Strona 1 z 2

Problem z odpowietrzeniem hamulców

: śr sty 09, 2008 16:41
autor: cwa88
Witam mam problem z odpowietrzeniem. Zaczynam od tylu prawego potem lewy tyl prawy przod i te wsztstkie 3 kola spoko zero powietrza a na lewym przodzie jest ciagle powietrze.Pompe hamulcowa sprawdzilem i jest ok. Wymienilem odpowietrzniki bo byly podejrzane i nic. Pedal jest ciagle za 2 lub 3cim razem.W lewym zacisku cos jest chyba nie talk bo wogóle nie pracuje jak sie naciska pedal :| nie wiem o co chodzi:|. Podpowiedzcie cos moze sie uda bo Golfinka stoi a mnie nie ma przez caly tydz w domu bo studiuje i dop na week wracam i che je zrobic.Jest to MK II GTi z wentylowanymi tarczkami na przodzie. Z góry dzieki za pomoc. Pzdr dla VWszystkich :D

Czy ma znaczenie czy odpowietrzam na chodzacym silniku(chodzi o serwo) czy nie ma to znaczenia??

: śr sty 09, 2008 17:31
autor: grandi
Prawdopoobnie masz zapieczony siłowniczek masz do wyboru dwie opcje kupic uszczelkę siłownczka 25 zl rozebrać go i wyczyścić albo trochę wypchnąć naciskając pedał hamulca ale nie cały wziąść czystą szczotke drucianą i czyścić obręcając go za pomocą żabki albo francuza a potem wkręcić i to wszystko

: śr sty 09, 2008 17:39
autor: miś fazi
odpowietrza sie na niepracującym silniku

: śr sty 09, 2008 17:46
autor: pszczyna
A wpierw odpowietrza się pompę hamulcową , później prawy tył/lewy przód /lewy tył / prawy przód , tak jak hamulce są kąstruowane czyli na --X--krzyż , jak wynika zaczynamy od najdalszego punktu względem pompy
w dodwtku zalecam płyn D.O.T.-4

: śr sty 09, 2008 18:00
autor: pszczyna
Aco ja wyżej napisałem czytać ze zrozumieniem!!!!! a wdodatku wszystkie układy hamulcowe są projektowane na krzyż z tej przyczyny gdyby poszwedł jeden z tłoczków to chamowanie masz np. jedno koło z przodu po lewej a drugie z tyłu po prawej w przeciwnym wypadku byś wcześniej wylądował w rowie lub na przeciwnym pasie i to w dodatku w roli karuzeli a jedyny gratis był by że przejaszczka była by bez kupna biletu!!!!!!!!!!

Obrazek Obrazek Obrazek

: śr sty 09, 2008 18:20
autor: pszczyna
Jeżeji ja się mylę to proszę założyć okulary i spojżeć na rys. Nr.1 punkt 1 i 2 czy to nie jest najdalszy punkt od pompy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: śr sty 09, 2008 18:42
autor: pszczyna
Jeżeli z ciebie taki magik to współczuję ludziom którym gżebałeś w samochodach ty wiesz swoje a ja wiem swoje cześć gienia świat się zmienia pa
Obrazek

: śr sty 09, 2008 19:04
autor: grandi
Niech pszczyna mi jeszcze powie jak sieodpowietrza pompe?

: czw sty 10, 2008 00:04
autor: cwa88
Dzieki chlopaki za podpowiedzi:) trzeba rozebrac zacisk looknal i wyprobowac WD40 i zobaczyc:] ale tak dla do konczenia to odpowietrzac tyl prawy potem lewy nastepnie przod prawy i lewy tak ?? Pzdr

: czw sty 10, 2008 10:19
autor: robertrog
maciek88 pisze:pszczyna chyba masz złą teorie odpowietrza sie od miejsca najdalszego od pompy do najblizszego najpierw tył prawy potem lewy potem przód prawy i lewy i niech kolega zrobi tak 2 razy a co do zapieczonego zacisku to wez odchyl gumke lekko małym płaskim śrubokrętem psiknij wd40 wcisnij zacisk do końca wtedy wypchnij ale uwazaj zeby nie za bardzo włóż cos w zacisk najlepiej zeby tłoczek ci nie wypchnał potem złożyc to juz nier takie łatwe i czynnosc z wd40 powtórz tak 2,3 razy i ciesz sie hamulcami
Żadnych preparatów typu wd40 ani ropopochodnych nie wolno stosować do takiego smarowania ,najlepiej specjalną pastę do tłoczków lub w ostateczności płyn hamulcowy.Co do odpowietrzania pompy hamulcowej ,odpowietrza się ją podobnie jak resztę hamulców z tym że
luzuje się przewody przy niej ,ale to tylko robi się gdy się wymieniało pompę lub całkowicie zleciał płyn

[ Dodano: 10 Sty 2008 09:31 ]
pszczyna pisze:Jeżeji ja się mylę to proszę założyć okulary i spojżeć na rys. Nr.1 punkt 1 i 2 czy to nie jest najdalszy punkt od pompy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Punkt 2 nie jest najdalszym ponieważ wszystkie 4 przewody w MKII wychodzą z pompy