problem z układem kierowniczym?
: sob sty 26, 2008 11:28
witam
mam uciązliwy problem w układzie kierowniczym przy wyłączonym silniku kierownica jest prawie nie do ruszenia , w czasie jazdy jest troche lepiej chodzi ciezko ale da sie skrecac (słychac pompe wspomagania i jest troche lzej).(kierownica zostaje w polozeniu do ktorej ją obroce)
myslałem ze uda sei rozjezdzic ten opor (dopiero kupilem ten samochod wczesniej stał z pół roku) ale niestaty 3ci dzien bez zmian.
mozliwe zeby opor pochodził z innego miejsca niz przekładnia?
i jeszcze przyszło mi do glowy jesli jest zgiety/ zatkany jeden przewod wspomagania to efekt oporu spowodowany bedzie przez płyn ktory niebedzie mogl swobodnie przepływac?
pozdrawiam iwan
mam uciązliwy problem w układzie kierowniczym przy wyłączonym silniku kierownica jest prawie nie do ruszenia , w czasie jazdy jest troche lepiej chodzi ciezko ale da sie skrecac (słychac pompe wspomagania i jest troche lzej).(kierownica zostaje w polozeniu do ktorej ją obroce)
myslałem ze uda sei rozjezdzic ten opor (dopiero kupilem ten samochod wczesniej stał z pół roku) ale niestaty 3ci dzien bez zmian.
mozliwe zeby opor pochodził z innego miejsca niz przekładnia?
i jeszcze przyszło mi do glowy jesli jest zgiety/ zatkany jeden przewod wspomagania to efekt oporu spowodowany bedzie przez płyn ktory niebedzie mogl swobodnie przepływac?
pozdrawiam iwan