Strona 1 z 1
Drążek zmiany biegów
: wt sty 08, 2008 12:53
autor: LordOmen
Witam. Mam problem z drążkiem zmiany biegów (na drążek nie na linki). Drążek nie odbija w pozycje środkową w pozycji luz -chodzi mi o ustawianie sie drazka do pionu kiedy wyrzuce na luz mozna nim swobodnie poruszac prawo-lewo. Dodatkowo mam problem z precyzyjnym wrzuceniem 3 biegu- musze przechylic drazek nieco w prawo i dopiero do przodu bo inaczej haczy. Wybierak przy skrzyni mam wymieniony a drazek niby ustawiony prawidlowo. Drazek nie porusza sie gora-dol wiec ta kulka i koszyczek sa raczej dobre. Jedyne co mnie zastanawia to luz na gumowej tulejce w ktorej porusza sie drazek poziomy do wybieraka. Czy te czesc mozna wymienic na nowa?
: wt sty 08, 2008 13:39
autor: olafart
Nie powinno być problemu z wymianą- odezwij się do Użytkownika
sas_gti- on handluję takimi zestawikami do regeneracji. Wymienisz kilka tulejek i innych pierdółek, koszty znikome, a powinno być wszystko ok:)
pozdr
: wt sty 08, 2008 13:52
autor: grandi
Poszło jabłuszko wygląda tak
http://allegro.pl/item294795876_zestaw_ ... _golf.html
I cięgna
http://allegro.pl/item289974597_ciegno_ ... t_gti.html
Jest przy tym kupa roboty bo trzeba tłumik zdjąć koszt w u mechanika koło 150 zł
: wt sty 08, 2008 14:37
autor: T.O.B.I.
jezeli dobrze rozumiem lewarek lata na lewo i prawo bez zadnych oporow, nawet w strone 5 biegu nie czuc oporu to moim zdaniem w skrzyni biegow padl zestaw sprezyn odpowiadajacych za powracanie lewarka w pozycje luzu
: wt sty 08, 2008 14:47
autor: LordOmen
T.O.B.I. pisze:jezeli dobrze rozumiem lewarek lata na lewo i prawo bez zadnych oporow, nawet w strone 5 biegu nie czuc oporu to moim zdaniem w skrzyni biegow padl zestaw sprezyn odpowiadajacych za powracanie lewarka w pozycje luzu
A znasz moze numer tych czesci? Mozna to wymienic? Bo raczej to bedzie to.
: wt sty 08, 2008 18:30
autor: T.O.B.I.
niestety nie znam numeru czesci bo skrzynia nie jest rozrysowana na czesci do kupienia, jezeli zrobilo ci sie to nagle to znaczy ze cos sie uszkodzilo albo tak jak pisalem w skrzyni, albo co latwiej w sterowaniu, ten wodzik co wychodzi ze skrzyni powinien miec na koncu taki element z kulka gumowa, na ta kulke powinna nachodzic taka ramka stalowa przykrecona do rurki idacej do wnetrza auta, ta ramka trzyma kulke ale ma jeszcze taki bolec ktory powiniem wejsc w ten element z kulka na wysokosci wodzika od skrzyni, sprawdz to jeszcze, jezeli kupiles takie auto albo robilo sie to stopniowo to trzeba by tozebrac skrzynie i ponaciagac te sprezyny, z tego co pamietam sa dwie