Strona 1 z 1

Problem z podlaczeniem alarmu magicar

: śr sty 16, 2008 02:47
autor: krzysiekdka
Witam.
Zakupilem alarm magicar 540 i mam sporo problemow z podlaczeniem. Z elktryka jestem na Zero. Na forum przeczytalem chyba wszystkie posty odnosnie montazu a problemy sa dalej :)
Do postu dodam schemat, jestem nowy wiec nie wiem jak mi to wyjdzie .

Schemat podzielilem na 3 wtyczki i wlasnie odnosnie nich bede mial pytania .
A wiec tak :

Wtyczka 1 :

1. Przewody odchodzace od przekaznika blokady te 30 ( stacyjka ) i 87a ( rozrusznik). Zmostkowac je i podlaczyc do przewodu idacego od rozrusznika do stacyjki + ??


Wtyczka 2 :
1. przewod zielony ( drzwi - ) i fioletowy ( drzwi +). Podlaczyc je pod wlacznik oswietlenia kabiny , ten pstryczek przy drzwiach ?. Podlaczenie wykonac odpowiednio do plusa i minusa ?
2. przewod bialy (przewod blokujacy - ) za co on odpowiada i gdzie dokladnie go wpiac w jaki przewod ?
3. przewod niebieski ( klapy - ) podciagnac go pod czujnik maski ?
4. szary ( kanal 2) i szary/czarny ( kanal 3) gdzie wpiac te przewody ?


Wtyczka 3 :

1. przewod czarny i bialy podlaczyc do masy np. blachy ?
2. przewod rozowy i pomaranczowy wpiac pod stale napiecie +12v ?
3. centralny w golfach jest sterowany + czy - ?. i jak sprawdzic jaki sygnal wysyla centrala alarmu + czy -


To juz wszystkie pytania. Bede wdzieczny za wszelka pomoc do postawionych prze ze pytan .

Pozdrawiam i czekam na jakies podpowiedzi

[ Dodano: 16 Sty 2008 01:52 ]
Nic nie widac na tym schemacie wiec zalacze link do otworzenia.

http://novo.com.pl/magicalarm540.doc

: śr sty 16, 2008 08:33
autor: norek111
niemasz centrala w golfie sterowanie jest za pomoca +

[ Dodano: 16 Sty 2008 07:33 ]
te silowniki tez kupiles

: śr sty 16, 2008 19:36
autor: krzysiekdka
norek111 pisze:niemasz centrala w golfie sterowanie jest za pomoca +

[ Dodano: 16 Sty 2008 07:33 ]
te silowniki tez kupiles

Silownikow nie kupilem . Centralny mam fabryczny sterowany z kluczyka.

: czw sty 17, 2008 01:15
autor: Jozef
Jak masz wątpliwości czy dasz rady to lepiej zawołaj koleżkę coś kumającego w elektryce i schematach, zaoszczędzisz nerwów.
A podłączanie to wg mnie powinno być tak:
Wtyczka 1 przewód oryginalny idący z zacisku rozrusznika do stacyjki trzeba rozciąć i jeden koniec od strony rozrusznika podłączyć do 87a a drugi do 30. To jest blokada załaczenia silnika, możesz ją pominąć i wcale nie podłączać jeżeli masz inne zabezpieczenie. np wyłącznik pompy paliwa itp.

Wtyczka 2.
1- podłącz tylko do minusa nie pamiętam który kabelek po otwarciu drzwi zapala oświetlenie kabiny, znajdziesz go podłączając omomierz do masy i szukając w kabelkach który zwiera po otwarciu drzwi do masy.
2 - ten biały nie wiadomo co to jest, może w opisie alarmu jest coś o nim?
3 - tak
4 - dodatkowy kanał to może być np. czujnik rychu ultradźwiękowy w kabinie, nie musisz go wykorzystywać

Wtyczka 3.

Sterowanie centralnym zamkiem odbywa się "+". Raz jest plus na zielonym kabelku idącym do zamka drzwi kierowcy (np. zamykanie), lub na szarym (np. otwieranie).
Czarny odłącz od białego i zaizoluj. Rózowy razem z pomarańczowym do plusa. Wyjście sygnałów sterujących zamkiem: zielony do zielonego w wiązce zamka drzwi kierowcy, niebieski do szarego w wiązce zamka drzwi kierowcy.

I ma działać pilot zamyka i otwiera, syrena wyje po otwarciu drzwi na załączonym alarmie.