Strona 1 z 1

cos stuka;/

: wt sty 22, 2008 18:11
autor: wieczor15
Witam, mam taki problem ze jak jade golfem po malych nierownosciach(jak wieksze dziury to nic nie klupie) to cos sobie poklupuje od strony pasazera ale ciezko wyczuc czy s produ czy z tylu, najlepsze jest to ze klupie tylko wtedy jak silnik jest zimny lub jeszcze nie do pelna rozgrzany , jak juz wracam skads to jest ok, nie wiem co to ma wspolnego. Jest jeszcze jedna rzecz co sobie stuka( i to wiem na pewno)w przednim kole pasazera tylko wtedy jak np przy 130km/hdaje mu pelny gaz, jak puszcze nie slychac nic, wiem ze wydaje sie to dziwne, ale moze mial ktos podobne problemy
pozdr.

: wt sty 22, 2008 22:54
autor: duszekm
Sworznie drążków kierowniczych nazywane popularnie „gałkami kierowniczymi” nie mają łatwego życia na naszych drogach, stąd dość szybko się zużywają nawet w najlepszych samochodach. Charakterystycznym objawem jest oczywiście stukanie na nierównościach, przy czym dopiero w warunkach warsztatowych można stwierdzić, czy chodzi o sworzeń drążka kierowniczego, czy też o sworzeń wahacza. Objawem dodatkowym, wskazującym na problemy ze sworzniami, jest wyraźna reakcja na dodanie lub ujęcie gazu – auto krótkotrwale ściąga w jedną lub w drugą stronę. Symptomem dającym do myślenia jest także popiskiwanie koła na zakręcie – czasem wynika ze złej regulacji zbieżności kół, czasem - właśnie z luzu na sworzniach drążków kierowniczych lub wahaczy.

: czw sty 24, 2008 16:13
autor: wieczor15
hmmm musze sprawdzic tylko ze przy dodaniu gazu to stukanie jest caly czas, czyli im szybciej jade tym bardziej stuka.A co moze stukac z tylu?? dodam ze przewaznie poklupuje przy lekkim skrecie w lewo i po malych nierownosciach.

: pt sty 25, 2008 10:58
autor: duszekm
z tyłu moga byc gumowe tuleje tylnej belki. Wjedz na kanał i sprawdz czy mają luz (łapką albo dużyjm śrubokrętem). Jesli chodzą na boki to do wymiany. POZDRAWIAM!!!
Z tyłu moze jeszcze klapa bagaznika
A w przodzie to może przegłub??

: pn sty 28, 2008 13:12
autor: wieczor15
ok sprawdze z wolnej chwili i dam znac czy to jest to.

[ Dodano: 03 Lut 2008 10:54 ]
no i wczoraj zrobilem sobie maly przgląd i troche sie załamałem, bo okazuje sie ze beda raczej do wymiany tuleje tylnej belki i cos w jest skorodowane wokoł nich. wie ktos czy wymienia sie to co jest skorodowane?? i czy do wymiany trzeba wyciągać belke??

Zeby nie zakladac nowego tematu to spytam tez o chlodnice, bo cieknie lekko z czujnika i po przeciwnej stronie chlodnicy tez lekko sie poci, czy pod czujnikiem jest oring i czy jezeli jest to da rade go wymienic bez spuszcznia plynu??