Rozgrzany silnik gaśnie. Cyka przekaźnik od pompy paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

paul62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 12, 2008 00:59
Lokalizacja: SNOWIDZA

Rozgrzany silnik gaśnie. Cyka przekaźnik od pompy paliwa

Post autor: paul62 » sob sty 12, 2008 07:29

Mam dosyć uporczywy problem z Sharan-em 2.0 benzyna 95rok. Wszystko jest ok dopóki sie nie zagrzeje. Po złapaniu temperatury poprostu gaśnie jakby mu zapłon odscinało, obrotomierz spada na zero i "cyka" przekaźnik od pompy paliwa.dzieje sie tak po przejechaniu ok 15 kilometrów.
Ostatnio zmieniony wt sty 15, 2008 21:00 przez paul62, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob sty 12, 2008 07:55

Jak zgaśnie zobacz czy po odkręceniu korka wlewu paliwa słuchać mocny "syk".


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

paul62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 12, 2008 00:59
Lokalizacja: SNOWIDZA

Post autor: paul62 » sob sty 12, 2008 19:42

Witam serdecznie dodam jeszcze że kiedy gaśnie silnik mruga kontrolka od ciśnienia oleju /może to ma jakieś znaczenie/



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 12, 2008 19:51

sądze że zanika sygnał z czujnika halla obrotów wału kornbowego lub w aparacie zapłonoiwym - zależy jaki wtrysk


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

paul62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 12, 2008 00:59
Lokalizacja: SNOWIDZA

Post autor: paul62 » sob sty 12, 2008 20:39

silnik mam ADY



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 12, 2008 20:43

no więc czujnik obrotów wału korbowego. Częsta sprawa że po rozgrzaniu przestanie działać. Wtedy zanika jego sygnał potrzebny do wytworzenia iskry, do działania obrotomierza i do tego żeby ECUpuścił prąd na przekaźnik pompy. istotne jest czy wskazówka obrotka opada momentalnie do zera, jeśli tak jest to ten czujnik pada prawie na pewno.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

paul62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 12, 2008 00:59
Lokalizacja: SNOWIDZA

Post autor: paul62 » sob sty 12, 2008 21:44

no właśnie obrotomierz spada momentalnie na zero



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 12, 2008 22:11

możesz się pobawić sam w diagnostykę. Potrzebna szpileczka i woltomierz. Jak silnik zgaśnie wbij ją w przewód zielono czarny z tego czujnika. Do szpileczki i do klemy aku (wszystko jedno której) podłącz voltomierz. Nie ktoś zakręci silnikiem. Mają się pokazać skoki napięcia o amplitudzie ok 2,5 volta. gdy ich nie będzie - to masz pewność.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

paul62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 12, 2008 00:59
Lokalizacja: SNOWIDZA

Post autor: paul62 » wt sty 15, 2008 20:36

Wielki dzieki za wszystkie odpowiedzi. Wymieniłem wczoraj wieczorem czujnik obrotów wału /130zł/ dzisiaj jezdziłem i wszystko jest ok. mam nadzieje , że bedzie tak dalej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 496 gości