Strona 1 z 1
Rzenzenie i wymiana oleju
: czw sty 31, 2008 17:13
autor: RADEK1985
Witam pisąłem juz temat ..rzenzenie.. cHodziło o to ze w mojim Mk4 1.8 T zaczeło rzenzic łacuszek rozrzadu A wiec zdjełem dekiel klawiatury Okazało sie ze jest wszystko ok łacuszek jak nowka wyglada napinacz dobry Słizagacz tez
I doszlismy do wniosku ze to wina oleju go przyprowadziłem go z niemiec i nie widziałem jaki był olej wczesniej zalałem Olej mobil 10W40 POŁ syntetyk i juz 20 tys przejezdziłem robiłem dwie wymiany I teraz Mysle zmienic na olej Motul 5 w40 I powinno rzenzenie ustapic tylko czy nie bedzie zadnych komplikacji jezeli zaleleje Motul Synetetyk 5 W 40 PROSZE O PORAde bo to dla mnie wazne
: czw sty 31, 2008 17:42
autor: sawik160284
zasada jest jedna syntetyk--->polsynetyk---->mineralny. wstecz wymiany nie sa wskazane;/
: czw sty 31, 2008 17:48
autor: grandi
Tak jak kolega pisze
: czw sty 31, 2008 18:10
autor: jawel
Różne są zdania na temat zmiany oleju z pół syntetyka na syntetyk. Jeśli silnik nie bierze oleju i nie jest zajeżdżony to teoretycznie można zmienić na syntetyk. Osobiście nie raz zmieniałem w ten sposób olej i poza jednym razem(ale był to stary "elvis" 125p)nic złego się nie działo
: czw sty 31, 2008 18:54
autor: Szosownik
sawik160284 pisze:zasada jest jedna syntetyk--->polsynetyk---->mineralny. wstecz wymiany nie sa wskazane;/
nic dodać nic ująć
Radek co ty kombinujesz
chyba musimy pogadać
: pt lut 08, 2008 21:31
autor: gucio679
A ja jeździłem na syntetyku - MOBIL 1 0W 40 - i teraz znów kupiłem taki sam... Czy to dobrze???
: pt lut 08, 2008 21:37
autor: Szosownik
gucio679 pisze:A ja jeździłem na syntetyku - MOBIL 1 0W 40 - i teraz znów kupiłem taki sam... Czy to dobrze???
czy ja dobrze widzę napisałeś 10W 40?
jeśli tak to jest półsyntetyk
: pt lut 08, 2008 23:46
autor: tmk
RADEK1985, gucio679, również jeżdżę na Mobilu 10W40 (Formula; nowa nazwa: Super S). Z tego co mówił mi człowiek, któremu powierzam serwisowanie swojego Golfa (Mobil) 10W40 jest dobrym olejem i nie ma co zmieniać jeśli nie jeździsz wyczynowo.
: sob lut 09, 2008 18:15
autor: gucio679
Szosownik chodziło mi oczywiście o MOBIL 0W40 ( zero W czterdzieści) a nie 10W40 (dziesięć W czterdzieści)
,a napisałem tak, bo olej to jednak chyba jest MOBIL 1 a nie MOBIL bez jeden... Czyż nie tak??
Pozdrawiam
: sob lut 09, 2008 18:36
autor: Szosownik
gucio679 pisze:Szosownik chodziło mi oczywiście o MOBIL 0W40 ( zero W czterdzieści) a nie 10W40 (dziesięć W czterdzieści)
,a napisałem tak, bo olej to jednak chyba jest MOBIL 1 a nie MOBIL bez jeden... Czyż nie tak??
Pozdrawiam
zauważ że 1 jest tylko przy mobilu syntetycznym
miałem prawo zrozumieć że to półsyntetyk
http://www.mobil.pl/Poland-Polish/LCW/Audiences/LCV.asp
[ Dodano: 09 Lut 2008 17:51 ]
tmk pisze:RADEK1985, gucio679, również jeżdżę na Mobilu 10W40 (Formula; nowa nazwa: Super S). Z tego co mówił mi człowiek, któremu powierzam serwisowanie swojego Golfa (Mobil) 10W40 jest dobrym olejem i nie ma co zmieniać jeśli nie jeździsz wyczynowo.
z tego co wiem to
RADEK1985 zmienił na valvoline 10 w60 racing za radą kolegi
GTO