Strona 1 z 1

(MK2) GTI 16V rzucił palenie.Help

: pn maja 16, 2005 12:18
autor: guta
Witam

Mam GTI 16v oryginalnie KR(wystiptiziony na stole) aktualnie PL.
No i ten PL gwałtownie rzucił palenie w sobotę.
Po zmianie silnika KR>PL osprzęt cały pozostał stary.
silnik chodził nierówno na wolnych,a podczas jazdy szarpał,ostatnia rzecz jaką zrobił przed zgaśnięciem to też szarpnięcie i to zdrowe.
I teraz tak:
paliwo jest
iskra jest
sprężanie ok.
rozrząd ok
gdy wcisnę gaz do końca to lekko czasem strzela w kolektor dolotowy,poza tym umarł.

może ktoś ma jakieś koncepcje??
A i jeszcze,jak się ustawia k-jetronic'a ? bo znalazłem tylko info że się ustawia i że ktoś w bodajże Gdyni jest w tym dobry,ale nigdzie nie znalazłem jak.

Z góry dzieki za odpowiedz

pozdrawiam

: pn maja 16, 2005 14:19
autor: rzodkiew
sprawdz jeszcze aparat zaplonowy moze cos w nim strzelilo, moze sie przestawil, k-jetronika nie ma duzo regulacji ( chyba) na rozdzielaczu paliwa mozna zmienic CO i na przepustnicy podregulowac obroty, przynajmniej ja tak zrobilem u siebie na KE-Jetroniku i chodzi lala, sprawdz jeszcze zawor dodatkowego powietrza od niego dochodzi gumowy waz do rury prowadzacej do przepustnicy sprawdz szczelnosc czy nie pekniety bo tez moze nie palic, jak bedziesz go palil to posluchaj czy pompa paliwa dziala, poprobuj i daj znac jak postepy. pozdro

: wt maja 17, 2005 00:33
autor: guta
rzodkiew pisze:sprawdz jeszcze aparat zaplonowy moze cos w nim strzelilo, moze sie przestawil, k-jetronika nie ma duzo regulacji ( chyba) na rozdzielaczu paliwa mozna zmienic CO i na przepustnicy podregulowac obroty, przynajmniej ja tak zrobilem u siebie na KE-Jetroniku i chodzi lala, sprawdz jeszcze zawor dodatkowego powietrza od niego dochodzi gumowy waz do rury prowadzacej do przepustnicy sprawdz szczelnosc czy nie pekniety bo tez moze nie palic, jak bedziesz go palil to posluchaj czy pompa paliwa dziala, poprobuj i daj znac jak postepy. pozdro
Aparat wygląda spoko,jak sprawdzić ten czujnik co jest w środku?
silniczek krokowy też jest wpożądku i wszystkie węże są szczelne,pompka działa.Nowych pomysłów brak


pozdrawiam

: wt maja 17, 2005 09:17
autor: rzodkiew
w aparacie znajduje sie czujnik halla , jak sie nie myle to srodkowy kabelek styknac do masy ma sie pojawic iskra na cewce, gdzies to bylona forum jak go sprawdzic , jezeli iskra sie pojawi to czujnik jest ok,