zalezy jak ci sie sypie pneumat.
Jak ci pompa pada to i tak nie wykorzystasz zadnego silownika pneumatycznego
Tak jest. Pneumat jest ok dopóki nie zacznie sypać. Naprawa jest pracochłonna i nie zawsze można mu potem ufać...
Siłowników pneumatycznych nie wykirzystasz więc najlepiej jezeli awaria jest poważna wymień go na elektryczny. Z doświadczenia wiem jednak, że pneumat wytrzymuje beza zadnych problemów 400 tkm więc może być jakaś pierdoła...

: pt lut 01, 2008 09:29
autor: Szosownik
pneumatyczny mam w Audi a elektryczny w Berlingo
w pneumatycznym jaka kolwiek nieszczelność kończy sie tym że centralny nie zamyka
tylko weź ją zlokalizuj,to nie takie proste
z elektrycznym to inna bajka

central

: pt lut 01, 2008 10:15
autor: macbu
Dobrze sprwdz czy jest szczelny ... rurki lubia pekac... a tak na marginesie probowałem zainstalowac elektryczny i wcale to nei jest take proste z przodu w drzwich wszystko chodzi natomiast silowniki w tylnych katorga silownikm musi byc brdzo mocny zeby zamykanie dzialalo dlatego wcale sie nie dziwwie ze zainstalowali pneumat bo jest silniejszy i dociaga do konca a elektr. moze odbic i juz sie nie zamknie... nawet silnowin 8kg jnie pomogl...

stwierdzam ze wolalbym naprawic albo nawet zainstalowc od nowa pneumat... bo co oryginal to oryginał...

: pt lut 01, 2008 12:01
autor: mrKAPON
Ok a załóżmy, że pompka jest dobra i chcę odpiąć tylko 4 drzwi i wymienić na siłowniki elektryczne. Wiem gdzie i jak się wpiąć z siłowników elektrycznych w alarm ale nie wiem gdzie się podpiąć żeby zamykały się bagażnik i wlew.proszę o pomoc