Ciśnienie w cylindrach.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

borys1966
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt sty 10, 2006 16:45
Lokalizacja: małopolska

Ciśnienie w cylindrach.

Post autor: borys1966 » wt sty 22, 2008 20:06

Wiem że temat był już wałkowany bo sam sprawdzałem . Ale wszędzie pisze że do sprawdzania ciśnienia trzeba wykręcać świece. Ja byłem u kolegi ale sprawdzał mi na zakręconych świecach tzn. wykręcał tylko tą na którym cylindrze sprawdzał. Oczywiście gaz do dechy.
1 cylinder - 13
2 cylinder - 12,5
3 cylinder - 12
4 cylinder - 13

Moje pytanie to czy takie sprawdzanie może dawać fałszywy pomiar i jak bardzo? Dodam jeszcze że zapomniał zdjąć kapturek z jednej świecy i autko mimo wszystko odpaliło na jednym cylindrze.
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 20:07 przez borys1966, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt sty 22, 2008 20:14

jak masz takie wartości to jest ok , ale jednak ciśnienie sprawdza sie na wykręconych świecach , opory obracania silnikiem są wiele mniejsze i pomiary są bardziej dokładne



borys1966
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt sty 10, 2006 16:45
Lokalizacja: małopolska

Post autor: borys1966 » wt sty 22, 2008 20:19

a czy taki pomiar dowodzi że pierścionki są OK ? Pytam bo bierze mi troszkę oleju ok.0.35l na 500 km. Kumpel powiedział że do wymiany tylko uszczelniacze natomiast parę punktów mechanicznych stwierdzało bez badania ciśnienia że to już tylko remont silnika .



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » wt sty 22, 2008 21:59

ciśnienie masz jak w prawie nowym aucie. poszukaj lepiej czy nie wycieka Ci olej przez siemering wałka lub gdzieś pod spodem



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 22, 2008 22:06

znajdź mechanika co zmieni uszczelniacze bez ścigania głowicy, po prostu tego zażądaj nie dawaj się na razie naciągać na żadne remonty. Nie kosztuje to za wiele a jest duże prawdopodobieństwo że wyleczy twój silnik.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr sty 23, 2008 00:10

Paweł Marek, jak zwykle dobrze radzi
bo sprężanie masz ksiązkowe :grin:


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

borys1966
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt sty 10, 2006 16:45
Lokalizacja: małopolska

Post autor: borys1966 » śr sty 23, 2008 21:59

OK dzięki wszystkim za potwierdzenie a uszczelniacze wymienię sam oczywiście sposób na sznurek do cylindra . Musze tylko dorobić przyrząd do sprężyn zaworowych rysunek był na forum.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt sty 25, 2008 11:56

A ja ostatnio czytałem, że jest jeszcze sposób na pomiar sprężania bez odkręcania jakiejkolwiek świecy - poprzez badanie prądu pobieranego przez rozrusznik. Szczegółów jednak nie znam.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » pt sty 25, 2008 15:15

Tak ale w tym przypadku nie zweryfikujesz praktycznie nic bo niby jak dowiedzieć się na którym cylindrze ciśnienie odbiega od normy? Robisz próbę olejową oraz pomiar ciśnienia. Diagnosta w ten sposób określi z dłużą dokładnością czy pierścienie czy raczej uszczelniacze zaworów są do wymiany.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt sty 25, 2008 16:47

To jest jakiś elektroniczny tester - więc nie problem wziąć sygnał z czujnika położenia wału lub czujnik założyć na kabel WN. Tylko trzeba by jescze wprowadzić parametry silnika, czy coś...


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości