Strona 1 z 2

Nie pali.

: pt sty 25, 2008 19:05
autor: zupełnie zielon
Witam.

Wczoraj wracajac z pracy, w wlasciwie ruszajac z parkingu, cos mi strzelilo/trzesnelo (nie potrafie tego opisac) w silniku i silnik od razu mi zgasl. Zapalilem go po raz drugi i odpalil sie normalnie. Przejchalem 20m i przez ten czas wszystko wydawalo sie byc ok az do momentu kiedy uslyszalem znow taki sam trzask i zgasl silnik. Po tym drugim razie juz nie odpalil. Przy probie odpalenia sluchac jak cps tam probuje ruszyc ale sam silnik sie nie kreci. Kolega stweirdzil ze to bendiks i ze mozna sprobowac go popchac i to chyba byl blad :/ przy holowaniu probowalem ruszyc z trojki i owszem, silnik odpalil ale nie utrzymal obrotow i od razy gasl kiedy puszczalem sprzeglo a w tym momencie klekotal jak 30-letni diesel. Czy to walily zawory? Czy to mozliwe ze przemiescil sie pasek rozrzadu? I w koncu co moglo byc przyvczyna tych dwich trzasniec?

Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

: pt sty 25, 2008 19:30
autor: lukjar7
tak przy odpalaniu na hol mogł pasek przeskoczyc

: pt sty 25, 2008 19:31
autor: greg
zupełnie zielon pisze:I w koncu co moglo byc przyvczyna tych dwich trzasniec?
pęknięcie rolek napinacza paska rozrządu (u kumpla tak było - kosztowne)

: pt sty 25, 2008 19:31
autor: jurii21
obym sie mylił ale stawiam na rozrząd

: pt sty 25, 2008 19:45
autor: zupełnie zielon
Rozrzad byl wymieniany miesiac temu (rolka, pasek, pompa).
Edit. jeśli ktoś ma jakieś pojęcie co to moze być to prosze o opinię. Ja jutro jesli dobrze pojdzie pojade do mechanika na diagnoze i napisze co i jak :/

: pt sty 25, 2008 19:49
autor: lukjar7
zupełnie zielon pisze:Rozrzad byl wymieniany miesiac temu (rolka, pasek, pompa).
Edit. jeśli ktoś ma jakieś pojęcie co to moze być to prosze o opinię. Ja jutro jesli dobrze pojdzie pojade do mechanika na diagnoze i napisze co i jak :/
ze byl wymieniany to nie wyklucza jego awarii, moze Ci g28 pada i dlatego nie odpalał, a pasek czy nowy czy stary załatwiłes rozciagajac samochód, nigdy wiecej tego nie rób.

: pt sty 25, 2008 19:52
autor: zupełnie zielon
lukjar7 pisze:
zupełnie zielon pisze:Rozrzad byl wymieniany miesiac temu (rolka, pasek, pompa).
Edit. jeśli ktoś ma jakieś pojęcie co to moze być to prosze o opinię. Ja jutro jesli dobrze pojdzie pojade do mechanika na diagnoze i napisze co i jak :/
ze byl wymieniany to nie wyklucza jego awarii, moze Ci g28 pada i dlatego nie odpalał, a pasek czy nowy czy stary załatwiłes rozciagajac samochód, nigdy wiecej tego nie rób.
A co to jest g28? :)

Jeśli (odpukać) do wymiany bedzie rokla+pasek to jeszcze nie bede plakal....

Edit: ok, znalazlem.

: pt sty 25, 2008 19:56
autor: greg
zupełnie zielon pisze:Rozrzad byl wymieniany miesiac temu (rolka, pasek, pompa).
a co to ma do rzeczy - może coś sp... i np napinacz poszedł

: pt sty 25, 2008 19:57
autor: lukjar7
no oby nie głowica z zaworami

: pt sty 25, 2008 19:58
autor: zupełnie zielon
@Greg : nie wiem co to ma do rzeczy :) popatrz na moj nick :P Ucze się dopiero czytając to forum.

Dzieki za odpowiedzi, jutro sie okaze :/

: pt sty 25, 2008 20:05
autor: lukjar7
ale jak był trzask to nic z elektoniki, cos raczej fizycznego, ja przejrzałbym rozrzad

: pt sty 25, 2008 20:20
autor: greg
zupełnie zielon, w moim poprzednim golfie napinacz pękł zaraz po odpaleniu i gdyby nie to że mnie tknęło bo "coś wydawało mi się", że słyszałem to silnik by był do kapitalki

: pt sty 25, 2008 20:30
autor: zupełnie zielon
Heh, no to nieźle, koszta pewnie gigantyczne :/

Jesli kogoś to interesuje to jeśli uda mi się cokolwiek dowiedzieć to napiszę co i jak.

: pt sty 25, 2008 21:18
autor: lukjar7
wiecie takie nieprzyjemne przypadki z paskami sprzyjaja swapom na 1.8 t :D