1.8 16V PL po dłuższym postoju problem ze zapaleniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
artur14/
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 07:20
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

1.8 16V PL po dłuższym postoju problem ze zapaleniem

Post autor: artur14/ » śr sty 16, 2008 12:34

mam taki problem ze jak samochód postoi kilka godzin albo po nocy ciężko zapala . prawdopodobnie nie trzyma paliwa , czy w PL jest jakiś zawór odpowiedzialny za to? pompe paliwa wymieniłem na nówke , bo ktoś mi powiedział że pompa nie trzyma ale nic nie pomogło
Ostatnio zmieniony śr sty 16, 2008 15:22 przez artur14/, łącznie zmieniany 2 razy.


VWOLF

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

hmmm...

Post autor: 2RaZ » śr sty 16, 2008 13:09

cieżko zapala tzn ciężko kręci czy w ogóle nie chce kręcić czy musisz długo kręcić żeby odpalił??? Opoisz dokładnie co jest...
POzdro!
:smoke: :smoke: :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
artur14/
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 07:20
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: artur14/ » śr sty 16, 2008 23:50

rozrusznik kręci , iskra jest po prostu jakby nie było paliwa . jak zapali to nie ma już problemu nawet jak go zgasze to zapali od kopa


VWOLF

mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mrEd » czw sty 17, 2008 00:31

jeśli paliwo dochodzi do rozdzielacza to ja stawiam na szczelnośc a raczej nieszczelnośc dolotu powietrza, ciągnie lewe powietrze i oszukuje przepływkę, jak już odpali to odpala pali bo po zgaszeniu zostają jeszcze jakieś opary w kolektorze ssącym.

A powiedz jeszcze czy na całkowicie zimnym silniku odpala, np rano? jesli tak to jest tak jak napisałem, a jeśli po nocy nie odpala nic lepiej to znaczy ze wtryskiwacz rozruchowy nie hula tutaj może leżec przyczyna po stronie któregoś czujnika temperatury.



Awatar użytkownika
artur14/
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 07:20
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: artur14/ » czw sty 17, 2008 00:37

jak juz postoi kilka godzin czy dni to niema roznicy .

[ Dodano: 16 Sty 2008 23:41 ]
czy zima czy lato jest to samo . znajomy mechanik powiedzial ze nie trzyma paliwa . niechcial sie nawet brac jak zobaczyl ze to wtrysk mechaniczny


VWOLF

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw sty 17, 2008 07:57

Pozostaje sprawdzić zarówno wtryskiwacz rozruchowy (odkręcić go od dolotu i trzyumając nad jakimś słoikiem zobaczyć czy przy rozruchu zimnego silnika podaje paliwo przez kilka sekund). Jeśli nie podaje paliwa sprawdzić czy czy dopciera do niego zasilanie w trakcie rozruchu zimnego silnika. Jeśli nie dociera to sprawdzić czy brak plusa czy masy (może być walnięty wyłącznik termiczo-czsowy).

Jak rozruchowy prawidłowo podaje paliwo to wyjąć jeden z wtryskiwaczy głównych i kręcić silnikiem, paliwo powinno się z niego rozpylać praktycznie natychmiast, jeśli tak nie będzie to trzeba szukać przyczyny. Może sie zapowietrzać układ paliwowy (np. paliwo wycieka przez nieszczelne wtryskiwacze, moze być uszkodzony rozdzielacz paliwa itp).
Kup sobie nowe "gumki" na wtryskiwacze bo jak masz stwardniałe to wyjęciu z dolotu mogą być kłopoty z ponownym właożeniem a tym bardziej ze szczelnością połączenia.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
artur14/
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 07:20
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: artur14/ » czw sty 17, 2008 10:08

ten wtrysk rozruchowy raz działa raz nie , a wtryski po wyjęciu żaden nic z siebie nie dał


VWOLF

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw sty 17, 2008 10:31

artur14/ pisze:a wtryski po wyjęciu żaden nic z siebie nie dał
Czyli "brak paliwa" - do sprawdzenia ciśnienie paliwa na wejściu do rozdzielacza paliwa (wtedy wiadomo czy pompa podaje ciśnienie potrzebne do otwarcia wtryskiwaczy paliwa). Jeśli ciśnienie OK to albo totalnie nieszczelne wtryski (wycieka z nich paliwo i zapowietrza się układ) albo coś z rozdzielaczem paliwa/przepływomierzem.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
artur14/
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 07:20
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: artur14/ » czw sty 17, 2008 10:50

cisnienie jest ok było sprawdzane po wymianie pompy . teraz sprawdze dokladnie wtryski

[ Dodano: 18 Sty 2008 08:51 ]
na wtryskach oringi spękane :otepienie: jeden taki cienki że wtrysk za lekko wchodzi a najgorsze ze nigdzie niemoge dostać nowych

[ Dodano: 22 Sty 2008 19:38 ]
pogrzebałem i dzisiaj po paru dniach postoju zapalił od kopa :satan:


VWOLF

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 317 gości