Strona 1 z 3
Zmiana z automatu na manual
: pn sty 21, 2008 19:57
autor: collin
witam szukałem o tym na całym forum ale nie znalazłem dokładnie tego co szukałem
chcę w swoim mk II zmienić skrzynkę automatyczną na manuala, mam silnik 1,6 na gażniku i moje pytanie: czy jak będę zmnieniał skrzynię to gażnik też muszę zmienić bo od gaźnika do skrzyni idą linki i czy to nie będzie przeszkadzać w normalnym użytkowaniu jeżeli zostawił bym gaźnik a wstawił manual????
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi i pomoc.
PozdraVWiam!!!!
: pn sty 21, 2008 20:44
autor: nerlst
A czemu chcesz zmienić na manualną skrzynie? Ja też mam automat i bardzo sobie go chwalę, chociaż na początku myślałem, że lepszy był by właśnie manual.
pzdr
: pn sty 21, 2008 20:50
autor: collin
nerlst, bo jak jadę zatankować to mi się płakać chce
: pn sty 21, 2008 20:59
autor: Adi1206
Witam. Rozumiem Cie - tez zmienilem automat na manual - tylko mam silnik 1.8 na gazniku. Samego gaznika nie musisz zmieniac - pasuje normalna linka gazu od manuala (tylko ze wtedy nie idzie przez skrzynie tylko bezposrednio z pedalu gazu).
: pn sty 21, 2008 21:06
autor: collin
Adi1206, dzięki kolego poleciał punkt
: pn sty 21, 2008 21:17
autor: Paweł Marek
trzeba zaślepić niepotrzebne wejścia podciśnieniowe na siłownik 4-położeniowy (zrobić z niego 3-położeniowy) wszystkie schematy masz tu
http://www.ruddies.business.t-online.de ... sweise.htm
[ Dodano: Pon Sty 21, 2008 8:18 pm ]
O ilke to gaźnik 2e2
: pn sty 21, 2008 21:44
autor: raf1al
collin pisze:nerlst, bo jak jadę zatankować to mi się płakać chce
To ile ci pali ze chce ci sie płakać?
tez mam 1.8 z automatem i pali mi 12Litrow nawet do 14litrow LPG!!
: pn sty 21, 2008 22:13
autor: nerlst
Tak na prawdę to ile samochód pali zależy od stanu technicznego silnika i od umiejętność kierowcy. Zamiast wymieniać na manuala proponuje zadbać o stan silnika.
pzdr
: pn sty 21, 2008 22:16
autor: bettek
: pn sty 21, 2008 22:31
autor: collin
raf1al pisze:To ile ci pali ze chce ci sie płakać?
13,5-14
[ Dodano: 21 Sty 2008 22:32 ]
bettek, dzięki dla ciebie też punkt
: wt sty 22, 2008 00:22
autor: jhosef
collin pisze:13,5-14
Ja mam 1,6 na gaźniku w automacie i też mi tak palił. Ale po poprawkach instalki i regulacji mimo silnika w kiepskim stanie pali mi w trasie około 10 na kiepskiej górkowatej drodze.
Zastanów się czy Ci się opłaca bo za całą przeróbkę troche zapłacisz i pytanie czy nie lepiej wydać te pieniądze na paliwo niż kombinować.
trochę sprzętu trzeba wymienić. Ja się nad tym zastanawiałem i obliczyłem 2 lata temu że jak sam przeprowadzę przeróbki i tak muszę liczyć około 1000 zet.
: wt sty 22, 2008 12:35
autor: kogan77
.....ho ho !!!!
Zanim zainstalowałem GAZ, to na Pb palił mi w mieście około 11l/100km i na trasie 7.6l na setkę. Jazda ok 100km/h a automacie.
Na gazie pali mi w mieście 11-12 i 7.8l na trasie przy 90 - 100km /h
Automacik jest wygodny. Każdy BONZO jeździ automatem, nosi cygańską (miodową lub brązową) skórę i zamiast portfela nosi zwitek banknotów obtoczony gumką recepturką
He He
Zastanawiałem sie kiedyś nad wymianą na manuala, ale na szczęście odszedłem od tego zamiaru.
Denerwuje mnie tylko to wyrwanie na hamulcu do przodu, kiedy wpinam bieg z "neutrala" albo "parka". Czy idzie to gdzies doregulować ??
: wt sty 22, 2008 16:51
autor: collin
kogan77 pisze:Czy idzie to gdzies doregulować ??
gdzieś na sprzęgle hydrokinetycznym to się ustawia ale dokładnie nie wiem gdzie
: śr sty 23, 2008 13:04
autor: jhosef
Ciekaw jestem czy to rzeczywiscie można regulować. Bo mam wrażenie ze mi za mocno pełznie do przodu. Właściwie to wyrywa. trochę to denerwujące jest.