Strona 1 z 2

: czw sty 31, 2008 01:16
autor: Brzechu
Jest wkrecona w kolektor wydechowy.
Jak wejdziesz w kanał do zobaczysz ja, wyglada jak świeca.

: czw sty 31, 2008 01:28
autor: wedr
kyniuwlkp pisze:Ile ma kabli?
Jeden. Ostatnio wymieniałem. Nie kupiłem Boscha, znalazłem zamiennik MagnettiMarelli za około 75 pln z wysyłką. Allegro, pamiętam że firma z Kędzierzyna-Koźla..ACK?

Znalazłem- http://www.allegro.pl/item305329807_son ... odowa.html

Polecić chyba jeszcze nie mogę, zrobiłem na niej dopiero parę tysięcy km, ale zaprzyjaźniony gazownik takie właśnie zakłada i je chwali, ale zdziwiła go ta cena..

[ Dodano: 31 Sty 2008 00:30 ]
kyniuwlkp pisze:musze wejsc w kanał??
Kyniu-zobaczysz ją pod monowtryskiem, oczywiście za nim, w kolektorze, ale wykręcić zapieczoną lambdę od góry to sztuka..

: czw sty 31, 2008 01:44
autor: wedr
kyniuwlkp pisze:pzdr!!
acha-sonda nowa ma tylko kawałek kabelka z rurką do zaciśnięcia-odepnij wtyczkę starej i dosztukuj kabel tak żeby nowy miał tę samą długość. Cześć pracy!

: czw sty 31, 2008 13:12
autor: qbap
Pozwolcie że dołącze się do tematu
Otuż mam ten sam silnik ale pali mi masaktyczne ilosci benzyny. Zrobiłem diagnostyke ale pokazało 4x4 czyli niby 0 błędow. Mam pytanie co powinno się stać jeżeli odepnę sonde w czasie pracy silnika na benzynie oczywiscie jjuż rozgrzanego. Bo u mnie nic się nie dzieje. Jak sprawdzić tą sondę?

: pt lut 01, 2008 11:28
autor: Franz
jak sprawdzic czy sonda jest napewno uszkodzona ?

: sob lut 02, 2008 12:42
autor: guti
kyniuwlkp, ja wiedziawszy ze mam do wymiany sonde popsułem jak tak zeby na sama nakretke weszła nasadka, długa grzechotka , kawałek rury do pomocy i poszlo , ciezko bylo ale dało rade, aaa wyrwalem przy okazji stary gwint, ale nowa byla wkercona na zywca w ta dziure i trzyma sie pieknie.
Całosc robilem od góry autka, tylko kolektor ssacy zdjalem, bo wydechowy to ciezka sprawa jak sie cos ukreci to moze byc niewesoło.

: sob lut 02, 2008 13:22
autor: raf1al
guti pisze:kyniuwlkp, ja wiedziawszy ze mam do wymiany sonde popsułem jak tak zeby na sama nakretke weszła nasadka, długa grzechotka , kawałek rury do pomocy i poszlo , ciezko bylo ale dało rade, aaa wyrwalem przy okazji stary gwint, ale nowa byla wkercona na zywca w ta dziure i trzyma sie pieknie.
Całosc robilem od góry autka, tylko kolektor ssacy zdjalem, bo wydechowy to ciezka sprawa jak sie cos ukreci to moze byc niewesoło.
raczej w kolektorze gwint sie nie uszkodził bo on żeliwny i twardy, raczej tylko na sondzie poszedł a co za tym idzie został w kolektorze i dlatego ciężko było wkręcić nowa!

[ Dodano: 02 Lut 2008 12:23 ]
Franz pisze:jak sprawdzic czy sonda jest napewno uszkodzona ?


jak masz gaz to najlepiej podpiąć sie pod sterownik LPG

lub kodami błyskowymi RP ma taka moliwosc!

: pn lut 11, 2008 16:42
autor: Franz
hmmm ale jak mam silnik gx na mechanicznym wtrysku to on ma wogole komputer ?:D

pozdro

: pn lut 11, 2008 16:47
autor: Paweł Marek
to zależy bo możesz mieć czysto mechaniczny (k-jetronic) lub sterowany elektronicznie (ke jetronic). Nawet przy tym pierwszym masz sterownik regulatora wolnych obrotów i sterownik zapłonu więc nie jest możliwe żeby elektroniki wcale nie było. Ale bardziej zaawansowany komputer sterujący dawką paliwa do tylko w ke-jetroniku.