Strona 1 z 1

: czw sty 24, 2008 22:15
autor: marek2907
sztandurek, a rozrząd to na pewno dobrze ustawiłeś:?:

: sob sty 26, 2008 03:31
autor: PIOTR5
a nie masz dziurawego gdzies wydechu?

: sob sty 26, 2008 09:15
autor: Przemo440
sztandurek pisze:obrotach słyszę lekki świst (trwa dosłownie moment).
sprawdz wszystko od wtrysku do kolektora ssącągo może gdziesz uszczelka jest walnieta lub gumowa podstawa wtrysku

: sob sty 26, 2008 22:26
autor: ralfi33
jestem użytkownikiem AAM a i też miałem wymienianą uszczelkę po głowicą i tak się złożyło ze mechanior mimo że złożył wszystko dobrze odwrócił aparat zapłonowy o 180 stopni wszystko chodziło ok ale doszłem do wniosku że wóz zamulało po korekcie wszystko wróciło do normy.

: ndz lut 03, 2008 11:23
autor: paulox
PIOTR5 pisze:a nie masz dziurawego gdzies wydechu?
A dziurawy wydech może mieć wpływ na osiągi? Pytam, bo mój czasami trochę "popierduje" z wydechu jak schodzi z obrotów albo jak gwałtownie wcisnę gaz i też mam wrażenie że załapał muła.

: ndz lut 03, 2008 19:45
autor: horacjuszz
Witam mam podobny problem w mk III 1,6 benzyna ABU autko wyraźnie muli i czasem słyszę popierdy z układu wydechowego. Możesz odczuć spadek mocy jeżeli walnęła ci uszczelka przy kolektorze dolotowym przy wylotowym i całej reszcie układu nie powinno być aż tak wyraźnych spadków mocy teoretycznie to nie poczujesz nawet za bardzo oprócz tego że będziesz słyszał tzw pierdzenie ;) u mnie problem polega na tym że raz ma siłę ale ma problem wejść na obroty szarpie specyficznie a czasem w ogóle nie poszarpie i wskoczy. Co denerwuje zwłaszcza jak chce wyprzedzić cokolwiek ;) zauważyłem iż wcisnę gaz a po sekundzie dopiero obroty rosną. Jak stoję na parkingu wcisnę lekko pedał gazu i obroty rosną po czym jak trzymam go w jednej pozycji powinny być stałe a one zmaleją o 200 i mniej więcej tak sie trzymają. Co to może być?