(MK2) GTI 16V rzucił palenie.Help
: pn maja 16, 2005 12:18
Witam
Mam GTI 16v oryginalnie KR(wystiptiziony na stole) aktualnie PL.
No i ten PL gwałtownie rzucił palenie w sobotę.
Po zmianie silnika KR>PL osprzęt cały pozostał stary.
silnik chodził nierówno na wolnych,a podczas jazdy szarpał,ostatnia rzecz jaką zrobił przed zgaśnięciem to też szarpnięcie i to zdrowe.
I teraz tak:
paliwo jest
iskra jest
sprężanie ok.
rozrząd ok
gdy wcisnę gaz do końca to lekko czasem strzela w kolektor dolotowy,poza tym umarł.
może ktoś ma jakieś koncepcje??
A i jeszcze,jak się ustawia k-jetronic'a ? bo znalazłem tylko info że się ustawia i że ktoś w bodajże Gdyni jest w tym dobry,ale nigdzie nie znalazłem jak.
Z góry dzieki za odpowiedz
pozdrawiam
Mam GTI 16v oryginalnie KR(wystiptiziony na stole) aktualnie PL.
No i ten PL gwałtownie rzucił palenie w sobotę.
Po zmianie silnika KR>PL osprzęt cały pozostał stary.
silnik chodził nierówno na wolnych,a podczas jazdy szarpał,ostatnia rzecz jaką zrobił przed zgaśnięciem to też szarpnięcie i to zdrowe.
I teraz tak:
paliwo jest
iskra jest
sprężanie ok.
rozrząd ok
gdy wcisnę gaz do końca to lekko czasem strzela w kolektor dolotowy,poza tym umarł.
może ktoś ma jakieś koncepcje??
A i jeszcze,jak się ustawia k-jetronic'a ? bo znalazłem tylko info że się ustawia i że ktoś w bodajże Gdyni jest w tym dobry,ale nigdzie nie znalazłem jak.
Z góry dzieki za odpowiedz
pozdrawiam