Strona 1 z 1

czy to uszczelka ?

: śr sty 09, 2008 16:40
autor: NERX
Witam .

Przejde od razu do sedna sprawy mam maź pod korkiem i mocno upaprane z oleju od strony rozrządu jeżdże już tak dosyć długo i widać że przeszło to już w rejon bloku (mam nadzieje ,że to z rosprysku) ,uszczelke miałem robioną rok temu lecz simmeringi nie były wymieniane. Czy mam znowu do roboty uszczelke pod głowicą ? Czy może uszczelniacze do roboty tylko ?

: śr sty 09, 2008 16:46
autor: miś fazi
teraz jest zima , przejedz sie dalej samochodem , porżadnie go rozgrzej i wtedy zobaczysz czy dalej będzie maż

: śr sty 09, 2008 16:48
autor: grandi
A nie poszła uszczelka pokrywy zaworów mi poszła przy samym rozrzadzie i też tak ciekło

: śr sty 09, 2008 16:50
autor: miś fazi
kolega pisząc o mazi miał chyba na myśli majonez pod korkiem a nie czysty olej

: śr sty 09, 2008 16:51
autor: To_mas
NERX pisze:mocno upaprane z oleju od strony rozrządu
to moze masz uszczelniacz któryś na kole pasowym walnięty???

: śr sty 09, 2008 16:59
autor: NERX
ja go moge rozgrzać tylko chodzi o to ,że jest fest upaprane między osłoną rozrządu a blokiem silnika pyłynu jako tako nie uchodzi i pali normalnie. Jedno krótkie pytanie czy to uszczelka pod głowicą ?

: śr sty 09, 2008 17:02
autor: miś fazi
raczej nie , zdejmij osłone i zobacz czy nie puszcza Ci simering na wałku rozrządu

: wt sty 20, 2009 20:25
autor: hwktor12
Panowie mam taki sam problemik co kolega ten sam "majonez" pod korkiem, i wydaję mi się że przybyło oleju ale jednego nie rozumiem autko kupiłem dwa tyg temu poprzedni właściciel jeździł jakieś 100 km nim do pracy, zaraz po kupnie dolewałem mu oleju i korek był czyściutki a dwa dni temu dolałem płynu chłodzącego (bo wcześniej nie zwruciłem uwagi na to że go brakuje) i wtedy olej był w porządku ja robię stosunkowo nie duże odcinki bo do pracy mam 10km a temp nie złapał mi wjęcej niż 70.. Właśnie nie rozumiem czemu oleju przybyło a płynu nie ubyło. Uszczelka byla robiono w 2007 możliwe że ją już wywaliło, jutro mam podjechać do mechanikera to się z wami podzielę wiedzą :grrr:

: wt sty 20, 2009 20:46
autor: Eso
Wczoraj to przerabialem:) podejrzewam ze w waszym przypadku to zamarznieta odma


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15

: wt sty 20, 2009 20:51
autor: prezesik25
hwktor12 pisze:ja robię stosunkowo nie duże odcinki bo do pracy mam 10km a temp nie złapał mi wjęcej niż 70..
to jest wina tego majonezu. Przegoń porządnie samochód to "majonez" zniknie.

ps. pierwszy raz widzę (w awatarze) silnik 1.4 w MK3 i to z oznaczenie RP :goof: wywal to oznaczenie, Twój silnik to ABD lub AEX :bigok:

: wt sty 20, 2009 20:52
autor: Eso
prezesso pisze:Przegoń porządnie samochód to "majonez" zniknie
Zrobcie sobie forumowe wyscigi :bigok: sory za OT

ja tam juz swoj majonez sposcilem razem z olejem bo i tak wymiana czekala.

: wt sty 20, 2009 20:56
autor: prezesik25
Eso pisze:Zrobcie sobie forumowe wyscigi sory za OT
szkoda tylko, że na zlotach, vw-maniach itp. startują tylko najmocniejsze silniki, nie ma możliwości scigania się w kategoriach pojemnościowych silnika, np. 1.4 ABD z 1.4 ABD itp.

: śr sty 21, 2009 19:39
autor: hwktor12
Spoko "prezesso" moja pomyłka ale jak to nie widziałeś w MK3 silnika 1.4 ?
A u mechanika nie byłem bo popatrzę jeszcze co się będzie działo, oby nic. Zaufam kolegą forumowiczom jak dotąd wszystko co tu przeczytałem okazało się prawdą, jak tak dalej pójdzie to mechanikery poumierają z głodu. A na razie wielki dzięks koledzy i wielka flacha się należy :grin: :bajer:

: czw sty 22, 2009 20:27
autor: Eso
Chodzilo mu ze nie widzial 1,4 RP


Odma wyczyszczona:D:D
Aha male pytanko??
PO wymianie oleju i filtrra przejechalem 5 km a na drugi dzien 7 do pracy i 7 spowrotem to zauwazylem troszke majonezu.
wieczorem otarlem ten majonez z korka i przejechalem 40 km i znow zobaczyllem czy jest majonez to zauwazylem minimalne slady.
Jest to normalne??
czy moze po wymianie silnik jeszcze musi do siebie dojsc :bigok:

A kiedy odma ma stycznosc z olejem??