Strona 1 z 1

woda w bgagażniku koło koła zapasowe - jaka przyczyna

: pt sty 25, 2008 21:25
autor: petek20
Witam, mam pytanie odnośnie wody w bagażniku mojego kombiaka, zajżałem wczoraj do koła zapasowego i zauważyłęm, że jest woda w tej wnęce od koła. Woda zebrała się tylko tutaj przy ściance tylnej auta, na drugi dzień chciałem to osuszyć a wody jush nie było, uciekła przez odpływ który jest pod kołem zapasowym. Moje pytanie - którędy ta woda mogła się tam dostać? Dodam że ostatnio padało dosyć intensywnie przez kilka dni.

: pt sty 25, 2008 21:29
autor: prezesik25
petek20 pisze:którędy ta woda mogła się tam dostać?
nieszczelność gumowej uszczelki tylnej klapy, nieszczelna uszczelka tylnych świateł
lub wjechałeś w dość głęboką kałużę przy większej prędkości i woda pod ciśnieniem wleciała przez odpływ w kole zapasowym

: pt sty 25, 2008 21:30
autor: Przemek
U mnie też sie pokazywała woda i przyczyna była źle uszczelnione światła tylne może to być chociaż mam mk 2 i po uszczelnieniu problem znikł :bigok: najlepiej zrobić na światła lać wodę przez kilka minut i sprawdzić czy pokazuje sie woda w środku :bigok:

: pt sty 25, 2008 21:32
autor: prezesik25
Przemek pisze:przyczyna była źle uszczelnione światła tylne
potwierdzam, u mnie też tylna prawa była nieszczelna z powodu pokrzywionej blachy pod lampą na styku z uszczelką - też mi woda leciała do środka

: pt sty 25, 2008 21:34
autor: Przemek
ja to uszczelniłem na starej uszczelce i dałem silikon bezbarwny by niebyło widać że coś było robione pozdro :bigok:

jeśli pomogłem prosze o plusa:)

: śr gru 16, 2009 18:52
autor: Gawior
Stary temat, ale dodam swoje 2 grosze. Ja miałem nieszczelną prawą tylną lampę ( trochę sylikonu pomogło ) i co ciekawe jest jeszcze druga rzecz. Woda lała się do klapy przez ten plastik co jest w nim oświetlenie rejestracji, dalej z kalpy wypływała otworem koło zamka i zbierała się w miejscu na koło zapasowe ( nieraz jak się otwierało klapę to wylewało się na głowę ). I to najprawdopodobniej było przyczyną że wcześniej musiałem robić klapę na samym dole, tam gdzie łączy się blacha.