Rozrusznik w 1,3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Franz

Rozrusznik w 1,3

Post autor: Franz » pn maja 16, 2005 12:30

Po przekręceniu kluczyka cisza (lampki się zapalają) - rozrusznik nie kręci.
Jaka może być tego przyczyna? Co ciekawe raz na jakiś czas zapala poprawnie. Co powinienem sprawdzić?
Z góry dziękuję za pomoc



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pn maja 16, 2005 12:37

wymienic szczotki bo sie wieszaja....



Franz

Post autor: Franz » pn maja 16, 2005 12:44

to skomplikowana operacja?
Same części to chyba nie są zbyt drogie?



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » pn maja 16, 2005 14:59

jeszcze moze byc stacyjka.



Awatar użytkownika
RoWeRs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn lut 14, 2005 02:58
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: RoWeRs » pn maja 16, 2005 15:10

Faktycznie tak jak melon pisze, pewnie czas zajrzeć do środka.
Koszt szczotek ok 10-15 zł.

Najbardziej skomplikowana operacja to .... wyjęcie rozrusznika, bo w 1.3 jest pod kolektorem ;) W 1.8 wyciągasz w 10 min ;)
Możesz mieć jeszcze problem z przelutowaniem szczotek. Szczotki są zgrzane do szczotkotrzymacza, natomias jeśli będziesz lutował kiepską lutownicą i nie masz wprawy to linka szczotki wchłonie cynę i szczotka może mieć mały zakres ruchu. I tu problem może rozwiązać zakup szczotkotrzymacza ze szczotkami.
Sama wymiana szczotek to za mało, musisz jeszcze wyrównać powierzchnię komutatora, bo na pewno pojawiły się rowy po szczotkach.
No i jeszcze porządnie go wyczyścić, bo zapylony pewnie jest straaaaasznie.
Pozdrawiam


http://rowers.pl

allebazi

Post autor: allebazi » pn maja 16, 2005 21:02

Mialem przyjemnosc wyciagac rozrusznik-od cholery roboty.
Sprawdz szczotki a czy stacyjka to musisz kogos poprosic o pomoc.
Sam przekrecasz stacyjka na rozruch a na kabelku elektromagnesu musi sie pojawic napiecie za stacyjki.



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » wt maja 17, 2005 09:48

Wiesz zacznij od sprawdzenia przewodu wysokiego napięcia ten co dochodzi do rozrusznika czy się nie poluzował albo błota nie dostał i tego małego obok od stacyjki. potem możesz pobawić sie stacyjka na koniec szczoteczki


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 74 gości