[mk2] Przecieka i Nie wylacza sie automatyczne sanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

[mk2] Przecieka i Nie wylacza sie automatyczne sanie

Post autor: b8tz » pt maja 20, 2005 09:18

Witam! Mam 2 malutkie problemy z moim mk2 :)

1. Gdy autko stoi na deszczu to woda kapie z pedału hamulca i zbiera sie w schowku pod kierownicą. Nie moge zlokalizowac miejsca ktorym woda dostaje sie do srodka.
2. Nie wylacza mi sie automatyczne ssanie(mam silnik 1.3 na gazniku). Przejade nim 50 km po trasie a ssanie dalej jest wlaczone, wylacza sie dopiero gdy po takiej trasie postoje w korku ok 10 min. Wtedy wskazowka od temperatury wyrownuje sie z czerwona lampką i ssanie sie wylacza.

Jesli ktos z czytajacych to mial podobne problemy to prosze o pomoc i z gory dziekuje



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt maja 20, 2005 09:40

posprawdzaj wszystkie gumy ktore sa na tej scianie moze ktoras wypadla i przecieka , mi tez kiedys przeciekal i okazalo sie ze przez linke od licznika bo guma wypadla , ssanie moze sie nie wylaczac bo moze ktorys z czujnikow temperatury juz jest padniety posprawzaj czujniki omomierzem jakie maja wartosci, o ile to ssanie dziala na czujnikach , moze byc tez na sprezynce bimetalowej i moze ona byc juz naciagnieta. pozdro



Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » pt maja 20, 2005 09:45

A gdzie znajduja sie te czujniki i sprezynka?



Awatar użytkownika
Pieniu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:41
Lokalizacja: Czę100chowa
Kontakt:

Post autor: Pieniu » pt maja 20, 2005 09:53

spręzynak znajduje sie w gaźniku, a czujniki widac gołym okiem, jak otworzysz maske:) Pozdr


Docieplenia, ogólne roboty remontowo budowlane!!!

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt maja 20, 2005 10:03

czujniki moga byc przykrecone do bloku silnika, moga byc przy wezach dochodzacych do bloku z chlodnicy, sa to czujniki przewaznie dwustykowe, a sprezynka bimetalu moze znajdowac sie przy gazniku jej nie zobaczysz jest napewno zakryta bo tam przeplywa plyn chlodzacy, a mozesz miec jeszcze co innego bo niewiem jak u ciebie jest ale to co posprawdzasz to nic cie nie kosztuje i nie zaszkodzi jak posprawdzasz. Chyba cos znalazlem podaj mi jeszcze oznaczenie silnika, ale jak sie nie myle to masz tam bimetal na ssaniu, popatrz na to http://etka.auto2.ru/vw/GO/1988/77/49/862311/ numery 24.6.9.11 tam jest ssanie masz cos takiego ?



Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » pt maja 20, 2005 15:26

Zaraz wrzuce fotki gaznika i ocenicie co to wogole mam za silnik i gaznik.... Numer silnika zaczyna sie od MH88****



Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » pt maja 20, 2005 16:12

Oto te fotki mojego gaznika :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » pt maja 20, 2005 16:16

czujniki to te 2 na ostatniej fotce widoczne? A ten bimetal to gdzie jest? Nie umiem czytac tych rysunkow technicznych z ETKI:)



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt maja 20, 2005 16:28

bimatal jest po lewej stronie gaznika jak stoisz przed autem, ida do niego dwa weze , masz to na 4-tej fotce. trzeba to rozkrecic i zobaczec co tam siedzi .posprawdzaj jeszcze szczelnosc wezykow podcisnienia. pozdro
silnik MH 1.3 55KM gaznik 2E ( w latach 08-85 - 12-88 )



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 328 gości