Nie pali.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zupełnie zielon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
Lokalizacja: Polska

Nie pali.

Post autor: zupełnie zielon » pt sty 25, 2008 19:05

Witam.

Wczoraj wracajac z pracy, w wlasciwie ruszajac z parkingu, cos mi strzelilo/trzesnelo (nie potrafie tego opisac) w silniku i silnik od razu mi zgasl. Zapalilem go po raz drugi i odpalil sie normalnie. Przejchalem 20m i przez ten czas wszystko wydawalo sie byc ok az do momentu kiedy uslyszalem znow taki sam trzask i zgasl silnik. Po tym drugim razie juz nie odpalil. Przy probie odpalenia sluchac jak cps tam probuje ruszyc ale sam silnik sie nie kreci. Kolega stweirdzil ze to bendiks i ze mozna sprobowac go popchac i to chyba byl blad :/ przy holowaniu probowalem ruszyc z trojki i owszem, silnik odpalil ale nie utrzymal obrotow i od razy gasl kiedy puszczalem sprzeglo a w tym momencie klekotal jak 30-letni diesel. Czy to walily zawory? Czy to mozliwe ze przemiescil sie pasek rozrzadu? I w koncu co moglo byc przyvczyna tych dwich trzasniec?

Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pt sty 25, 2008 19:30

tak przy odpalaniu na hol mogł pasek przeskoczyc



greg

Post autor: greg » pt sty 25, 2008 19:31

zupełnie zielon pisze:I w koncu co moglo byc przyvczyna tych dwich trzasniec?
pęknięcie rolek napinacza paska rozrządu (u kumpla tak było - kosztowne)



Awatar użytkownika
jurii21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 26, 2007 22:51
Lokalizacja: Dąbrowy
Kontakt:

Post autor: jurii21 » pt sty 25, 2008 19:31

obym sie mylił ale stawiam na rozrząd


Maciek

zupełnie zielon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: zupełnie zielon » pt sty 25, 2008 19:45

Rozrzad byl wymieniany miesiac temu (rolka, pasek, pompa).
Edit. jeśli ktoś ma jakieś pojęcie co to moze być to prosze o opinię. Ja jutro jesli dobrze pojdzie pojade do mechanika na diagnoze i napisze co i jak :/
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2008 19:47 przez zupełnie zielon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pt sty 25, 2008 19:49

zupełnie zielon pisze:Rozrzad byl wymieniany miesiac temu (rolka, pasek, pompa).
Edit. jeśli ktoś ma jakieś pojęcie co to moze być to prosze o opinię. Ja jutro jesli dobrze pojdzie pojade do mechanika na diagnoze i napisze co i jak :/
ze byl wymieniany to nie wyklucza jego awarii, moze Ci g28 pada i dlatego nie odpalał, a pasek czy nowy czy stary załatwiłes rozciagajac samochód, nigdy wiecej tego nie rób.



zupełnie zielon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: zupełnie zielon » pt sty 25, 2008 19:52

lukjar7 pisze:
zupełnie zielon pisze:Rozrzad byl wymieniany miesiac temu (rolka, pasek, pompa).
Edit. jeśli ktoś ma jakieś pojęcie co to moze być to prosze o opinię. Ja jutro jesli dobrze pojdzie pojade do mechanika na diagnoze i napisze co i jak :/
ze byl wymieniany to nie wyklucza jego awarii, moze Ci g28 pada i dlatego nie odpalał, a pasek czy nowy czy stary załatwiłes rozciagajac samochód, nigdy wiecej tego nie rób.
A co to jest g28? :)

Jeśli (odpukać) do wymiany bedzie rokla+pasek to jeszcze nie bede plakal....

Edit: ok, znalazlem.
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2008 19:54 przez zupełnie zielon, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » pt sty 25, 2008 19:56

zupełnie zielon pisze:Rozrzad byl wymieniany miesiac temu (rolka, pasek, pompa).
a co to ma do rzeczy - może coś sp... i np napinacz poszedł



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pt sty 25, 2008 19:57

no oby nie głowica z zaworami



zupełnie zielon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: zupełnie zielon » pt sty 25, 2008 19:58

@Greg : nie wiem co to ma do rzeczy :) popatrz na moj nick :P Ucze się dopiero czytając to forum.

Dzieki za odpowiedzi, jutro sie okaze :/



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pt sty 25, 2008 20:05

ale jak był trzask to nic z elektoniki, cos raczej fizycznego, ja przejrzałbym rozrzad



greg

Post autor: greg » pt sty 25, 2008 20:20

zupełnie zielon, w moim poprzednim golfie napinacz pękł zaraz po odpaleniu i gdyby nie to że mnie tknęło bo "coś wydawało mi się", że słyszałem to silnik by był do kapitalki



zupełnie zielon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: zupełnie zielon » pt sty 25, 2008 20:30

Heh, no to nieźle, koszta pewnie gigantyczne :/

Jesli kogoś to interesuje to jeśli uda mi się cokolwiek dowiedzieć to napiszę co i jak.



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pt sty 25, 2008 21:18

wiecie takie nieprzyjemne przypadki z paskami sprzyjaja swapom na 1.8 t :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości