Strona 1 z 1

Duszenie i szarpanie silnika

: pn sty 14, 2008 19:41
autor: pawełłłł
Witam jestem posiadaczem golfika II 89 bęzyna i pojawil mi się taki problem podczas jazdy jak dodam gaz szybko albo pomału i do spodu to mi się dusi i szarpie i nie moge przyśpieszyć musze pomału dodawać gazu zastanawia się w czym jest problem proszę o pomoc!!

: sob lut 02, 2008 01:02
autor: darek45
czy jest to gaznik?

: sob lut 02, 2008 01:40
autor: Franz
mam taki sam problem :( tylko ze ja mam wtrysk jak dodam pomalutku gazu to sie rozkula a wystarczy troche wiecej i juz szarpie strasznie

pomocy :crazy:

: sob lut 02, 2008 02:22
autor: Sztomel
Zacznij od filtrów paliwa i powietrza, jeśli dawno nie wymieniane to wymienić - to jest podstawa a potem dalsza diagnoza jak nie pomoże.

: sob lut 02, 2008 06:59
autor: robgr85
sprawdź też świece, chociaż raczej jak już sztomel napisał filtry mogą być przyczyną.

: sob lut 02, 2008 10:30
autor: Franz
filtr powietrza,oleju nowe, wyminione 2 tyg temu, w tym samym czasie wymienili mi tez tarcze sprzegla, ze swiecami OK, przeklaalem z innego golfa i to samo a tamten na moich elegancko

: sob lut 02, 2008 10:56
autor: Jurak
napisz jaki masz silnik (jaka pojemność , wtrysk czy gaźnik)

: sob lut 02, 2008 14:46
autor: Franz
1,8 gx pelen wtrysk pisalem wyzej :)

: czw lut 07, 2008 13:23
autor: Alva
a kolektor wydechowy masz cały? :) u mnie pęknięty był przyczyną owych objawów :) do tego jeszcze wymieniałam uszczelkę pod głowicą, pod pokrywą zaworów i hula aż miło ;D

: czw lut 07, 2008 13:46
autor: Maćkooo
Jesli szarpie to mozliwe że gdzieś łapie lewe powietrze. Hem z tym mułem to możliwe że zapłon masz źle wyprzedzony lub nie ma przyspieszenia na wyzszych obrotkach. Niestety nie znam dokładniej budowy ukłądu w silnikach wtryskowych. Ale jeśli to aparat z przyyspieszaczem na zewnątrz to możesz go sprawdzić - ten przyspieszacz czy rzeczywisći działa.

: czw lut 07, 2008 14:28
autor: Jurak
Niestety nie znam budowy silnika 1,8 ale jak miałem u siebie (w 1.3i ) podobne objawy które opisywałeś to pomogło oczyszczenie stycznika (wyłącznika) biegu jałowego oraz wymiana odmy - była pęknięta i stamtąd łapał fałszywe powietrze
Jeżeli masz ten wyłącznik u to sprawdź go omomierzem tzn. czy po dodaniu gazu odcina/załącza na wtyku.

Dodatkowo jeszcze przeczyścił bym przepustnice oraz sprawdził/wymienił uszczelke pokrywy przepustnicy.

Pozdrawiam

: czw lut 07, 2008 15:51
autor: Dzaba83
Ja bym jeszcze sprawdzil kopułke i palec