Ciśnienie w cylindrach.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ciśnienie w cylindrach.
Wiem że temat był już wałkowany bo sam sprawdzałem . Ale wszędzie pisze że do sprawdzania ciśnienia trzeba wykręcać świece. Ja byłem u kolegi ale sprawdzał mi na zakręconych świecach tzn. wykręcał tylko tą na którym cylindrze sprawdzał. Oczywiście gaz do dechy.
1 cylinder - 13
2 cylinder - 12,5
3 cylinder - 12
4 cylinder - 13
Moje pytanie to czy takie sprawdzanie może dawać fałszywy pomiar i jak bardzo? Dodam jeszcze że zapomniał zdjąć kapturek z jednej świecy i autko mimo wszystko odpaliło na jednym cylindrze.
1 cylinder - 13
2 cylinder - 12,5
3 cylinder - 12
4 cylinder - 13
Moje pytanie to czy takie sprawdzanie może dawać fałszywy pomiar i jak bardzo? Dodam jeszcze że zapomniał zdjąć kapturek z jednej świecy i autko mimo wszystko odpaliło na jednym cylindrze.
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 20:07 przez borys1966, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
znajdź mechanika co zmieni uszczelniacze bez ścigania głowicy, po prostu tego zażądaj nie dawaj się na razie naciągać na żadne remonty. Nie kosztuje to za wiele a jest duże prawdopodobieństwo że wyleczy twój silnik.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
A ja ostatnio czytałem, że jest jeszcze sposób na pomiar sprężania bez odkręcania jakiejkolwiek świecy - poprzez badanie prądu pobieranego przez rozrusznik. Szczegółów jednak nie znam.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Tak ale w tym przypadku nie zweryfikujesz praktycznie nic bo niby jak dowiedzieć się na którym cylindrze ciśnienie odbiega od normy? Robisz próbę olejową oraz pomiar ciśnienia. Diagnosta w ten sposób określi z dłużą dokładnością czy pierścienie czy raczej uszczelniacze zaworów są do wymiany.
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
To jest jakiś elektroniczny tester - więc nie problem wziąć sygnał z czujnika położenia wału lub czujnik założyć na kabel WN. Tylko trzeba by jescze wprowadzić parametry silnika, czy coś...
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości