Skreca w prawo podczas przyspieszania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Skreca w prawo podczas przyspieszania

Post autor: wozo » wt sty 29, 2008 15:51

Witam, potrzebuje porady fachowca poniewaz mam problem jak w temacie. Objawy: podczas szybkiego przyspieszania wyczuwalne jest wyrazne szarpniecie na kolach i auto odrazu skreca mi w prawo. Gdy zdejmuje noge z gazu kola wracaja odrazu do prawidlowej pozycji. Podczas delikatnego przyspieszania nic sie nie dzieje, auto jedzie caly czas prosto. Jezdze juz z tym jakis czas i zauwazylem ze problem sie pogarsza. Zeby jechac prosto podczas dynamicznego przyspieszania musze skrecac coraz bardziej kierownice w lewo. Sprawdzilem zbierznosc i okazalo sie ze jest troche przestawiona jednak po ustawieniu jej problem nie zlikwidowal sie. Zmienilem opony na nowe i dalej nic. Prosze o pomoc co moze bycn tego przyczyna ??


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt sty 29, 2008 16:01

Posprawdzaj czy nie masz gdzies luzów. Nie rozumiem jak ktoś mogł Ci ustawiac zbierzność jak masz luzy w zawieszeniu. Jedz na szarpak a wszystko wyjdzie.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daniel2505 » wt sty 29, 2008 16:20

marcin999 pisze:Nie rozumiem jak ktoś mogł Ci ustawiac zbierzność jak masz luzy w zawieszeniu
Bardzo dziwne, albo mechanik był :butthead: albo kolega po prostu chciał ustawić zbieżność mimo luzów. Zrobiłbym tak jak radzi marcin999, jedź na szarpaki. U mnie ściąganie powodowały wybite poduszki na kolumnie McPhersona. Poza tym samo ustawienie zbieżności to nie wszystko. Jedź do zakładu gdzie zrobią pełną geometrię wraz z kontami pochylenia kół dopiero wtedy bedziesz miał pewność że samochód jest prosty


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » wt sty 29, 2008 17:05

No ale jak wjezdzasz do oponiarza na zbierznosc to nikt nie sprawdza zawieszenia. Cyrkle do kola lub czujniki przystawiają i sprawdzaja kąty.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 378 gości