Problem po wymianie termostatu cieknie płyn
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Problem po wymianie termostatu cieknie płyn
Witam, mam VW Golfa 2 rocznik 92, pojemność 1,3
wymieniłem termostat i po wymianie cieknie z pod połączenia gdzie wchodzi termostat. Kupiłem więc nowe kolanko i obudowę czujników (pomyślałem że nowe będzie lepiej trzymać). Zdziwiłem się że w obudowie czujników niema gwintów, śruba wkręca sie w plastik :/ według mnie to szajs! Co o tym sądzicie? Śrub nie da sie zbyt mocno dokręcić bo można przekręcić plastikowy gwint lipa jakiej świat nie widział!!! Da sie coś z tym zrobić może oryginalna część jest metalowa albo porządniejsza...
Na zdjęciu pokazane jest kolanko nr 6 termostat nr 7 i obudowa czujników nr 8
wymieniłem termostat i po wymianie cieknie z pod połączenia gdzie wchodzi termostat. Kupiłem więc nowe kolanko i obudowę czujników (pomyślałem że nowe będzie lepiej trzymać). Zdziwiłem się że w obudowie czujników niema gwintów, śruba wkręca sie w plastik :/ według mnie to szajs! Co o tym sądzicie? Śrub nie da sie zbyt mocno dokręcić bo można przekręcić plastikowy gwint lipa jakiej świat nie widział!!! Da sie coś z tym zrobić może oryginalna część jest metalowa albo porządniejsza...
Na zdjęciu pokazane jest kolanko nr 6 termostat nr 7 i obudowa czujników nr 8
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 16:01 przez Grz3g0rz, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Uszczelke dałem nową (ring gumowy o przekroju okrągłym) taka jak była w zestawie. Najpierw włożyłem termostat potem uszczelke a na to kolanko przykręciłem.
W takiej samej kolejności jak na załączonym rysunku. Obawiam sie że ten gwint w obudowie czujników jest już przekręcony.
W takiej samej kolejności jak na załączonym rysunku. Obawiam sie że ten gwint w obudowie czujników jest już przekręcony.
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 17:13 przez Grz3g0rz, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja to kompletnie Cie nie rozumiem, inni chyba tez bo nikt nie odpisuje
Nie wiem co zanywasz obudowa czujników, ale to kolanko, czyli króciec przykreca sie śrubami do obudowy pompy. W obudowie pompy są nagwintwane otwory.
nie odnisołeś sie wcale do moich wątpliwosci z poprzedniego postu, chce ci pomóc ale ciężko sie dogadać
Nie wiem co zanywasz obudowa czujników, ale to kolanko, czyli króciec przykreca sie śrubami do obudowy pompy. W obudowie pompy są nagwintwane otwory.
nie odnisołeś sie wcale do moich wątpliwosci z poprzedniego postu, chce ci pomóc ale ciężko sie dogadać
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
W moim silniku jest inaczej kolanko przykręca sie do obudowy czujników. W komplecie razem z termostatem były dwie uszczelki jedna płaska papierowa i jedna okrągła gumowa, założyłem gumową ponieważ była taka sama jak ta którą wyjąłem. Otwory do których przykręca sie kolanko nie sa nagwintowane!! Gwint robi śruba przy wkręcaniu, można łatwo ten gwint przekręcić...
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Morze mi jakiś bubel sprzedali !?
Hmm ja sie nieznam na częściach jestem kucharzem to jest moje pierwsze auto...
Dziekuje za zainteresowanie moim problemem!!!
Części są firmy topran Germany
Hmm ja sie nieznam na częściach jestem kucharzem to jest moje pierwsze auto...
Dziekuje za zainteresowanie moim problemem!!!
Części są firmy topran Germany
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 20:20 przez Grz3g0rz, łącznie zmieniany 2 razy.
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
W zamiennikach jest to jak najbardziej normalne niestety, u mnie w 1.6 abu sie dało zastosować nakrętki, jestem zdania że takie rzeczy powinny być oryginalne,
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
topran Germany
107 331
>PA6.6-GF30<
W poniedziałek pójdę do sklepu i zapytam dlaczego tam niema gwintu i jak ja mam to skręcić. Może akurat ta sztuka jest felerna ...
VW Golf II silnik pojemność 1,3 rocznik 1992
[ Dodano: 28 Sty 2008 10:48 ]
W sklepie powiedzieli mi ze to sie skręca blachowkrętami... W katalogu producenta było pokazane to samo należy to skręcić takimi śrubami...
107 331
>PA6.6-GF30<
W poniedziałek pójdę do sklepu i zapytam dlaczego tam niema gwintu i jak ja mam to skręcić. Może akurat ta sztuka jest felerna ...
VW Golf II silnik pojemność 1,3 rocznik 1992
[ Dodano: 28 Sty 2008 10:48 ]
W sklepie powiedzieli mi ze to sie skręca blachowkrętami... W katalogu producenta było pokazane to samo należy to skręcić takimi śrubami...
Ostatnio zmieniony ndz sty 27, 2008 02:50 przez Grz3g0rz, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości