Obroty sie zacinaja na jalowym w ABU

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pegasus_sis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: sob lis 24, 2007 20:13
Lokalizacja: Łódzkie

Obroty sie zacinaja na jalowym w ABU

Post autor: pegasus_sis » pt sty 11, 2008 18:47

Czy to normalne , że na rozgrzanym silniku (postój na światłach) obroty czasami urzymują się na 900 zamiast zejść na 500 jak "normalnie" na jałowym? Dodanie na chwilkę gazu nic nie pomaga , ale po 2-4 min. wszystko wraca do normy. Jak już pisałem - silnik rozgrzany - zresztą ssanie wkręca na 1200 więc raczej to nie to :crazy: Na początku myślałem ,że to przez obciążenienie aku , ale ostatnio na stałem przejeździe , wyłączone światła , ogrzewanie szyby też , nawiew na 1 - i też się tak zrobiło...

Silnik odpala bez problemów na zimno i mocno rozgrzany , jednak czasami jak postoi sobie tak z 20 min. to trzeba kręcić z 2-3 sek. zanim zaskoczy. Nie mam dużego porównania , bo dotychczas jeżdziłem tylko nowymi (max 4 lata) samochodani i nie wiem jak to jest w nieco starszych ('95)

Silnik jak na mój gust chodzi głośno , ale nic telepie i nie wydaje "podejrzanych" odgłosów (prócz cichego cykania , ale ponoć to normalne...)

Czy ktoś może mnie oświecić - na mechanice nie znam się prawie zupełnie - jak już pisałem jeździłem dotychczas tylko autkami "bezobsługowymi"...
Ostatnio zmieniony pt sty 11, 2008 23:59 przez pegasus_sis, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt sty 11, 2008 18:52

normalne obroty to 800-900
Ostatnio zmieniony pt sty 11, 2008 18:54 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pegasus_sis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: sob lis 24, 2007 20:13
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: pegasus_sis » pt sty 11, 2008 18:57

no normalne - chodzi i nie gaśnie na tych 500... > jak się doda gazu i gwałtownie odejmie to spada na 400 ale szybciutko odbija na 500 i zostaje :)
a jak się "wkręci" na 800 to wydech dostaje wibracji (poprzedni właściciel dospawał sobie do tlumika grubą prostą rurę z polerowanego aluminium - na małego by se kretyn założył :grrr: a ja lubię ciszę...)
Ostatnio zmieniony pt sty 11, 2008 18:59 przez pegasus_sis, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt sty 11, 2008 19:00

pegasus_sis pisze:no normalne - chodzi i nie gaśnie...
a jak się "wkręci" na 800 to wydech dostaje wibracji (poprzedni właściciel dospawał sobie do tlumika grubą prostą rurę z polerowanego aluminium - na małego by se kretyn założył :grrr: a ja lubię ciszę...)
według mnie obroty ma w porządku
a wibracje będą jak wydech spaprany



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 339 gości