Czy warto wymieniać zardzewiały błotnik na nowy??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy warto wymieniać zardzewiały błotnik na nowy??
Mam pytanie.
Moje przednie błotniki sa całe w babolach, gdzie niegdzie odpryskuje juz lakier mam golfika 3 z 91 roku.
Jeden blotnik robiłem własnorecznie w te wakacje, polakierowałem za ładnie nie wyszło ale i efektu nie ma bo rdza go je od srodka znowu.
Jak sadzicie czy jechac do blacharza żeby profesjonalista to robił czy nie lepiej moze kupić za 80 zł nowy błotnik wstawic i polakierowac u lakiernika??
Moje przednie błotniki sa całe w babolach, gdzie niegdzie odpryskuje juz lakier mam golfika 3 z 91 roku.
Jeden blotnik robiłem własnorecznie w te wakacje, polakierowałem za ładnie nie wyszło ale i efektu nie ma bo rdza go je od srodka znowu.
Jak sadzicie czy jechac do blacharza żeby profesjonalista to robił czy nie lepiej moze kupić za 80 zł nowy błotnik wstawic i polakierowac u lakiernika??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
moze nie dac sie spasowac dokladnie, szczeliny itdFinger86 pisze:czyli podróba może odstawać czy jak??
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: wt paź 23, 2007 20:31
- Lokalizacja: oświecim
- Kontakt:
eh ja mam inne zdanie co do zamienników.używałem już dwóch błotników, każdy pasował jak należy wiec ja jestem zadowolny ..wcześniej też się wystraszyłem że może cos by nie tak jak się naczytałem że bardzo nie pasują...co za sens kupowanie starego ze złomu jak tak naprawde nie wiadomo co siedzi pod lakierem i może by tak że 6 miechów i będzie tak samo jak było, kupując nowy i dobrze go zabezpieczając jest spokój..przynajmniej u mniej już 1.5 roku i dalej jak nowy
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
taki własnie że fabrycznie pomalowany jeśli jest w dobrym stanie wytrzyma dłużej jak podróba malowana w stodole.presario pisze:co za sens kupowanie starego ze złomu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Też planuję wymianę błotnika wiosna stary przeznaczyłem na straty. O podróbach nie ma co mysleć. Miałem juz doświadczenia przy fordzie, błotnik wogóle nie pasował. Nawet przetłoczenia które były zrobione w kant w oryginale w podróbce były na okrągło. W sklepie nie widać w sumie. Dopiero jak sie dołoży jeden do drugiego to widać jaka lipa.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]
Zgadzam się w 100 %daniel2505 pisze:O podróbach nie ma co mysleć
Zgadzam się w 100 % znajdziesz sobie błotnik w tym samym kolorze i jeszcze zaoszczędzisz na lakieniku.Paweł Marek pisze:najlepiej zdobyć ze szrotu oryginalny błotnik.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)
i LOVE DRIVE :)
a to dlaczego ja mam z allegro i jest super ... dobrze spasowany i blacha nie jest wcale cienkaKazimir pisze:daniel2505 napisał/a:
O podróbach nie ma co mysleć
Zgadzam się w 100 %
znajdźcie mi ze szrotu błotniki nie pordzewiałe ( mowa o MK3)Kazimir pisze:Paweł Marek napisał/a:
najlepiej zdobyć ze szrotu oryginalny błotnik.
Zgadzam się w 100 % znajdziesz sobie błotnik w tym samym kolorze i jeszcze zaoszczędzisz na lakieniku.
Dobrze zabezpieczony zamiennik długo wytrzyma
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 13:09 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
- mlody87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 756
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
- Silnik: auq+
- Kontakt:
Zgadzam sie z kolega czasem mozna trafic dobrze wykonany zamiennik, ale jesli juz ktos kupi to radze zedrzec farbe którą jest pokryty do "goła" i od nowa pomalowac(samemu jak ktos umie albo lakiernik) podkładem i całą reszta, bo z tego co słyszałem ten podkład z którym sprzedaja błotniki potrafi odchodzic płatami po jakims czasie z lakierem.damcio151 pisze:Dobrze zabezpieczony zamiennik długo wytrzyma
Co do orginalnego zeby znaleźdzc nie pordzewiały i jeszcze w kolorze to....... marzenie bo wiadomo co orginał i fabryka to mało który zamiennik da sie porównac, zreszta z innymi czesciami do auta tez tak jest.
VW forever..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 69 gości