Strona 1 z 1

Gaśnie podczas jazdy

: wt sty 15, 2008 13:53
autor: guru75
Witam. Mam problem z gażnikiem Pierburg 2E2 w golfie 1600 RF benzyna rocznik 1989
objawia się on tym że po odpaleniu ma wyższe obroty co zrozumiałe bo na automatycznym ssaniu ale jak temp. wzrośnie na wskażniku do pierwszej białej grubej kreski lub na niej ( około 5 km. przejachanych ) obroty mocno spadają lub nawet gaśnie ale to na postoju np. śiatła lub po wysprzęgleniu w czasie jazdy albo wysprzeglenie i długie hamowanie. Po nagrzaniu silnika do wyższej temp. nie gaśnie za to wpada na wysokie obroty i pali po mieście 14l / 100. Dodam że gażnik jest po regeneracji chyba wszystko działa podstawa wymieniona przysłona powietrza też chyba działa prawidłowo tzn. na początku lekko uchylona 3 mm. po rozgrzaniu całkowicie. Gruszka tzw. siłownika 3 położeniowego działa.
I pytanie drugie co to podgrzewacz obejścia (takie małe coś na gażniku z kabelkiem) do czego służy i czy na stałe ma być podłączony do 12 V oczywiście w uruchomionym silniku.

: wt sty 15, 2008 15:02
autor: Maćkooo
Witam
guru75 pisze:Po nagrzaniu silnika do wyższej temp. nie gaśnie za to wpada na wysokie obroty i pali po mieście 14l / 100
Te wysokie obroty to moze byc własnie siłownik 3 połozeniowy nazwany przez ciebie gruchą. on jestb połaczony z zaworem termiczno czasowym(czarny kapsel zatkany). Zatkaj poprostu wezyki idacego do tegoz kapsla. No chyba ze te obroty to sa zawsze takie wysokie po nagrzaniu to wtedy musisz pokreicic sruba z tyłu tejze gruszki. Konkretnie wykrecasz srube. Ale jesli piszesz ze obroty czasem spadaja to mozliwe ze albo ten siłownik znów albo podstawa apie lewe powietrze.
Podstawowe pytanko : jakie masz obroty na biegu jaowym po rozgrzaniu (konkretnie równe )?/

: śr sty 16, 2008 12:40
autor: guru75
co do obrotów to po rozgrzaniu są równe ale wysokie termiczno czasowy działa bo jak wsiadam do auta to odpalam stacyjke na 20 sek. żeby się rozgrzał a póżniej silnik bo inaczej przez te 20 sek. wyje jak opętany aż dostanie "atmosfere" czyli rozgrzeje się i otworzy

: śr sty 16, 2008 13:12
autor: ppoll27
guru75 pisze:co do obrotów to ...
podeslij mi maila na PW to ci podesle info nt konstrukcji i regulacji 2e2 :bigok:

: czw sty 17, 2008 00:40
autor: Maćkooo
guru75 pisze: bo inaczej przez te 20 sek. wyje jak opętany aż dostanie "atmosfere" czyli rozgrzeje s
Wywal zawó termiczno czasowy bo ci rozpieprzy silnik. Psuja sie te zawory a robia wiecej złego niz dobrego. Zatkaj oba wezyki idace do niego i masz spokój.
guru75 pisze:obroty mocno spadają lub nawet gaśnie ale to na postoju
Wiesz bieg jałowy powinien miec stałe równe obroty. Takie ceregiele moze powodawac chyba tylko siłwonik 3 połozeniowy . Szczególnie ze obroty potrafia wzroastac i spadac. Nie wiedze innej opcji. Bo jesli skłąd mieszanki jest stały, to siłwonik 3 polożeniowy reguluje reszte wiec mysle ze to on jest winowajca.

: czw sty 17, 2008 12:36
autor: guru75
Jeszcze moge dopisać że mechanik regulował coś śrubami imbusowymi ( są tam dwie chyba 4 ) z prawej bocznej strony gażnika patrząc od przodu golfa