Jak odpowietrzyć pompę od wspomagania?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojtinho10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Jak odpowietrzyć pompę od wspomagania?

Post autor: wojtinho10 » śr sty 23, 2008 20:56

Jak odpowietrzyć pompę od wspomagania w Golfie IV 1.4 16V ?Czy jest przy niej może jakiś zaworek odpowietrzający ?

Pozdro.



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » śr sty 23, 2008 20:59

Układ się odpowietrza odkręcając korek od zbiorniczka płynu od wspomagania i kręcąc kołami do oporu w 2 strony z 3 razy. Najlepiej jak by auto było podniesione ale normalnie na kołach też może być. Dobrze by też było żeby druga osoba patrzyła na zbiorniczek czy płynu nie ubywa a w razie czego, żeby szybko dolała ;-)


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » śr sty 23, 2008 21:07

jak wyżej Obrazek



Awatar użytkownika
wojtinho10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: wojtinho10 » śr sty 23, 2008 21:32

Czyli podnieść do góry przód i kręcić kołami przy odkręconym zbiorniczku ?Odpowietrzy się wtedy na maxa ?Robiłem podobnie ale bez podnoszenia, trochę bąbli wypłynęło ale mam wrażenie że nie do końca się odpowietrzył.



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » śr sty 23, 2008 21:44

Czyli podnieść do góry przód i kręcić kołami przy odkręconym zbiorniczku ?Odpowietrzy się wtedy na maxa ?Robiłem podobnie ale bez podnoszenia, trochę bąbli wypłynęło ale mam wrażenie że nie do końca się odpowietrzył
Tak ja tak robiłem i u mnie wszystko OK ;-)

[ Dodano: Sro 23 Sty, 2008 ]
Kolega pszczyna chciał dobrze ale źle troszkę wyciął poradę więc poprawiam ;-) Obrazek


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
wojtinho10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: wojtinho10 » czw sty 24, 2008 18:24

Pokręciłem dzisiaj dość i bąble leciały tylko nie było z nimi końca(bez podnoszenia przodu) :otepienie: jest chyba konkretnie zapowietrzony...
Pewnie lżej by to szło gdyby przód był w górze, ale nie mam za bardzo jak go tak podnieść(mam lewarek taki volkswagenowski ale to mi tylko na jedną stronę podniesie, chyba żeby coś podłożyć-kołek czy cóś)
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2008 18:27 przez wojtinho10, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » czw sty 24, 2008 18:27

to jak Ci non stop bąble lecą to masz gdzieś nieszczelność raczej..


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
wojtinho10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: wojtinho10 » czw sty 24, 2008 18:34

Ale gdyby tak było to chyba płyn by mi ubywał no i jakieś wycieki widoczne...



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » czw sty 24, 2008 18:39

wojtinho10 pisze:Ale gdyby tak było to chyba płyn by mi ubywał no i jakieś wycieki widoczne...
no tak ale może gdzieś tylko powietrze zaciąga.. pooglądaj dobrze układ od spodu, i węże czy dobrze siedzą i opaski dobrze przylegają.


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw sty 24, 2008 19:18

krec krec i nie narzekaj. czasem moze ostatni babel dopiero podczas jazdy na drugi dzien wyjsc, jak sie porzadnie plyn nagrzeje. sprawdz poziom plynu za 2 dni i ew. dolej. nie trzeba podnosic kol, zeby odpowietrzyc uklad.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości