Strona 1 z 1

Błąd 1117 VAG POMOCY

: czw maja 19, 2005 00:38
autor: Tyli
Sprawdziłem dziś swojego GOLFA III Z silnikiem 1.9TDI 110KM (AFN)
i Mam błędy 1117 General Terminal DF Load Signal !!! Co to może być???
Wyskoczył mi jeszcze jeden 1237 Fuel shut OFF valve N109(to prawdopodobnie zaworek w pompie paliwowej ,który tylko odcina lub włącza dopływ paliwka do pompy i nic poza tym).
Golfik nie ma mocy jest w trybie awaryjnym (Czysciłem przepływomierz)
Czy są to Błedy które mogą powodować przejscie w tryb awaryjny???
Moze ktos sie z czyms takim spotkał??? Przedtym sprawdzeniem serwis wymienił mi czujnik regulujący ciśnienie doładowania(Ten przy filtrze paliwa). Co może byc przyczyną ograniczenia mocy ???( 130km/h max i 3000 obr.) POMOCYYYYY

: czw maja 19, 2005 02:31
autor: Corvax
Ten drugi błąd moze byc spowodowany podłączeniem antyzłodziejskiego odcięcia pompy paliwa. Natomiast ten pierwszy (1117) to dokładnie: Alternator Load Signal For Terminal DF i prawdopodobnie jest związany z ładowaniem aku.

Skasuj błędy i zobacz czy znowu wystąpią, natomiast diagnozę zrób pod obciązeniem.

Przyczyną notlaufów moze być równiez nieszczelność w dolocie/układzie podciśnienia, lub zapieczone kierownice spreżarki/uszkodzony siłownik sterujący nimi - a tych uszkodzeń VAG nie wykaze.

: czw maja 19, 2005 11:12
autor: Tyli
Dzięki,Czekam teraz na książki serwisowe z allegro, i sprawdze golfika podczas jazdy. Wiesz może na jakie parametry musze zwrócić szczególną uwagę? Błem ostatnio w autoryzowanym serwisie Bosha w koszalinie,facet ma komputery ,wyposażony warsztat,zapłacilem 800 stówek wymienił mi czujnik doładowania i bez zmian!!! Niemam już siły na tych fachowców!!!

: czw maja 19, 2005 11:17
autor: Bolo_3m
Tyli pisze:Dzięki,Czekam teraz na książki serwisowe z allegro, i sprawdze golfika podczas jazdy. Wiesz może na jakie parametry musze zwrócić szczególną uwagę? Błem ostatnio w autoryzowanym serwisie Bosha w koszalinie,facet ma komputery ,wyposażony warsztat,zapłacilem 800 stówek wymienił mi czujnik doładowania i bez zmian!!! Niemam już siły na tych fachowców!!!

Jak chcesz to dam ci namairy na goscia u ktorego serwisuje swoje drugie auto a to moj dobruy kolega wiec nigdy przekretow nie robili i nie robi ma warszta dobrze wyposazony wiec nie ebdzie problemu napewno pomoze a nie zaszkodzi oczywiscie namiary w Koszalinie. :bigok:

: czw maja 19, 2005 14:56
autor: Corvax
Tyli pisze:Dzięki,Czekam teraz na książki serwisowe z allegro, i sprawdze golfika podczas jazdy. Wiesz może na jakie parametry musze zwrócić szczególną uwagę? Błem ostatnio w autoryzowanym serwisie Bosha w koszalinie,facet ma komputery ,wyposażony warsztat,zapłacilem 800 stówek wymienił mi czujnik doładowania i bez zmian!!! Niemam już siły na tych fachowców!!!
Jak przypuszczam ksiązki serwisowe z allegro, o których piszesz, pochodzą z tego forum :) i na temat diagnozy nic ciekawego tam nie znajdziesz. Ksiązka wydana przez WKŁ dopiero w ostatniej edycji została wzbogacona o silniki TDI a i tam informacji jest niewiele.

W czasie jazdy diagnozę dokonuje się porównywając wartości mierzone przez poszczególne czujniki/elementy wykonawcze z wartościami spodziewanymi - analiza tych danych (a w zasadzie róznic w danych) powinna naprowadzić na rozwiązanie problemu.

Gośc ładnie Cie skasował :). 800 stów za diagnoze i wymianę N75 :kac:

znajdz dobrego diagnoste/maechanika, i zacznij od sprawdzania rzeczy podstawowych - nieszczelnosci w dolocie/układzie podciśnienia, kierownice i siłownik spręzarki - to możesz zrobić bez VAGa - potem diagnoza dynamicznie.

: czw maja 19, 2005 15:56
autor: Tyli
No już przyszło z allegro. Okazuje sie ,że to autodata cd2 ,oczywiscie opisu silnika :)), ale co tam 20zł to nie 800 :)) przyda sie.
Mam jeszce jeden problem z klimą błąd 00792 A/C Presure switch F129.Czy to ten czujnik jest walnięty (wiem gdzie on jest -autodata - hehe) czy tez to moze byc normalnie brak cisnienia w układzie klimy?

: czw maja 19, 2005 17:00
autor: Tyli
No błąd 01117 zlokalizowałem .Był to urwany kabelek wychodzączy z alternatora.

DZIĘKI BARDZO ZA NAPROWADZENIE.

A Skasował mnie tak słono pan Andrychowski w swoim Bosch Serwisie w Koszalinie SERDECZNIE odradzam tego pana!!!

: czw maja 19, 2005 21:24
autor: Bolo_3m
Tyli pisze:No błąd 01117 zlokalizowałem .Był to urwany kabelek wychodzączy z alternatora.

DZIĘKI BARDZO ZA NAPROWADZENIE.

A Skasował mnie tak słono pan Andrychowski w swoim Bosch Serwisie w Koszalinie SERDECZNIE odradzam tego pana!!!
Kasowanie błedu z kompa w kazdym innym zakladnie to koszt 50 zeta wiec szkoda ze sie nie zapytales wczesniej i dales sie naciagnac. :goof:

Re: Błąd 1117 VAG POMOCY

: czw maja 19, 2005 22:01
autor: piotrsrokosz
Tyli pisze:Sprawdziłem dziś swojego GOLFA III Z silnikiem 1.9TDI 110KM (AFN)
i Mam błędy 1117 General Terminal DF Load Signal !!! Co to może być???
Wyskoczył mi jeszcze jeden 1237 Fuel shut OFF valve N109(to prawdopodobnie zaworek w pompie paliwowej ,który tylko odcina lub włącza dopływ paliwka do pompy i nic poza tym).
Golfik nie ma mocy jest w trybie awaryjnym (Czysciłem przepływomierz)
Czy są to Błedy które mogą powodować przejscie w tryb awaryjny???
Moze ktos sie z czyms takim spotkał??? Przedtym sprawdzeniem serwis wymienił mi czujnik regulujący ciśnienie doładowania(Ten przy filtrze paliwa). Co może byc przyczyną ograniczenia mocy ???( 130km/h max i 3000 obr.) POMOCYYYYY
01117 KOD OK!

Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF
01237 KOD OK!

Zawór odcinania dopływu paliwa - N109

A na tej stronie masz dekoder ONLINE wpisujesz kod i masz odpowiedź

: czw maja 19, 2005 22:19
autor: Tyli
No teraz mam już swojego VAGa i sam testuje auto! Czekam na laptop i sprawdze go w trakcie jazdy.Mam fajny programik , który zapisuje podczas jazdy wszystkie parametry, a pózniej można spokojnie sprawdzic co jest nie tak (programik nazywa sie AutoTap Diagnostic Scan Tool. mam nadzieje , że wszystko pójdzie ok)

Piotrsrokosz , możesz mi podać jeszcze raz adres tej strony z błędami bo sie nie wyświetliła, ew. prosze o maila

: śr paź 19, 2005 13:06
autor: techon
Tyli pisze:No teraz mam już swojego VAGa i sam testuje auto! Czekam na laptop i sprawdze go w trakcie jazdy.Mam fajny programik , który zapisuje podczas jazdy wszystkie parametry, a pózniej można spokojnie sprawdzic co jest nie tak (programik nazywa sie AutoTap Diagnostic Scan Tool
Witam, Co to jest za programik ten AutoTap Diag.... ???
Gdzie można sciągnąc ten program? i jak on działa? Czy on działa z VAG-iem

: sob mar 06, 2010 23:35
autor: xxx9191
koledzy ale przez co wyskakuje ten bład co sie takiego dzieje błąd 1117??

: ndz mar 07, 2010 01:20
autor: Zico63b
To błąd złego podłączenia wtyczki z cienkimi przewodami na alternatorze, zaśniedzenia styków tej wtyczki bądź urwania kabelka.
Wyjąć, obejrzeć, włożyć ponownie, wykasować błąd i pojeździć. Po jakimś czasie - sprawdzić.
Jak zachowuje się lampka akumulatora?