Strona 1 z 3

Co to za jednostka... ??

: ndz sty 20, 2008 19:47
autor: dellos
Co to jest za jednostka ??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1d1a8.html

Proszę o jakieś wytyczne, wiem że wtrysk mechaniczny i jest to podobno 1.8 z GTi ale proszę o waszą opinię :)

: ndz sty 20, 2008 20:04
autor: sas_gti
faktycznie wygląda na 1.8 gti
zeby sieupewnić odczytaj kod silnika z bloku silnika, jest w okolichac świec splanowane miejsce z wybitymi nr, dwie badź trzy pierwsze znaki to kod silnika
a kod silnika rozszyfrujesz korzystajać z tabel w poradach na str głownej vwgolf.pl

: ndz sty 20, 2008 20:17
autor: dellos
Chodzi o numer silnika czy o co dokładnie ?? bo nie dokładnie wiem co to za numerek tam ma być ?? :) proszę o pomoc i baaardzo dziękuję...

: ndz sty 20, 2008 20:22
autor: kamil g60
Tak jak wyzej kolega radzi najpierw sprawdz jaki jest wybity numer na bloku. Ze zdjecia widac ze to jest 1.8 na wielopunktowym mechanicznym wtrysku o mocy 112 km z dodatkową chlodnica oleju...

: ndz sty 20, 2008 20:22
autor: bettek
1.8 GTI ok. 112 KM :bigok:

: ndz sty 20, 2008 20:25
autor: dellos
No to zgadzało by się, a jaka do tego powinna być skrzynia ?? Bo tam jest 5biegówka ale jaki kod skrzynki ?? :)

: ndz sty 20, 2008 20:26
autor: bettek
4S - lepsze przyspieszenie
4T - większa prędkość

: ndz sty 20, 2008 20:30
autor: dellos
To ja poproszę 4TS :P dobre przyspieszenie i dobra prędkość max :) To przyznam się bez bicia, że jest to fotka silnika mojego nowego-starego MK1 :)

roboty przy nim od grooooma ale się nie poddaję i już zbieram graty do niego :)

: ndz sty 20, 2008 20:32
autor: bettek
aaa... to gratuluję :pub: napewno dasz rade doprowadzić go do stanu idealnego. Będe trzymał kciuki :bigok:

: ndz sty 20, 2008 20:36
autor: sas_gti
dellos pisze:Chodzi o numer silnika czy o co dokładnie ?? bo nie dokładnie wiem co to za numerek tam ma być ?? :) proszę o pomoc i baaardzo dziękuję...
dokładnie, początek nr silnika to jest kod silnika, tak sie upewnisz.
Nr są na bloku czyli na tej dolnej połowie silnika :jezor:

: ndz sty 20, 2008 20:37
autor: bettek
Jak coś Ci to da, to jest tu tabelka z wartościami i prędkościami danych skrzyń na poszczególnych biegach
PS: ja mam 4T :hmm:

: ndz sty 20, 2008 20:37
autor: sas_gti
powiem ci ze ten motor w mk1 to bedzie taki mały potworek :helm:

: ndz sty 20, 2008 20:43
autor: dellos
Czemu mam garaż bez kanału jak ja to kuźwa po nocy teraz znajdę to nie mam pojęcia buuu... nawet latarki brakuje, zrobię to jutro po pracy bo dziś nie dam rady...

Ale czeka mnie kupa roboty bo zawieszenie całe raczej wypada napewno gumy bo powyżej 120 przód wpada w drgawki na boki a przy 160 masakra na maxa jest... ale sprawdzałem nie był zbyt mocno robiony więc to chyba zawieszenie...

w sobotę jedziemy z golfem na kanał ryć podłogę w celu poszukiwania zgnilizny i oszacowanie stanu progów bo jeden chyba już się sypać zaczyna... zerwę też plastiki z błotników w celu poznania ich faktycznego stanu. Góra budy bez większych przerdzewów, pas tylni i przedni oki podłoga w bagażniku oki... lekkie wyjścia korozji na błotniku prawym i jednych drzwiach ale drobiazgi do załatwienia papierem ściernym...

Proszę o porady co do ustawienia tych wtrysków bo mi na wolnych skaczą coś obroty lekko jak by nie dostawał beny na czas a możę to świece... ale ciągnie słotko :) V70 nowe dostało na starcie

[ Dodano: 20 Sty 2008 19:46 ]
sas_gti pisze:powiem ci ze ten motor w mk1 to bedzie taki mały potworek :helm:
Potworek jest bo na mokrej nawieżchni jak się depnie ruszając z 1 / 2 to się nadal stoji w miejscu i czeka aż koła chwycą drogę i opadnie dym :)

: ndz sty 20, 2008 20:55
autor: krzysztof w
Witam panowie. Ten silniczek to złotko. Taki mały pocisk. Tak jak mówicie jest to 1,8GTi 8 zaworowy (zawory ma chyba takie jak w Corrado G60czyli największe z 8 zaworowych silników) i ok. 115KM GX na mechanicznym wtrysku. Piękna sprawa. Osobny wtrysk rozruchowy. Spala jakieś 7-8 l w trasie. Miałem ten motor w Golfie II rok temu. Super strzałka zwłaszcza w takim nadwoziu myśle że ma jakieś 8-9 sek. do 100. U mnie było troche inne ustawienie filtra( z lewej strony) ale silnik identyczny. Co do stawienia wtrysków to weż imbusa chyba 3 i włóż w pompe wtryskową jest tam taki mały otworek. Lekko przekręć w lewo lub w prawo tylko bez naciskania bo spowodujesz inną prace łapy od wtrysków. Przed tym sprawdz wszystkie połączenia typu guma i plastyk na dolocie bo lewe powietrze spowoduje zakłucenia w pracy mechanizmu pompy wtryskowej. Musi być bardzo szczelne bo bedzie miał pulsacje obrotów.