Witam.
Od dłuższego czasu mam problemy z obrotami,wygląda to tak.Rano jadąc na zimnym silniku bardzo długo utrzymują się bardzo wysokie obroty.Po pary kilometrach temperatura oscyluje przy pierwszej kresce. Silnik jest zagrzany a obroty bardzo wysokie, zapomniałem dodać mam golfa2 1300 jednopunktowy wtrysk 1990r.Po pewnym czasie obroty schodzą.Czujnik niebieski
przy termostacie jest sprawny.Czasami silnik gaśnie na wolnych obrotach i szarpie.
Przypuszczenia były że to czujnik Halla,ale silnik zapala jak jest gorący.
Wysokie obroty silnika w czasie jazdy.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie ma jednopunktowego wtrysku w 1,3, jest wielopunktowy digijet. Jeśli taki masz prawdopodobnie zepsuł się grzany prądem zawór na takim wężu omijajacym przepustnicę, powinien się zamykać w miarę rozgrzewania.
Chyba ze to jakas przeróbka to musisz dać fotki albo dowiedzieć się dokładnie jaki masz wtrysk
Chyba ze to jakas przeróbka to musisz dać fotki albo dowiedzieć się dokładnie jaki masz wtrysk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
W którym miejscu szukać.
[ Dodano: 24 Sty 2008 18:53 ]
Witam.
Zrobiłem tak jak mi radziłeś.Zimny silnik,wysokie obroty zacisnąłem wąż i obroty zeszły na niskie,gdy odłączyłem wąż silnik zgasł.Czy to oznacza że zawór jest do wymiany?
[ Dodano: 24 Sty 2008 22:02 ]
Przyczyną wysokich obrotów był zerwany kabelek w otulinie od wtyczki zaworu powietrza.
Dzięki pomocy Pawła Marka zaoszczędziłem trochę kasy.
Dziękuje.
[ Dodano: 24 Sty 2008 22:09 ]
Porady Pawła
1. po rozgrzaniu już silnika zgaś go i szybciutko zanim ostygnie sprawdź czy zawór puszcza powietrze jak w niego dmuchniesz, ma nie puszczać. Otwarty jest na zimnym tylko
2. sprawdz na wtyczce czy do zaworu dochodzi napięcie po włączeniu zapłonu. Jeśli
napięcie dochodzi a zawór się nie zamyka to jest do wymiany. Może mu się tylko grzałka spaliła, ale nie miałem tego w ręce i nie umiem powiedzieć, czy nie dałoby się tego jakoś domowym sposobem naprawić.
[ Dodano: 24 Sty 2008 18:53 ]
Witam.
Zrobiłem tak jak mi radziłeś.Zimny silnik,wysokie obroty zacisnąłem wąż i obroty zeszły na niskie,gdy odłączyłem wąż silnik zgasł.Czy to oznacza że zawór jest do wymiany?
[ Dodano: 24 Sty 2008 22:02 ]
Przyczyną wysokich obrotów był zerwany kabelek w otulinie od wtyczki zaworu powietrza.
Dzięki pomocy Pawła Marka zaoszczędziłem trochę kasy.
Dziękuje.
[ Dodano: 24 Sty 2008 22:09 ]
Porady Pawła
1. po rozgrzaniu już silnika zgaś go i szybciutko zanim ostygnie sprawdź czy zawór puszcza powietrze jak w niego dmuchniesz, ma nie puszczać. Otwarty jest na zimnym tylko
2. sprawdz na wtyczce czy do zaworu dochodzi napięcie po włączeniu zapłonu. Jeśli
napięcie dochodzi a zawór się nie zamyka to jest do wymiany. Może mu się tylko grzałka spaliła, ale nie miałem tego w ręce i nie umiem powiedzieć, czy nie dałoby się tego jakoś domowym sposobem naprawić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości