Od czego sa te przewody? Gdzie je wpiac?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jazdownica
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
Lokalizacja: Chorzów

Od czego sa te przewody? Gdzie je wpiac?

Post autor: jazdownica » pt sty 18, 2008 20:12

Mam golfa 2, 1990 1,3 wtrysk silnik NZ, wersja CL, 5 drzwi

Jakiś czas temu rozłączyły mi się przewody ale nie wiem od czego one są.
proszę o pomoc? Co to takiego i za co jest odpowiedzialne.

Bardzo proszę o odpowiedż a moderatora o nie wyrzucanie mnie z formum albo przedstawienie jakiegoś powidu!


Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony pt sty 18, 2008 21:14 przez jazdownica, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt sty 18, 2008 20:23

Wygląda na czujnik położenia (spoczynkowego) przepustnicy, ale mogę się mylić.
Bez niego mogą być nierówne obroty na biegu jałowym.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 18, 2008 20:31

A nie możesz zobaczyć gdzie idzie ten kabel w doł od wtyczki? To grube kable sądzę że do podgrzewania kolektora ssącego, tylko nie wiem czy takowe w NZ było


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jazdownica
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: jazdownica » pt sty 18, 2008 20:35

własnie nie moge sie tam dostac, on zaraz wchodzi do wiazki i nie iwm gdzie ucieka. kurcze :(

[ Dodano: 18 Sty 2008 20:02 ]
no nie wierzę, że nie wiecie co to jest!



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sty 18, 2008 21:15

jazdownica pisze:Bardzo proszę o odpowiedż a moderatora o nie wyrzucanie mnie z formum albo przedstawienie jakiegoś powidu!
Usilnie sie ciebie prosi abys precyzowal tematy a nie oskarzal moderatorow o wyrzucanie z forum!!!


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
jazdownica
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 14:07
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: jazdownica » pt sty 18, 2008 21:55

dzieki, rozumiem. gdybym od razu dostał taka informację nie musiałbys poprawiac tego.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sty 18, 2008 21:57

jazdownica pisze:dzieki, rozumiem. gdybym od razu dostał taka informację nie musiałbys poprawiac tego.
Prawdopodobnie nie masz powiadamiania na maila ustawionego w swoim profilu.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 294 gości