Problem z obrotami na biegu jałowym
: śr sty 16, 2008 15:45
Witam,
Jestem nowym forumowiczem
Nie wiem czy przypadkiem już ktoś nie poruszał tego problemu więc pisze nowy.
Jak pisałem w temacie mam problem z wolnymi obrotami jak silnik się zaczyna nagrzewać tj. po 5 km obroty zaczynają falować pomiędzy 500 a 1400.
Znajomy powiedział, że może to być wina żle podlączonych przewodów podcisnieniowych i tu jest problem.
Kiedyś miałem filtr stozkowy i po zmainie na normalny nie mam pojęcia jak podłączyć te wężyki i to własnie moja prośba.
Jeżeli macie taki samochód lub wiecie jak to podłaczyć to pomóżcie
Mój samochód to VW Golf III 2,0 8v rok 1993 (pełen wtrysk).
mój mail lukascom1@o2.pl
Jestem nowym forumowiczem
Nie wiem czy przypadkiem już ktoś nie poruszał tego problemu więc pisze nowy.
Jak pisałem w temacie mam problem z wolnymi obrotami jak silnik się zaczyna nagrzewać tj. po 5 km obroty zaczynają falować pomiędzy 500 a 1400.
Znajomy powiedział, że może to być wina żle podlączonych przewodów podcisnieniowych i tu jest problem.
Kiedyś miałem filtr stozkowy i po zmainie na normalny nie mam pojęcia jak podłączyć te wężyki i to własnie moja prośba.
Jeżeli macie taki samochód lub wiecie jak to podłaczyć to pomóżcie
Mój samochód to VW Golf III 2,0 8v rok 1993 (pełen wtrysk).
mój mail lukascom1@o2.pl